ofquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze het tofst, samen met Eleanor Rigby
Ja dat geloof ik ook meteen, weet dat het goed is, alleen die naam doet t minder aan, das jammer..quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Scapino is het beste modern dansgezelschap van Nederland en staat internationaal ook goed aangeschreven in de danswereld.
Lillik he.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind die wenkbrauwring van Ann zooooo jammer
Gelukkig (voor jou) hoef je het alleen maar te horen als je er zelf voor kiest.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan blijven we het nog wel een tijdje horen
Dit nummer vind ik heerlijk als ik lange stukken moet rijdenquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze het tofst, samen met Eleanor Rigby
Hij heeft alleen iets te zeggen over de filmposter!quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
"Oh ja, kut, ze moeten ook nog kunnen acteren." Wat is dit. Alsof die Nijenhuis er inspraak in heeft in wie in z'n film komt.
t is toch zijn film? offeh heb ik weer niet geluisterd?quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
"Oh ja, kut, ze moeten ook nog kunnen acteren." Wat is dit. Alsof die Nijenhuis er inspraak in heeft in wie in z'n film komt.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft alleen iets te zeggen over de filmposter!
Dan komt An erop denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet actief bij de casting van deze rol. Dat zijn 'wij' (de stemmers) namelijk.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
t is toch zijn film? offeh heb ik weer niet geluisterd?
Zombie-An in ieder geval nietquote:
lorenzo kabouterquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef -Peach het volgende:
Natascha speelt de chago heks! Joehoe. En Stefano de stoere macho. Lorenzo de kabouter on speed met tondeuzemisbruik. Enora een bang hertje, Lise een schattige prinses. Floris mag de toffe dude spelen!
oh ja tuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar hij is niet actief bij de casting van deze rol. Dat zijn 'wij' (de stemmers) namelijk.
shit gemistquote:
een belg en een nederlanderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |