Ik geef de voorkeur toch aan NDT I & II en ook nog wel aan Introdans.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Scapino is het beste modern dansgezelschap van Nederland en staat internationaal ook goed aangeschreven in de danswereld.
Is de groeps choreo deze keer wel echt live?quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef megamandy het volgende:
Oeh dadelijk de spannende-live-groeps-choreografie
Ze moeten wel veel oefenen in één week hoor!quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef megamandy het volgende:
Oeh dadelijk de spannende-live-groeps-choreografie
Dit is toch niet live. Dat zagen we vorig jaar al met Lorenzo.quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze moeten wel veel oefenen in één week hoor!
Nee, maar wel in dezelfde week opgenomen lijkt mequote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is toch niet live. Dat zagen we vorig jaar al met Lorenzo.
Ik heb vorig jaar niet gekekenquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
kijk op ytquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Is de groeps choreo deze keer wel echt live? gelijk?
Was er toen niet iets met een geblesseerde danser?quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
noumooinietquote:
Lorenzo kreeg aan zijn knie (echt waar?!?!?!?!)) en even later was de groepschoreo met lorenzo erbij. Knap, als hij net weggedragen isquote:
Hoe kom je erbij!quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was er toen niet iets met een geblesseerde danser?
Zoiets begreep ik nu al wel tussen de regels door, maar ik had het dus niet gezienquote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorenzo kreeg aan zijn knie (echt waar?!?!?!?!)) en even later was de groepschoreo met lorenzo erbij. Knap, als hij net weggedragen is
Nee joh dat was allemaal nep!! Image building voor dit jaar, allemaal vooropgezet! HET IS EEN COMPLOT, EEN SAMENZWERING!quote:
Serieus? Dat is wel slecht dan ja.quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorenzo kreeg aan zijn knie (echt waar?!?!?!?!)) en even later was de groepschoreo met lorenzo erbij. Knap, als hij net weggedragen is
Persoonlijk ben ik erg fan van de choreografieën van Goecke en Wubbe, daarom staat het Scapino bij mij wat hoger in rangquote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur toch aan NDT I & II en ook nog wel aan Introdans.
Ja, ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij was het zo'n pas vrijgekomen crimineel met een hoogzwangere vrouw terwijl hij homo bleek te zijn. Ofzo.quote:
Ze hadden het woordje "Live" er weg bij kunnen halen. Echt niemand zit ermee dat et niet live is. Maar ze logen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel slecht dan ja.
Aan de andere kant, ze kunnen er bij RTL natuurlijk ook vrij weinig aan doen dan.
Zat hij ook nog op de middelbare school?quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij was het zo'n pas vrijgekomen crimineel met een hoogzwangere vrouw terwijl hij homo bleek te zijn. Ofzo.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Jongens, die koppijn wil maar niet weg en ik krijg nog last van m'n nek ook. Ik ga afhaken voor vandaag, sorry. I love you all.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |