nou niet meer hoor! kreeg vandaag opmerkingen van tennisters dat ik een buikje heb gekregenquote:
en nu heb ik weer trek.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je een hapje van mij? ik ben maar een animeermeisje
Misschien behoefte aan eiwitten?quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef z80 het volgende:
[..]
en nu heb ik weer trek.
vandaag ook al bij een "prop je vol buffet" gegeten.
maar bij het zien van sushi spontaan weer zin in eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
moddervetquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, je lijkt idd wat voller op de foto's FF
quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
nog meer kleding van gisteren![]()
Hou eens op, ik word jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
niet op die oostenrijkse jurkjes toch?quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hou eens op, ik word jaloers!
Sun is jaloers op die spieren, zodat je een hele avond kunt dansen!quote:
nee joh! Zie je die pens niet dan??quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sun is jaloers op die spieren, zodat je een hele avond kunt dansen!
Op je spieren!quote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet op die oostenrijkse jurkjes toch?
Die heb ik ook, daar ben ik niet jaloers op.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee joh! Zie je die pens niet dan??![]()
Ik ook, blijven proberen liefie!quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Aphrodyte het volgende:
Leuke TT, ik krijg nauwelijks iets naar binnen sinds gister
na die kilo's vlees en vis? denk het niet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien behoefte aan eiwitten?
Misschien heb je wel behoefte aan suiker. Dat heb ik soms na het trainen. En dan is het niet slecht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
na die kilo's vlees en vis? denk het niet.
het is meer trek in iets te knagen, maakt niet zo heel veel uit wat.
maar ik hou me in.
het stoofvlees voor morgen nog niet aangesneden (is wel klaar/gaar), en kan mezelf nog bedwingen om niet aan het drop of bonbons (nadeel van bezoek te krijgen, een aangebroken doos over te houden) te gaan.
Helleu!quote:
Ik was net mijn hoorntjes aan het poetsen.quote:
jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Helleu!Poesje voelt zich weer helemaal tiptop?
[..]
Ik was net mijn hoorntjes aan het poetsen.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jagelukkig wel, was echt zooo ongerust
noouquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee joh! Zie je die pens niet dan??![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Goed steer, dat je weer aan het tellen & afvallen bent! Fijn is dat toch hè, een beetje controle over de materie.
Ik ga ook als een speer.Dan zie ik mijzelf in een spiegelende ruit en dan denk ik:
![]()
Helaas vallen alleen mijn armen en benen af. Maar als ik mijn benen in een ruit zie....Men! wat mooi!quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Goed steer, dat je weer aan het tellen & afvallen bent! Fijn is dat toch hè, een beetje controle over de materie.
Ik ga ook als een speer.Dan zie ik mijzelf in een spiegelende ruit en dan denk ik:
![]()
Snap ik best, met haar medische rugzakkie!quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jagelukkig wel, was echt zooo ongerust
quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
![]()
Dus vrouwen doen dit écht?quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Helaas vallen alleen mijn armen en benen af. Maar als ik mijn benen in een ruit zie....Men! wat mooi!
quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Snap ik best, met haar medische rugzakkie!
Ik sta bij de dierenarts bekend als hypochonder-by-proxy. Ik denk al dat de poes doodgaat als ze niest. Laats zei de dierenarts: Sorry! Echt sorry! Ik heb echt heel hard gezocht, maar ue kat heeft NIETS!![]()
Ik dacht dat ze minstens terminale staartkanker had of zo.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Snap ik best, met haar medische rugzakkie!
Ik sta bij de dierenarts bekend als hypochonder-by-proxy. Ik denk al dat de poes doodgaat als ze niest. Laats zei de dierenarts: Sorry! Echt sorry! Ik heb echt heel hard gezocht, maar ue kat heeft NIETS!![]()
Ik dacht dat ze minstens terminale staartkanker had of zo.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Helaas vallen alleen mijn armen en benen af. Maar als ik mijn benen in een ruit zie....Men! wat mooi!
Goed werk, Steerquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben afgelopen week weer begonnen met calorieën bijhouden en ben dus ook weer 0.5 kg afgevallen
Denk dat ik de 65 kg met nieuwjaar wel ga halen.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Dus vrouwen doen dit écht?
Geen waterdruk in de ketel?quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed werk, SteerIk slinger al 3 dagen tussen 133 en 134 in
Ik zie het leven ook weer positief in wat betreft het doel van 31/12
Oh...en waarvoor ik eigenlijk kwam
Mijn kl*** douche wil potverd***** niet warm wordenHet blijft zo'n fu***** handwarm temperatuurtje terwijl ik een stoombad wil
/klaagmodus
*=censuur
Ik doe niks. Ik sport en soms val ik per ongeluk af......quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Afvallen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik doe niks. Ik sport en soms val ik per ongeluk af......
Nee, in een ruit kijken naar jezelf, natuurlijkquote:
Picsquote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
![]()
En jij dacht dat mannen dat niet deden? Of ben je slechts verbaasd dat vrouwen het óók doen?quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Nee, in een ruit kijken naar jezelf, natuurlijk
Moet je de blauwe kraan dichtdraaien.quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...en waarvoor ik eigenlijk kwam
Mijn kl*** douche wil potverd***** niet warm wordenHet blijft zo'n fu***** handwarm temperatuurtje terwijl ik een stoombad wil
/klaagmodus
*=censuur
Nou ik ging er altijd van uit dat mensen gewoon naar de etalages ofzo keken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En jij dacht dat mannen dat niet deden? Of ben je slechts verbaasd dat vrouwen het óók doen?
Nou dit was per ongeluk. Ik zag mezelf in een ooghoek en wilde al wat mopperen op al die slanke studentes bij ons.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Nee, in een ruit kijken naar jezelf, natuurlijk![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou ik ging er altijd van uit dat mensen gewoon naar de etalages ofzo keken.Is dat nu zo raar?
![]()
zelfs na een schrans partij weeg ik nog minder dan de helft.quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
knip
Ik heb geen spiegel waarin ik mijn benen kan zien. Dus ja, ik kijk in ruiten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Neequote:
Mengkraan dus je suggestie gaat niet opquote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Moet je de blauwe kraan dichtdraaien.
Graag gedaan.
Ik zal morgen wel eens een pikkie maken in mijn hardloopoutfitje!quote:
Maar in vergelijking met daarvoor toch wel? Bij mij gaat het ook niet hard, maar ik vind het wel minder erg om mezelf in etalages te zienquote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Al een paar maanden niet meer echt..
ik heb er hier nog wel een paar (2e handsjes) in de aanbieding?quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Duderella het volgende:
Alleen moet ik nu wel tieten kopen, maar goed, dat is een detail.
Ik vind het verschil gewoon niet groot genoeg nogquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met daarvoor toch wel? Bij mij gaat het ook niet hard, maar ik vind het wel minder erg om mezelf in etalages te zien
Like I give a shitquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef z80 het volgende:
[..]
zelfs na een schrans partij weeg ik nog minder dan de helft.
Nu nog wel, maar als je ze gekocht heb is het geen detail meer.quote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen moet ik nu wel tieten kopen, maar goed, dat is een detail.
Even weer die foto van laatst kijken! Op de kledingkast plakkenquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het verschil gewoon niet groot genoeg nog
Oeh.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Bluezz het volgende:
@ Dude : je moet jezelf in autoruiten bekijken.. optisch nog beter
Vreemd!quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk heb werkelijk geen idee
De mengkraan is wel heet dus er gaat ergens iets fout. Misschien is de kraan kaduuk. Een buurman hier in de buurt ja, je hebt het wel eens ergens over als je in de kascommissie van de VvE zit
had het over een waterbesparende kraan dat die wel eens het probleem kon fixen.
[..]
Mengkraan dus je suggestie gaat niet opMaar alsnog bedankt
Vet handig zo'n kraanquote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De mengkraan is wel heet dus er gaat ergens iets fout. Misschien is de kraan kaduuk. Een buurman hier in de buurt ja, je hebt het wel eens ergens over als je in de kascommissie van de VvE zit
[..]
Op de koelkast is misschien een beter ideequote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Even weer die foto van laatst kijken! Op de kledingkast plakken
Nou en of!quote:Op zondag 21 november 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Fijn is dat toch hè, een beetje controle over de materie.
Pee, heb je de douchekop recent nog ontkalkt? Kalk kan namelijk ook het probleem zijn. Klinkt maf, maar is zo.quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Nouja, wat jij wiltquote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op de koelkast is misschien een beter idee
Hmmm....Ik ben een man hequote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pee, heb je de douchekop recent nog ontkalkt? Kalk kan namelijk ook het probleem zijn. Klinkt maf, maar is zo.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
Ik word helemaal dizzy van dat plaatje in de OP.
Zit P niet zo te plagen johquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pee, heb je de douchekop recent nog ontkalkt? Kalk kan namelijk ook het probleem zijn. Klinkt maf, maar is zo.
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Klok en klepel, maar is je doorstroomsnelheid groot genoeg?quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Hij deed het een paar maanden geleden wel goedquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klok en klepel, maar is je doorstroomsnelheid groot genoeg?
HMM, niet dus.......quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij deed het een paar maanden geleden wel goed
Een neger die net partydrugs in je drankje heeft gedaan en op het punt staat je aan te randenquote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef rijsttafel het volgende:
Owja, bijna nog vergeten..
[..]
[ afbeelding ]
Misschien iets vaker douchen, goed doorstromen..quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij deed het een paar maanden geleden wel goed
Klinkt alsof je er meer vanaf weet dan ik.quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een neger die net partydrugs in je drankje heeft gedaan en op het punt staat je aan te randen
Ja. Misschien idd maar eens 2x per maand ipv 1xquote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien iets vaker douchen, goed doorstromen..
quote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een neger die net partydrugs in je drankje heeft gedaan en op het punt staat je aan te randen
Oh boy.quote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou en of!
Anders voel ik me als een kip zonder kop die de auto maar instapt en *hoopt* dat hij richting Rome aan het rijden is, want je leest toch overal dat alle wegen naar Rome leiden?
Daar gok ik op! Zonder kennis, lol!Wel eens meegemaakt.quote:
Damnquote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef golfer het volgende:
Hee P. misschien is het water gewoon wel op en moet je eerst bij betalen.
WTH is een driewegklepquote:
Als wij thuis iets met de verwarming of het water hadden dan riep mijn moeder dat het de driewegklep was, soms was het waar, soms nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar gok ik op! Zonder kennis, lol!Wel eens meegemaakt.
Zet de douchekop even in een badje azijn vannacht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....Ik ben een man heIk doe niet aan ontkalken iig niet uit mezelf
Ik zal eens kijken
Thnx dude
Nu ga ik nog ff TV kijken en dan echt slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |