meestal doen we ochtend een half uur tot 3 kwartier en smiddags zeker een uurquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Er is niets mis met koude wangetjes. Lekker gezond juist. Ik pak Leyla goed in, als we de hond uitlaten of jen gaan halen, maar die koude neus en wangen ontkom je niet aan. Je gaat geen uren wandelen toch? Binnen zijn de wangen en neus zo weer opgewarmd.
is toch ook wat ie gewend is?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Ticootje het volgende:
Wat heeft mijn hond het slecht dan, ik wandel hooguit een 15 minuten.
Ik had altijd skipak, extra mutsje eronder en een dasje. En dan onder een dubbelgeslagen katoenen deken. Je kan de wollen deken er wel lekker onder doen. En een kruikje op die deken bij de voetjes.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef pessie het volgende:
Tico succes met werken vandaag! Ik begreep alleen dat vandaag je man thuis bleef bij Leyla en Jen, 't is toch papadag?
Vandaag is het überkoud, toch wil ik heel graag naar het winkelcentrum. Als ik Nathan in een skipak hijs heeft hij dan nog de dubbelgeslagen wollen deken en de quilt en het dekje van de kinderwagen nodig? Tot nu toe heeft ie in de kinderwagen altijd een vestje aan en een muts op.
Papamiddag!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef pessie het volgende:
Tico succes met werken vandaag! Ik begreep alleen dat vandaag je man thuis bleef bij Leyla en Jen, 't is toch papadag?
Vandaag is het überkoud, toch wil ik heel graag naar het winkelcentrum. Als ik Nathan in een skipak hijs heeft hij dan nog de dubbelgeslagen wollen deken en de quilt en het dekje van de kinderwagen nodig? Tot nu toe heeft ie in de kinderwagen altijd een vestje aan en een muts op.
Oh wat heerlijk!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:07 schreef Hik het volgende:
Wij hebben vrijdag date-night. Vriendin komt oppassen en wij gaan uit eten.
Vriendinnen hebben zelf kids, daar laat ik liever niet nog een extra bij met etenstijd. Schoonmoeder zal niet oppassen en moeder woont te ver. Verder heb ik al geen idee wat de gebruiksaanwijzing is van Nathan aangezien die elke 2 a 3 dagen volledig veranderd, hoe kan ik het dan vertellen aan een ander?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Hik het volgende:
Kan je dat niet regelen dan Pessie? Ik heb veel geluk hoor met een ervaren vriendin die het reuze leuk vind weer eens met zo'n heel kleintje.
Hee, goed idee, een skipak... wij hebben er hier een voor de wintersport maar die kan ik Elise nu natuurlijk ook gewoon aantrekken. Dan gaan we zo even lekker naar buiten.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:07 schreef Hik het volgende:
Heb hier twee skipakken hangen, allebei veel te groot (kan ze waarschijnlijk in juli aan). Ik wil er ook wel even uit vandaag, maar in deze kleren?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |