quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef IbeBen het volgende:
Fuck, ik zit niet op te letten, wat zegt die Roy?
ik stefano niet lief maar grappigquote:
Dat hij het niveau te laag vindt voor de halve finale dus dat ze beter moesten presteren. Enora trok het erg slecht. Floris ging haar troosten.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat het niveau eigenlijk niet goed genoeg is voor de halve finale
Ik kon het ook niet laten om op hem te stemmen, hij verdient een plek in de finale vind ikquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef phileine het volgende:
Ik heb gestemd *bloos*. Of Stefano. Weet niet eens of dat smsje wel aankomt vanuit Spanje, maar vond het zon rot idee als hij niet door gaat en Lorenzo wel. Vond die laatste dans wel mooi, maar Isabel wel erg makkelijk scoren met steeds die heftige onderwerpen. Dan gaat het eigenlijk helemaal niet eens meer om de dans, alleen maar om het idee en het acteerwerk eromheen. Maar neemt niet weg dat ze het mooi deden. Wat is Lorenzo mat vandaag he? Die zit er geloof ik echt helemaal doorheen.
En die flamenco..... tjaaaaa..... nou woon ik toevallig vlakbij Sevilla (en dat spreek je NIET uit als Sufielja Dennis!) dus ik zie heel veel flamenco en wat we daar zagen had echt niets met flamenco te maken. De muziek niet, de danspassen en de bewegingen niet, de kleding nauwelijks. Alleen die waaiers, maar daar kan mijn dochtertje van 7 al veel mooier en interessanter mee dansen dan wat zij deden. Jammer.
quote:
Lorenzo moet eruit, maa ik ben te gierig voor twee stemmenquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jongens, wat is ditstraks gaat iedereen hier opeens voor stefano stemmen en gaat floris eruit ofzo
(lorenzo niet die heeft nog teveel 14jarigen achter zich aan)
WAT! Heb jij ook op Stefano gestemd dan!quote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jongens, wat is ditstraks gaat iedereen hier opeens voor stefano stemmen en gaat floris eruit ofzo
(lorenzo niet die heeft nog teveel 14jarigen achter zich aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |