nou niet meer hoor! kreeg vandaag opmerkingen van tennisters dat ik een buikje heb gekregenquote:
en nu heb ik weer trek.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je een hapje van mij? ik ben maar een animeermeisje
Misschien behoefte aan eiwitten?quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef z80 het volgende:
[..]
en nu heb ik weer trek.
vandaag ook al bij een "prop je vol buffet" gegeten.
maar bij het zien van sushi spontaan weer zin in eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
moddervetquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, je lijkt idd wat voller op de foto's FF
quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
nog meer kleding van gisteren![]()
Hou eens op, ik word jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
niet op die oostenrijkse jurkjes toch?quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hou eens op, ik word jaloers!
Sun is jaloers op die spieren, zodat je een hele avond kunt dansen!quote:
nee joh! Zie je die pens niet dan??quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sun is jaloers op die spieren, zodat je een hele avond kunt dansen!
Op je spieren!quote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet op die oostenrijkse jurkjes toch?
Die heb ik ook, daar ben ik niet jaloers op.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee joh! Zie je die pens niet dan??![]()
Ik ook, blijven proberen liefie!quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Aphrodyte het volgende:
Leuke TT, ik krijg nauwelijks iets naar binnen sinds gister
na die kilo's vlees en vis? denk het niet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien behoefte aan eiwitten?
Misschien heb je wel behoefte aan suiker. Dat heb ik soms na het trainen. En dan is het niet slecht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
na die kilo's vlees en vis? denk het niet.
het is meer trek in iets te knagen, maakt niet zo heel veel uit wat.
maar ik hou me in.
het stoofvlees voor morgen nog niet aangesneden (is wel klaar/gaar), en kan mezelf nog bedwingen om niet aan het drop of bonbons (nadeel van bezoek te krijgen, een aangebroken doos over te houden) te gaan.
Helleu!quote:
Ik was net mijn hoorntjes aan het poetsen.quote:
jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Helleu!Poesje voelt zich weer helemaal tiptop?
[..]
Ik was net mijn hoorntjes aan het poetsen.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jagelukkig wel, was echt zooo ongerust
noouquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee joh! Zie je die pens niet dan??![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Goed steer, dat je weer aan het tellen & afvallen bent! Fijn is dat toch hè, een beetje controle over de materie.
Ik ga ook als een speer.Dan zie ik mijzelf in een spiegelende ruit en dan denk ik:
![]()
Helaas vallen alleen mijn armen en benen af. Maar als ik mijn benen in een ruit zie....Men! wat mooi!quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Goed steer, dat je weer aan het tellen & afvallen bent! Fijn is dat toch hè, een beetje controle over de materie.
Ik ga ook als een speer.Dan zie ik mijzelf in een spiegelende ruit en dan denk ik:
![]()
Snap ik best, met haar medische rugzakkie!quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jagelukkig wel, was echt zooo ongerust
quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
![]()
Dus vrouwen doen dit écht?quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Helaas vallen alleen mijn armen en benen af. Maar als ik mijn benen in een ruit zie....Men! wat mooi!
quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Snap ik best, met haar medische rugzakkie!
Ik sta bij de dierenarts bekend als hypochonder-by-proxy. Ik denk al dat de poes doodgaat als ze niest. Laats zei de dierenarts: Sorry! Echt sorry! Ik heb echt heel hard gezocht, maar ue kat heeft NIETS!![]()
Ik dacht dat ze minstens terminale staartkanker had of zo.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Snap ik best, met haar medische rugzakkie!
Ik sta bij de dierenarts bekend als hypochonder-by-proxy. Ik denk al dat de poes doodgaat als ze niest. Laats zei de dierenarts: Sorry! Echt sorry! Ik heb echt heel hard gezocht, maar ue kat heeft NIETS!![]()
Ik dacht dat ze minstens terminale staartkanker had of zo.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Helaas vallen alleen mijn armen en benen af. Maar als ik mijn benen in een ruit zie....Men! wat mooi!
Goed werk, Steerquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben afgelopen week weer begonnen met calorieën bijhouden en ben dus ook weer 0.5 kg afgevallen
Denk dat ik de 65 kg met nieuwjaar wel ga halen.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Dus vrouwen doen dit écht?
Geen waterdruk in de ketel?quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed werk, SteerIk slinger al 3 dagen tussen 133 en 134 in
Ik zie het leven ook weer positief in wat betreft het doel van 31/12
Oh...en waarvoor ik eigenlijk kwam
Mijn kl*** douche wil potverd***** niet warm wordenHet blijft zo'n fu***** handwarm temperatuurtje terwijl ik een stoombad wil
/klaagmodus
*=censuur
Ik doe niks. Ik sport en soms val ik per ongeluk af......quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Afvallen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik doe niks. Ik sport en soms val ik per ongeluk af......
Nee, in een ruit kijken naar jezelf, natuurlijkquote:
Picsquote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
![]()
En jij dacht dat mannen dat niet deden? Of ben je slechts verbaasd dat vrouwen het óók doen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Nee, in een ruit kijken naar jezelf, natuurlijk
Moet je de blauwe kraan dichtdraaien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...en waarvoor ik eigenlijk kwam
Mijn kl*** douche wil potverd***** niet warm wordenHet blijft zo'n fu***** handwarm temperatuurtje terwijl ik een stoombad wil
/klaagmodus
*=censuur
Nou ik ging er altijd van uit dat mensen gewoon naar de etalages ofzo keken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En jij dacht dat mannen dat niet deden? Of ben je slechts verbaasd dat vrouwen het óók doen?
Nou dit was per ongeluk. Ik zag mezelf in een ooghoek en wilde al wat mopperen op al die slanke studentes bij ons.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Nee, in een ruit kijken naar jezelf, natuurlijk![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou ik ging er altijd van uit dat mensen gewoon naar de etalages ofzo keken.Is dat nu zo raar?
![]()
zelfs na een schrans partij weeg ik nog minder dan de helft.quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
knip
Ik heb geen spiegel waarin ik mijn benen kan zien. Dus ja, ik kijk in ruiten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Neequote:
Mengkraan dus je suggestie gaat niet opquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Moet je de blauwe kraan dichtdraaien.
Graag gedaan.
Ik zal morgen wel eens een pikkie maken in mijn hardloopoutfitje!quote:
Maar in vergelijking met daarvoor toch wel? Bij mij gaat het ook niet hard, maar ik vind het wel minder erg om mezelf in etalages te zienquote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Al een paar maanden niet meer echt..
ik heb er hier nog wel een paar (2e handsjes) in de aanbieding?quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Duderella het volgende:
Alleen moet ik nu wel tieten kopen, maar goed, dat is een detail.
Ik vind het verschil gewoon niet groot genoeg nogquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met daarvoor toch wel? Bij mij gaat het ook niet hard, maar ik vind het wel minder erg om mezelf in etalages te zien
Like I give a shitquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef z80 het volgende:
[..]
zelfs na een schrans partij weeg ik nog minder dan de helft.
Nu nog wel, maar als je ze gekocht heb is het geen detail meer.quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen moet ik nu wel tieten kopen, maar goed, dat is een detail.
Even weer die foto van laatst kijken! Op de kledingkast plakkenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het verschil gewoon niet groot genoeg nog
Oeh.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bluezz het volgende:
@ Dude : je moet jezelf in autoruiten bekijken.. optisch nog beter
Vreemd!quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk heb werkelijk geen idee
De mengkraan is wel heet dus er gaat ergens iets fout. Misschien is de kraan kaduuk. Een buurman hier in de buurt ja, je hebt het wel eens ergens over als je in de kascommissie van de VvE zit
had het over een waterbesparende kraan dat die wel eens het probleem kon fixen.
[..]
Mengkraan dus je suggestie gaat niet opMaar alsnog bedankt
Vet handig zo'n kraanquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De mengkraan is wel heet dus er gaat ergens iets fout. Misschien is de kraan kaduuk. Een buurman hier in de buurt ja, je hebt het wel eens ergens over als je in de kascommissie van de VvE zit
[..]
Op de koelkast is misschien een beter ideequote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Even weer die foto van laatst kijken! Op de kledingkast plakken
Nou en of!quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Fijn is dat toch hè, een beetje controle over de materie.
Pee, heb je de douchekop recent nog ontkalkt? Kalk kan namelijk ook het probleem zijn. Klinkt maf, maar is zo.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Nouja, wat jij wiltquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op de koelkast is misschien een beter idee
Hmmm....Ik ben een man hequote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pee, heb je de douchekop recent nog ontkalkt? Kalk kan namelijk ook het probleem zijn. Klinkt maf, maar is zo.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
Ik word helemaal dizzy van dat plaatje in de OP.
Zit P niet zo te plagen johquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pee, heb je de douchekop recent nog ontkalkt? Kalk kan namelijk ook het probleem zijn. Klinkt maf, maar is zo.
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Klok en klepel, maar is je doorstroomsnelheid groot genoeg?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Hij deed het een paar maanden geleden wel goedquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klok en klepel, maar is je doorstroomsnelheid groot genoeg?
HMM, niet dus.......quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij deed het een paar maanden geleden wel goed
Een neger die net partydrugs in je drankje heeft gedaan en op het punt staat je aan te randenquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef rijsttafel het volgende:
Owja, bijna nog vergeten..
[..]
[ afbeelding ]
Misschien iets vaker douchen, goed doorstromen..quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij deed het een paar maanden geleden wel goed
Klinkt alsof je er meer vanaf weet dan ik.quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een neger die net partydrugs in je drankje heeft gedaan en op het punt staat je aan te randen
Ja. Misschien idd maar eens 2x per maand ipv 1xquote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien iets vaker douchen, goed doorstromen..
quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een neger die net partydrugs in je drankje heeft gedaan en op het punt staat je aan te randen
Oh boy.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou en of!
Anders voel ik me als een kip zonder kop die de auto maar instapt en *hoopt* dat hij richting Rome aan het rijden is, want je leest toch overal dat alle wegen naar Rome leiden?
Daar gok ik op! Zonder kennis, lol!Wel eens meegemaakt.quote:
Damnquote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef golfer het volgende:
Hee P. misschien is het water gewoon wel op en moet je eerst bij betalen.
WTH is een driewegklepquote:
Als wij thuis iets met de verwarming of het water hadden dan riep mijn moeder dat het de driewegklep was, soms was het waar, soms nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar gok ik op! Zonder kennis, lol!Wel eens meegemaakt.
Zet de douchekop even in een badje azijn vannacht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....Ik ben een man heIk doe niet aan ontkalken iig niet uit mezelf
Ik zal eens kijken
Thnx dude
Nu ga ik nog ff TV kijken en dan echt slapen
Dunno, zit in de ketel.quote:
Ok. Ik heb geen ketelquote:
Thnx voor de tip, dudequote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zet de douchekop even in een badje azijn vannacht.
Slaap lekker!
quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef rijsttafel het volgende:
Owja, bijna nog vergeten..
[..]
[ afbeelding ]
Zorgt er voor dat het warmwater naar de goede leiding gestuurd wordt: dus naar de douche of naar de cv. Wij hadden het toen we net woonden: warm water aan zetten, water werd niet warm maar de verwarming wel, dan is die klep kaduukquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef rijsttafel het volgende:
Hee Pee, misschien is je ketel leeg!
Graag gedaan.
Ja, dat zit ik net uit te leggen ja. Vertel mij wat over ketelsquote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zorgt er voor dat het warmwater naar de goede leiding gestuurd wordt: dus naar de douche of naar de cv. Wij hadden het toen we net woonden: warm water aan zetten, water werd niet warm maar de verwarming wel, dan is die klep kaduuk
Je geijser is deaud! En je gaat deaud aan kool oxide!quote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Ik heb geen ketelIk heb een geijser
quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik net uit te leggen ja. Vertel mij wat over ketels
Soort klep met drie wegenquote:
Als je niet weet waar het over gaat, hou dan je klepquote:
Koop dan huishoudazijn. En eerst water in het schaaltje, dan pas die azijn erin.quote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, dudeMoet alleen ff azijn halen morgen
Ze de driewegklep er dan ook even in, baadt het niet, dan schaadt het niet zou ik zeggenquote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, dudeMoet alleen ff azijn halen morgen
Weet je wat, laat maar gewoon je hele huis even onderlopenquote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze de driewegklep er dan ook even in, baadt het niet, dan schaadt het niet zou ik zeggen
quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat, hou dan je klep
En, de linksdraaiende rechtsroterende dubbelmoers klep..quote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze de driewegklep er dan ook even in, baadt het niet, dan schaadt het niet zou ik zeggen
He, ik was er ook bij toen onze douche niet warm werd maar de verwarming wel. The horrorquote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat, hou dan je klep
Dat had ik ook een keer, maar dat was geen driewegklep, want 't zit hier los van elkaar.quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He, ik was er ook bij toen onze douche niet warm werd maar de verwarming wel. The horror
Ach tering, echt? Nog een geluk dat je er alleen met een beetje koud water vanaf bent gekomenquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer, maar dat was geen driewegklep, want 't zit hier los van elkaar.
Zeker zeker. Ik kon GELUKKIG bij het Leger Des Heils terecht wat hier om de hoek zit anders had ik hier nu niet gezeten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach tering, echt? Nog een geluk dat je er alleen met een beetje koud water vanaf bent gekomenMan, wat heb je geluk gehad, besef je je dat wel
vastgeroestquote:
Ging het niet over.quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft flexibele werktijden.....
Vanwaar deze informatie?quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft flexibele werktijden.....
Volgens ontging de grap je een beetjequote:
Jaja, zie boven je hierbovenquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Duderella het volgende:
Alle leuke jongens gaan slapen!![]()
TAV. Hier blijve.
De nacht voor tentamens slaap ik sowieso bijna niet. Of ik het nu wel of niet kenquote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef TAV74 het volgende:
we zijn er vroeg bij allemaal, Ik heb ook wel zin om in bed te gaan liggen, maar dan slaap ik weer niet vrees ik. Van zondag op maandag is een rampnacht
Echt?quote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
De nacht voor tentamens slaap ik sowieso bijna niet. Of ik het nu wel of niet ken
Ah, lag dus niet aan mijquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het ontgaat me even helemaal welke kant je op wilt met die reactie
Hij zoekt ruzie Lie, pak 'm!quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het ontgaat me even helemaal welke kant je op wilt met die reactie
Ik geef uiting aan mijn verbazingquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens blijven hangen voor jequote:
Oh! Het was serieus bedoeld?quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik geef uiting aan mijn verbazingJe komt op mij niet over als het type dat wakker ligt voor een tentamen, vandaar
Ja, sorry, moment van zwaktequote:
Goh.. ken niemand die dat heeft verderquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
Het is meer een soort 'ik-moet-vroeg-gaan-slapen-want-dat-is-goed-voor-me-want-morgen-moet-ik-geconcentreerd-zijn-achtig-iets'.
En als ik dat ga denken slaap ik dus niet
Ah kijk, dat herken ik wel. Ik slaap ook altijd bagger als ik overdreven vroeg op moet.quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
Het is meer een soort 'ik-moet-vroeg-gaan-slapen-want-dat-is-goed-voor-me-want-morgen-moet-ik-geconcentreerd-zijn-achtig-iets'.
En als ik dat ga denken slaap ik dus niet
quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goh.. ken niemand die dat heeft verder![]()
Nouja, dat dus. Met het tentamen zit ik niet. Dat haal ik gewoon nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah kijk, dat herken ik wel. Ik slaap ook altijd bagger als ik overdreven vroeg op moet.
Echt welquote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. Met het tentamen zit ik niet. Dat haal ik gewoon niet
Ze lijkt op mij he.. die haalt het vast wel, maar is heel fijn 100x te roepen dat het niet lukt.. gewoon, voor de zekerheidquote:
Daar kan ik heel goed in zijn, maar dit keer meen ik het oprechtquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze lijkt om mij he.. die haalt het vast wel, maar is heel fijn 100x te roepen dat het niet lukt.. gewoon, voor de zekerheid
ja ja..quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar kan ik heel goed in zijn, maar dit keer meen ik het oprecht
Tuurlijk johquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar kan ik heel goed in zijn, maar dit keer meen ik het oprecht
Als ik het al haal, dan is het niveau van het HBO tot een dieptepunt gedaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Van jullie gezeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
die eerste vijf gingen nog wel. Die heb ik ook wel uitgewerkt. Daarna zakte de moed mij in de schoenenquote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond dat tentamen er niet eens zo verschrikkelijk uitzien eigenlijk
Nee..quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je m gezien? 't is echt niet grappig.
Is ook een kwestie van persoonlijke voorkeur, dit soort tentamens zouden wel mij wel liggen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
die eerste vijf gingen nog wel. Die heb ik ook wel uitgewerkt. Daarna zakte de moed mij in de schoenen![]()
Ik maak echt tien keer liever een normaal communicatietheorie tentamen.
Nu moeten we alles uitwerken, en dan morgen uit ons hoofd weer opschrijven wat we hier op hebben geantwoord.
hehequote:
Haakjes andersom zettenquote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef LieLie het volgende:
Maar nu één van de meer serieuze problemen in het leven:
Ik heb een bh-bandje dat elke keer losschiet. Het is zo één met van die losse bandjes, zodat ie ook als halter of kruislings kan.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef LieLie het volgende:
Maar nu één van de meer serieuze problemen in het leven:
Ik heb een bh-bandje dat elke keer losschiet. Het is zo één met van die losse bandjes, zodat ie ook als halter of kruislings kan.
Ik kan heel goed allerlei artikelen lezen en leren, en dan op het tentamen opeens een heel verhaal opschrijven dat heel slim klinkt en alles. Maar nu moeten we ineens bronnen inleveren, en essays van 2a4 voorbereiden en een vaag krachtenveld maken wat ie heel slecht heeft uitgelegd.quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van persoonlijke voorkeur, dit soort tentamens zouden wel mij wel liggen.
Misschien is de echte test wel: hoe communiceren de studenten naar de docent dat het niet te doen isquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan heel goed allerlei artikelen lezen en leren, en dan op het tentamen opeens een heel verhaal opschrijven dat heel slim klinkt en alles. Maar nu moeten we ineens bronnen inleveren, en essays van 2a4 voorbereiden en een vaag krachtenveld maken wat ie heel slecht heeft uitgelegd.
Ik formuleer net zo makkelijk volzinnen als puntsgewijze aantekeningenquote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe
Maar ik snap 1 ding niet helemaal: als je het toch morgen pas echt hoeft op te schrijven, waarom werk je het dan tevoren helemaal uit? Aantekeningen als antwoord zijn dan toch meer dan genoeg? Als je maar ongeveer weet waar je heen wilt.. Zou ik zeggen.. Maar ik ben dan ook allergisch voor dubbel en overbodig werk
Ah ok. Ik zou dat dus echt anders doenquote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik formuleer net zo makkelijk volzinnen als puntsgewijze aantekeningen
quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Fatsoenlijke bh kopen zou ik zeggen
Ik misschien ook wel in januariquote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok. Ik zou dat dus echt anders doen
Naar goede lingerie zaak gaan en daar laten adviseren. Ik heb dat 1x gedaan en ben nog steeds dol blij met mijn écht goed passende bh'squote:
nee dat waarschijnlijk niet.. maar het kan helpen.. ik heb dat ook wel eens.. doe ik het bandje gewoon andersom, dan blijft het wel ineens zitten/.quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, heb ik hem gewoon verkeerd om weer in elkaar gezet?
Ja, maar, dat verandert toch weer? Ik ben nu smaller dan een half jaar geleden.quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Naar goede lingerie zaak gaan en daar laten adviseren. Ik heb dat 1x gedaan en ben nog steeds dol blij met mijn écht goed passende bh's
Zal het eens proberen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee dat waarschijnlijk niet.. maar het kan helpen.. ik heb dat ook wel eens.. doe ik het bandje gewoon andersom, dan blijft het wel ineens zitten/.
Tevens truste ben op![]()
Ja, maar zo veel zul je daar toch niet meer af kunnen vallen lijkt me? Dus mooi moment dat nu een keer te doen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar, dat verandert toch weer? Ik ben nu smaller dan een half jaar geleden.
Dat is wel zo. Zit nu op 75, maar met de cup weet ik het niet meer zo goed.. Maar het kan ook de kwaliteit van de bh zijn dat het niet lekker zit..quote:Op zondag 21 november 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, maar zo veel zul je daar toch niet meer af kunnen vallen lijkt me? Dus mooi moment dat nu een keer te doen.
kanquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Zit nu op 75, maar met de cup weet ik het niet meer zo goed.. Maar het kan ook de kwaliteit van de bh zijn dat het niet lekker zit..
same hoewel ik de verkoopster eerst heel hard wilde uitlachen toen ze zei: je hebt denk ik eerder een 75 E nodig maar gepast en zat perfect, kwam er toen wel achter dat het echt moeilijk is zelf de maat goed in te schattenquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Naar goede lingerie zaak gaan en daar laten adviseren. Ik heb dat 1x gedaan en ben nog steeds dol blij met mijn écht goed passende bh's
Daar heb ik niet echt last van. Maar de cups zitten gewoon te los of zo, krijg snel van die 'bultjes', snap je wat ik bedoel?quote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
kan![]()
voor mij geen hema-bh's (en dergelijke) meer iig. Ik zweer nu bij het simpele padded model van Loveless. Is wat duurder dan hema maar zit veel mooier en zonder dat er beugels in oksels prikken
Nou, ik had mijn maat wel goed (vond ik al heel wat!), maar ik moest echt over op andere modellen omdat niet alles goed zit bij mequote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same hoewel ik de verkoopster eerst heel hard wilde uitlachen toen ze zei: je hebt denk ik eerder een 75 E nodig maar gepast en zat perfect, kwam er toen wel achter dat het echt moeilijk is zelf de maat goed in te schatten
Denk het. Cupmaat te groot denk ik dan.quote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt last van. Maar de cups zitten gewoon te los of zo, krijg snel van die 'bultjes', snap je wat ik bedoel?
Maar ik krijg ze echt niet in een kleinere cup hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk het. Cupmaat te groot denk ik dan.
Ben er weer.quote:
Dan is óf de verhouding niet goed qua cupmaat en omtrek. Of je moet over op een ander model.quote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik krijg ze echt niet in een kleinere cup hoor
Maar eens door een pro naar laten kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan is óf de verhouding niet goed qua cupmaat en omtrek. Of je moet over op een ander model.
Wat een beauty is ze.quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Mevrouw voelt zich best relaxed geloof ik
[ afbeelding ]
Je komt op tijd, het gaat over cupmaten, je favoriete onderwerpquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Ah...mijn favoriete onderwerp: cupmaten.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je komt op tijd, het gaat over cupmaten, je favoriete onderwerp
[..]
[..]
Ja, maar 75C past echt niet, en D heb ik nu dus.quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan is óf de verhouding niet goed qua cupmaat en omtrek. Of je moet over op een ander model.
Want 75C of 75D zit heel anders maar maakt qua cupgrootte niet veel uit, het is vooral de verhouding die anders is
Misschien eens een 70D of juist een 80D proberen. Dan zitten de cups net ff anders.. kan net het verschil makenquote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar 75C past echt niet, en D heb ik nu dus.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar 75C past echt niet, en D heb ik nu dus.
75 c is te vergelijken met een 70Dquote:Op zondag 21 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien eens een 70D of juist een 80D proberen. Dan zitten de cups net ff anders.. kan net het verschil maken
Dan moet je naar een grotere omvang?quote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
Maar ik krijg ze echt niet in een kleinere cup hoor
Wat een gelul hè, dat het om innerlijk zou gaan!quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja he, viel ook als n blok voor dr uiterlijk
Maar ik heb het idee dan het bandje dan weer te los wordt, maar dan kan dus allemaal aan de verhoudingen/het model liggen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien eens een 70D of juist een 80D proberen. Dan zitten de cups net ff anders.. kan net het verschil maken
Of een 80C.. daar kom ik ook in, met mijn 75D![]()
alleen klopt die voor mij niet, dus heb ik de 75D
![]()
Nu blijf ik gewoon hangen om jou te irriterenquote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gelukkig!
TAV, je kan gaan hoor!
Kweetutnietquote:Op zondag 21 november 2010 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan moet je naar een grotere omvang?
niet lullig bedoelt trouwens
quote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu blijf ik gewoon hangen om jou te irriteren
Alsof karakter er iets mee te maken zou hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
Wat een gelul hè, dat het om innerlijk zou gaan!
quote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dan het bandje dan weer te los wordt, maar dan kan dus allemaal aan de verhoudingen/het model liggen.
Op die profielfoto zie je ook wel dat het niet helemaal mooi zit.
Karakter? Waar zit datquote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof karakter er iets mee te maken zou hebben.
Ingewikkelde business manquote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
iets te groot of je hebt de schouderbandjes niet strak genoeg..
Bij je lurven in de buurt van je hurken.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij je lurven in de buurt van je hurken.
Niet, bij je kladden!quote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik dacht dat daar de kladden zaten
Kweetnietquote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook goed. Die van mij zijn ook erg klein. Te vergelijken met die erwten van Dude.quote:
Oww.. dat zijn van die dingen die ik precies 1 week vol hou...quote:Op zondag 21 november 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Mijn georganiseerde ik zou heel graag dit willen gaan doen![]()
http://www.yunoo.nl/?utm_(...)20100712#start-video
Ik weet precies wat we hebben en wat er ongeveer uitgaat, maar het filmpje zegt dat ie ook kijkt of het ergens anders goedkoper kanquote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Oww.. dat zijn van die dingen die ik precies 1 week vol hou...
Ik heb geen idee wat er uit gaat en meestal heb ik wel ergens een vaag beeld van wat we hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet precies wat we hebben en wat er ongeveer uitgaat, maar het filmpje zegt dat ie ook kijkt of het ergens anders goedkoper kan
Dan vrees ik dat je gespamd wordt met allerlei reclame waar je toch geen gebruik van ga maken..quote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet precies wat we hebben en wat er ongeveer uitgaat, maar het filmpje zegt dat ie ook kijkt of het ergens anders goedkoper kan
Waarom niet?quote:Op zondag 21 november 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Mijn georganiseerde ik zou heel graag dit willen gaan doen![]()
http://www.yunoo.nl/?utm_(...)20100712#start-video
De enige normale van het stel. Die Kaktus is een schuinsmarcherende fantast en met Kweetniet was ook iets loos. Maar dat ben ik vergeten.quote:
Ongelofelijk Hariboquote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Duderella het volgende:
De enige normale van het stel. Die Kaktus is een schuinsmarcherende fantast en met Kweetniet was ook iets loos. Maar dat ben ik vergeten.
We hebben iets van drie verschillende Kweetniets gehad, ik vermoed dat de twee afgevoerde exemplaren een paar jaar wasknijpers hebben zitten monteren.quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
met Kweetniet was ook iets loos.
2 maar hoor..quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben iets van drie verschillende Kweetniets gehad, ik vermoed dat de twee afgevoerde exemplaren een paar jaar wasknijpers hebben zitten monteren.
Mijn geheugen werkte nog:quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
Mevrouw Stemband runt tegenwoordig met haar zoveelste echtgenoot een B&B in, ik meen, Zeeland.
Vond haar altijd wel geil leuk om te zien.
O nu wil ik daar naartoe!quote:Op zondag 21 november 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn geheugen werkte nog:
http://www.bedandbreakfast.be/bed_and_breakfast/detail/1320/
quote:Op zondag 21 november 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn geheugen werkte nog:
http://www.bedandbreakfast.be/bed_and_breakfast/detail/1320/
Ze zal wel stapelkrankjorum worden van al die dertigers die langskomen en een beetje grappig gaan zitten doen.quote:
Daar vraagt ze dan wel een beetje om of niet?quote:Op zondag 21 november 2010 23:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze zal wel stapelkrankjorum worden van al die dertigers die langskomen en een beetje grappig gaan zitten doen.
Denk dat ik straks lekker in bed lig te lezen/slapenquote:Op zondag 21 november 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
En dan nu even ons weer vermaken met de Nederlandse Masterchef.
Tot straks!
Ja dat is waar. Het staat althans wel erg prominent op die site.quote:Op zondag 21 november 2010 23:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar vraagt ze dan wel een beetje om of niet?
Dat ga je wel halenquote:Op zondag 21 november 2010 23:04 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk vind ik het stom dat ik het tentamen niet ga halen
Wel te rusten taffie, volgende week weer een weekend!quote:Op zondag 21 november 2010 23:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga maar eens langzaam naar boven bewegen denk ik. Alweer een weekend voorbij
Kun je niet gewoon tegen alle ouders zeggen dat hun kind hartstikke hoogbegaafd is?quote:Op zondag 21 november 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
morgen de bankenboer bellen![]()
![]()
en sporten![]()
en ouderavond
Gaan jullie altijd tegelijk slapen?quote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
Trusten slapers!
Wij gaan zo ook maar denk ik.. Ga nog wel even lezen in 'De Val der Titanen'.
Nja, dat maakt een aantal rapporten een beetje ongeloofwaardig vrees ikquote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon tegen alle ouders zeggen dat hun kind hartstikke hoogbegaafd is?
Kan jou het schelen.
Wij gaan eigenlijk wel altijd tegelijkertijd naar bed ja, klef hequote:Op zondag 21 november 2010 23:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gaan jullie altijd tegelijk slapen?
Ja maar hoogbegaafdheid is de oorzaak van slechte cijfers! (Zeggen sommige ouders.)quote:Op zondag 21 november 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dat maakt een aantal rapporten een beetje ongeloofwaardig vrees ik
Niet klef hoor. Maar gewoon grappig vind ik. Wij zijn nooit tegelijkertijd moe.quote:Op zondag 21 november 2010 23:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij gaan eigenlijk wel altijd tegelijkertijd naar bed ja, klef he![]()
Maar als ik niet kan slapen dan ga ik lezen, of op mijn telefoon internetten
Kan ja.. maar we hebben daar maar 1 van op 31quote:Op zondag 21 november 2010 23:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar hoogbegaafdheid is de oorzaak van slechte cijfers! (Zeggen sommige ouders.)
Wij vaak ook niet, maar ik ga dan wel mee omdat ik anders veel te lang nog beneden zit en dat is niet goed voor me. Maar goed, ik ga niet voor niets dinsdag weer naar de huisarts hiervoor..quote:Op zondag 21 november 2010 23:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet klef hoor. Maar gewoon grappig vind ik. Wij zijn nooit tegelijkertijd moe.
Nou, wij ook niet eigenlijk. Want meneer heeft een vrij vast ritme, en ik helemaal niet. Maar ik vind het niet gezellig om niet samen naar bed te gaanquote:Op zondag 21 november 2010 23:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet klef hoor. Maar gewoon grappig vind ik. Wij zijn nooit tegelijkertijd moe.
quote:Op zondag 21 november 2010 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, en nu ga ik ook!
Hondje even in zijn mandje toestoppen en lekker lezen![]()
Ik heb wel eens een moeder gehad op een open dag die vroeg: Mijn dochter is gezakt voor de havo, maar kan ze toch niet al vast instromen? Ze is hoogbegaafd. Vandaar dat ze is gezakt: ze staat boven alle materie.quote:Op zondag 21 november 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ja.. maar we hebben daar maar 1 van op 31en die is niet eens hoogbegaafd maar 'meer begaafd' zoals dat heet. Net er tegen aan dus
Alleen merk je er in praktijk dus weinig van
Als meneer 's ochtends uit bed stapt draai ik meteen om en lig met armen en benen op zijn kan tquote:
Even kleine TV-plaspauzequote:Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef LieLie het volgende:
Als meneer 's ochtends uit bed stapt draai ik meteen om en lig met armen en benen op zijn kan t
quote:Op zondag 21 november 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Even kleine TV-plaspauze
Als ik soms, heel soms eens eerder het bed uit ben ligt mevrouw meteen ook halverwege mijn plek met mijn kussen tussen d'r benen.
Yups. Het zit op een commerciële zender en dus kijken we het met reclamespoelen terug in ca. 35 minuten terwijl het een uur in de gids staat.quote:Op zondag 21 november 2010 23:31 schreef Duderella het volgende:
![]()
Zeg, waar kijken jullie Masterchef eigenlijk? Opgenomen?
Slim ja!quote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Het zit op een commerciële zender en dus kijken we het met reclamespoelen terug in ca. 35 minuten terwijl het een uur in de gids staat.
Heerlijk al die commerciële meuk doorspoelen.
Dat ik dat als ex-advertentieruimteverkoper ooit nog eens zou zeggen tegen een journalist die de achterkant van onze advertentiepagina's mocht vullen met wat stukjes.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ik dat als ex-advertentieruimteverkoper ooit nog eens zou zeggen tegen een journalist die de achterkant van onze advertentiepagina's mocht vullen met wat stukjes.
Whehehe!quote:Op maandag 22 november 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga eruit met de attackcat
[ afbeelding ]
Trouwens zeker ook een absolute aanrader voor de bereisde Oost-Europagangers als Steer en CF.quote:Op maandag 22 november 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog even via UG naar Oostwaarts van de VPRO
Was mooi ja.quote:Op maandag 22 november 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
Wellicht nog eens terug kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
ja maar, ja maar..ik kan niet alles zien.quote:Op maandag 22 november 2010 00:54 schreef Duderella het volgende:
Er is nu op 2 ook een prachtige docu.
IDFAquote:Op maandag 22 november 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
ja maar, ja maar..ik kan niet alles zien.
Kijk het nog wel eens terug.
Zit nog middenin Oostwaarts.
He, dat IDFA toch weer elk jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |