abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89362638
Er is niets mis met koude wangetjes. Lekker gezond juist. Ik pak Leyla goed in, als we de hond uitlaten of jen gaan halen, maar die koude neus en wangen ontkom je niet aan. Je gaat geen uren wandelen toch? Binnen zijn de wangen en neus zo weer opgewarmd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89362756
Lekker die koude wangetjes O+
Ik voel me altijd zo gezond als ik nu buiten loop haha
pi_89363066
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Er is niets mis met koude wangetjes. Lekker gezond juist. Ik pak Leyla goed in, als we de hond uitlaten of jen gaan halen, maar die koude neus en wangen ontkom je niet aan. Je gaat geen uren wandelen toch? Binnen zijn de wangen en neus zo weer opgewarmd.
meestal doen we ochtend een half uur tot 3 kwartier en smiddags zeker een uur
nou was ik dat met deze kou toch niet van plan
vroeg me idd wel af of het kwaad kon die koude wangen, maar niet dus, dus daar geen zorgen meer over! :*
pi_89363775
Wat heeft mijn hond het slecht dan, ik wandel hooguit een 15 minuten.
pi_89363946
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Ticootje het volgende:
Wat heeft mijn hond het slecht dan, ik wandel hooguit een 15 minuten.
is toch ook wat ie gewend is?
en wat voor ras en leeftijd? :*
en hup slapen jij je moet morgen weer werken (en anders ga je kruidnoten eten) :P
pi_89364184
Tico is een jaar of 7, en is een golden retriever. Het beest heeft luiheid uitgevonden en heeft conditie 0. Ga je een keer extra uit dan zit ie je echt aan te kijken " mot dat?!". En regent het dan weet ie niet hoesnel hij moet doorlopen.
pi_89364374
ha ha ha
ronja is 2 labrador, net nog een pup, gaat wel zwemmen maar wil niet door de regenplassen lopen
conditie wel goed, ze kan als ze niet naast hoeft te lopen, vaak harden dan ik haar met de scootmobiel kan bijhouden, als ze naast moet staat het ding op 3 kwart snelheid en loopt ze keurig mee
  woensdag 1 december 2010 @ 08:41:54 #258
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89373440
Goeiemorgen dames! Heb weer even tijd om bij te lezen en wat te posten.
Hier was het vanmorgen een rustige start. Kian en Mikai waren allebei rond 7 uur wakker.
Zit nu even lekker achter de computer, Kian is boven bij mijn moeder - die me nog komt helpen de schat - en Mikai ligt lekker in de box.

Gisteren zijn we met Mikai naar de kinderarts geweest en die is helemaal tevreden. Als hij wat aan de bevalling en zijn hele slechte start over zou houden, zouden daar nu de eerste dingetjes van te zien kunnen zijn. En dat is gelukkig nog niet zo. Nu over 2 maanden weer op controle.
Ze hebben hem ook even gewogen en meneertje weegt gewoon al 4900 gram!
pi_89373559
Fijn hobbesje.

Zo ik ben gewoon optijd op mn werk! Al moest ik wel de leidster geruststellen over Leyla, die vond het helemaal eng, en had er niet van geslapen..

Is het al 5 uur??
pi_89373685
Laat je haar dan wel met een goed gevoel achter Tico? Succes op je eerste werkdag!

Hobbesje: fijn dat hij helemaal is goedgekeurd!

Net Amy bij het kdv achtergelaten om een dagje te studeren thuis. Ik heb haar dan ingepakt in een berenpakje, fleecewikkeldeken eromheen en dan de voetenzak. Ze ligt in de Mcosi. Oh en nog een extra mutsje omdat het mutsgedeelte van de berenpak wat wijd is. Dan heeft ze ook nog een speentje in dus meestal zie je alleen wat wangetjes en een neusje omdat de muts altijd over haar ogen zakt :D O+
pi_89373708
Tuurlijk laat ik haar met een rust gevoel achter, het feit dat zelfs de leidster zich er zorgen om maakt wil voor mij zeggen dat ze echt om de kindjes geeft. Ik denk dat ze wel een rondje extra maken voor haar ;)
  woensdag 1 december 2010 @ 09:02:02 #262
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89373805
Ticootje wat fijn dat ze zo betrokken zijn!
  woensdag 1 december 2010 @ 09:30:11 #263
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89374368
Tico succes met werken vandaag! Ik begreep alleen dat vandaag je man thuis bleef bij Leyla en Jen, 't is toch papadag?

Vandaag is het überkoud, toch wil ik heel graag naar het winkelcentrum. Als ik Nathan in een skipak hijs heeft hij dan nog de dubbelgeslagen wollen deken en de quilt en het dekje van de kinderwagen nodig? Tot nu toe heeft ie in de kinderwagen altijd een vestje aan en een muts op.
  woensdag 1 december 2010 @ 09:31:18 #264
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89374393
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef pessie het volgende:
Tico succes met werken vandaag! Ik begreep alleen dat vandaag je man thuis bleef bij Leyla en Jen, 't is toch papadag?

Vandaag is het überkoud, toch wil ik heel graag naar het winkelcentrum. Als ik Nathan in een skipak hijs heeft hij dan nog de dubbelgeslagen wollen deken en de quilt en het dekje van de kinderwagen nodig? Tot nu toe heeft ie in de kinderwagen altijd een vestje aan en een muts op.
Ik had altijd skipak, extra mutsje eronder en een dasje. En dan onder een dubbelgeslagen katoenen deken. Je kan de wollen deken er wel lekker onder doen. En een kruikje op die deken bij de voetjes.
pi_89374472
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef pessie het volgende:

Papamiddag!
pi_89374576
pessie, door jou ging k kijken hoe koud t is...tis gewoon -6 (volgens mn telefoon) en k hoor wind...brrr
gelukkig is t cb dichtbij...
pi_89374745
Voelt veel kouder vandaag sonnetje! Het is echt echt koud!
pi_89374976
Zo'n beren of ski pak klinkt wel goed! Mijn vriend is vrijdag vrij, dan zal ik eens snel de stad in gaan. Wordt een beetje stapel van dat thuis zitten. Vandaag is het idd heel erg koud, brr. Heb de verwarmingen overal al aanstaan.
Vrijdag voor het eerst weer een keer de kroeg in! *O*
  woensdag 1 december 2010 @ 10:07:30 #269
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89375345
Ik heb tot nu toe verzaakt echt warme kleren te kopen, stom hè? Heb hier twee skipakken hangen, allebei veel te groot (kan ze waarschijnlijk in juli aan :') ). Ik wil er ook wel even uit vandaag, maar in deze kleren?! :{
Goed excuus om online te shoppen vandaag! Tips zijn welkom!

Volgens mij zien al die ingepakte mini mensjes er heel lief uit! :)

Lekker Noa, veel plezier! Geef je bv? In dat geval: succes met rekenen! Ik had zondag slecht opgelet, dus uiteindelijk twee voedingen weggegooid. Zonde hoor.
Wij hebben vrijdag date-night. Vriendin komt oppassen en wij gaan uit eten. *O*
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:22:30 #270
259886 pessie
pi_89377529
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:07 schreef Hik het volgende:
Wij hebben vrijdag date-night. Vriendin komt oppassen en wij gaan uit eten. *O*
Oh wat heerlijk!

Ik ben er eigenlijk ook wel aan toe weer eens met manlief uit eten te gaan :@ zonder baby bedoel ik dan...
pi_89381316
Wij zijn afgelopen zaterdag uit eten en naar de film geweest, was heerlijk! Niet met z'n tweetjes, maar met mijn zus en zwager, die vier kids hebben. Mijn ouders hadden dus 5 kinderen in huis :D
  woensdag 1 december 2010 @ 12:59:25 #272
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89381488
Kan je dat niet regelen dan Pessie? Ik heb veel geluk hoor met een ervaren vriendin die het reuze leuk vind weer eens met zo'n heel kleintje.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_89382033
Alles gaat goed bij papa, ze sliep net.

Kolven ging ook super, ik had zelfs wat teveel...
  woensdag 1 december 2010 @ 13:35:05 #274
259886 pessie
pi_89382958
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Hik het volgende:
Kan je dat niet regelen dan Pessie? Ik heb veel geluk hoor met een ervaren vriendin die het reuze leuk vind weer eens met zo'n heel kleintje.
Vriendinnen hebben zelf kids, daar laat ik liever niet nog een extra bij met etenstijd. Schoonmoeder zal niet oppassen en moeder woont te ver. Verder heb ik al geen idee wat de gebruiksaanwijzing is van Nathan aangezien die elke 2 a 3 dagen volledig veranderd, hoe kan ik het dan vertellen aan een ander?
En ik kolf nooit een volledige voeding. Heb wel iets in de vriezer zitten maar dat is 1 voeding en dat is dus voor een echt noodgeval. Ik weet echt niet hoe het moet -O-
Ik vermoed dat Nathan 18 is voor we weer es met zn tweeën weg kunnen -O-
pi_89383061
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:07 schreef Hik het volgende:
Heb hier twee skipakken hangen, allebei veel te groot (kan ze waarschijnlijk in juli aan :') ). Ik wil er ook wel even uit vandaag, maar in deze kleren?! :{
Hee, goed idee, een skipak... wij hebben er hier een voor de wintersport maar die kan ik Elise nu natuurlijk ook gewoon aantrekken. Dan gaan we zo even lekker naar buiten. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')