In zo'n wereld wil ik niet leven.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
De kindertjes weten over 10 jaar niet eens meer wie The Beatles waren
Mijn kinderen krijgen tenminste een opvoeding. Geen Virgilmuziekquote:
Tja. De vraag is hoelang we muziek uit de 60's moeten blijven meegeven aan onze kinderen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kinderen krijgen tenminste een opvoeding. Geen Virgilmuziek
de mooiste nummer van de beatlesquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yesterday van The Beatles. Zo ongeveer hun bekendste nummer.
"goddomme, wanneer komt Boezem weer bij mij op schoot"?quote:
Dat is van John Lennon, niet van hen samenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de mooiste nummer van de beatles
Zolang als dat het de muziek van nu blijft beïnvloeden.quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Tja. De vraag is hoelang we muziek uit de 60's moeten blijven meegeven aan onze kinderen.
Probleem, het is niet van de Beatles. Van John alleenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de mooiste nummer van de beatles
Het nummer is alleen niet van The Beatles.quote:
owquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is van John Lennon, niet van hen samen
Precies. Even aan je Willie denken!quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
"goddomme, wanneer komt Boezem weer bij mij op schoot"?
Dan blijven we het nog wel een tijdje horenquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang als dat het de muziek van nu blijft beïnvloeden.
Ze krijgen toch ook nog Mozart, Beethoven en Verdi?quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Tja. De vraag is hoelang we muziek uit de 60's moeten blijven meegeven aan onze kinderen.
Scapino is het beste modern dansgezelschap van Nederland en staat internationaal ook goed aangeschreven in de danswereld.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik
[..]
ik ook en schat het daarom nooit al te hoog in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |