je hebt post.quote:Op maandag 22 november 2010 13:53 schreef oske45 het volgende:
Misschien off-topic (ben nog niet zo lang actief op Fok Forum), maar kennen jullie verder goede/leuke quizsites (liefst Nederlandse). Naast dit forum is er maar bar weinig te vinden vind ik.
Verbeter me als ik dingen vraag die niet mogen ;-).
En ik wacht op de nieuwe vraag haha....
standquote:
Kun je dat ook ns naar mij sturen?quote:
Zo raakt iedereen wel benieuwd.quote:Op maandag 22 november 2010 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je dat ook ns naar mij sturen?
AS Roma verloor in ik meen 1984 in het Olympisch Stadion van Liverpool.quote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef oske45 het volgende:
Kijk eens aan! Dank!
Mijn vraag (blijf even doorgaan op voetbal): wat is tot nu toe de enige ploeg geweest die een Europacup1/Champions Leaugue finale in eigen huis heeft verloren?
Klopt! Ik vind dit bijzonder knap dat je dat weet, weten echt heel weinig mensen zo op te lepelen, ook de grote voetbalkenners hebben er moeite mee.quote:Op maandag 22 november 2010 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
AS Roma verloor in ik meen 1984 in het Olympisch Stadion van Liverpool.
Inderdaad een geweldige site, ook met een grote hoeveelheid "User Created Quizzes".quote:
Dat is toch geen antwoord op de vraag? Of zie ik het fout?quote:Op maandag 22 november 2010 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
AS Roma verloor in ik meen 1984 in het Olympisch Stadion van Liverpool.
Zal ik ook eens naar kijken.quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Inderdaad een geweldige site, ook met een grote hoeveelheid "User Created Quizzes".
Een andere: purposegames.com
Ik scoor dan ook vrij goed in voetbalquizzenquote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef oske45 het volgende:
[..]
Klopt! Ik vind dit bijzonder knap dat je dat weet, weten echt heel weinig mensen zo op te lepelen, ook de grote voetbalkenners hebben er moeite mee.
2 banaantjeEE
4 Pepersaus
18 Flitspaal
10 tomtomaat
4 Quyxz_
2 Sokz
12 Yankee
2 ß
4 Ireyon
10 Da_Sandman
2 Bart
4 oske45
Het Olympisch Stadion in Romequote:Op maandag 22 november 2010 14:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag? Of zie ik het fout?
2 banaantjeEEquote:
Ah 'van Liverpool' doelde op van wie er verloren werd ipv het stadion van Liverpool.quote:Op maandag 22 november 2010 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het Olympisch Stadion in Rome.
Nog niet gezien (vanwege het vraagtekenquote:
Liverpool heeft toch heel geen Olympisch Stadionquote:Op maandag 22 november 2010 14:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah 'van Liverpool' doelde op van wie er verloren werd ipv het stadion van Liverpool.
Wel gezien, maar gewoon niet zeker. Ik meende Gabriel Byrne en Kevin Spacey te herkennen.quote:Op maandag 22 november 2010 14:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nog niet gezien (vanwege het vraagteken)? Echt de moeite waard
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |