Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leukerquote:
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.quote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Nou, toch maar even snel een facebook account aan elkaar gemaakt. De nieuwsgierigheid wint het toch weer
Vond ik eerst ook, maar nu gebruik ik eigenlijk alleen nog maar facebookquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik vind facebook gruwelijk irritant, eigenlijk
Ohquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.
Ik vind Facebook beter, en leuker. En ik heb er meer ''vrienden' opquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uitquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik vind facebook gruwelijk irritant, eigenlijk
Klinkt als de liefde van je leven hehe.quote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leuker
Klinkt goed!quote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leuker
Haha ik kijk wel uit met er zo over denken, ik zie het welquote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klinkt als de liefde van je leven hehe.
geniet er lekker van en ik hoop dat jullie nog heeeeeeeeeeel lang van elkaar gaan genieten!!
Ik ben ook weinig onder de indruk van uiterlijk en werking. Maar goed, heel veel zal ik er toch niet mee doen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uit![]()
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyvesquote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben ook weinig onder de indruk van uiterlijk en werking. Maar goed, heel veel zal ik er toch niet mee doen.
Ja dat heb ik dus nog nooit meegemaakt, zo rustig en uitgebreid elkaar leren kennen. Ook al wordt dit uiteindelijk niks, dan zou ik nog enorm veel hebben geleerd over hoe het óók kan. Ik zou het niet gemist willen hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik heb zo de beste relaties gehad, als je begint met een vriend. Het is geen garantie....
De opmaak van Hyves is juist irritantquote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uit![]()
Ik niet. Ik word gevraagd ergens lid te worden voor een boerderij....... Ga weg joh!quote:
Vind ik dus niet. Maar dat komt omdat ik aan Hyves gewend ben. Eigenlijk zijn al die sites gebruiksonvriendelijk als de pest met myspace op nr 1 wat mij betreftquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyves
Oh dat vind ik altijd wel héél irritant aan facebook jaquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word gevraagd ergens lid te worden voor een boerderij....... Ga weg joh!
Kan ik pas beoordelen als ik er wat langer mee werk.quote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyves
hey windigo?quote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha ik kijk wel uit met er zo over denken, ik zie het wel
Maar het komt op me over dat hij wel eens de loterij winnen zou kunnen betekenen ja.
Maar waar ligt dat aan? Aan jou of aan de mannen? Je hoeft hier niet te antwoorden hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus nog nooit meegemaakt, zo rustig en uitgebreid elkaar leren kennen. Ook al wordt dit uiteindelijk niks, dan zou ik nog enorm veel hebben geleerd over hoe het óók kan. Ik zou het niet gemist willen hebben.
Ooooooh...dat negeer ikquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word gevraagd ergens lid te worden voor een boerderij....... Ga weg joh!
Myspacequote:Op zondag 21 november 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Maar dat komt omdat ik aan Hyves gewend ben. Eigenlijk zijn al die sites gebruiksonvriendelijk als de pest met myspace op nr 1 wat mij betreft
Ben je daar nu pas achter?quote:
Nee, ik heb geen behoefte aan zo'n site. En dan vraagt iemand irl of ik niet effe lid wil worden, voor hun boerderij.......quote:
Dat ligt zowel aan mij, als aan de mannen. Voornamelijk aan mij denk ik, omdat ik altijd meteen heel snel alles wilde.quote:Op zondag 21 november 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar waar ligt dat aan? Aan jou of aan de mannen? Je hoeft hier niet te antwoorden hoor.
Ik kwam er pas na mn laatste relatie achter, dat dat dus niet slim isquote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat ligt zowel aan mij, als aan de mannen. Voornamelijk aan mij denk ik, omdat ik altijd meteen heel snel alles wilde.
Mooi dat je dat inziet!quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat ligt zowel aan mij, als aan de mannen. Voornamelijk aan mij denk ik, omdat ik altijd meteen heel snel alles wilde.
Mja, ik leer echt wel. Zij het soms wat traagquote:
Volgens mij is dat vooral een tijdslijn?quote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vraag me nu af waar de lijn tussen eerst elkaar kennen en de friends zone ligt....![]()
Oh, er zit een verschil in wat ik vrienden vind en wat ik 'vrienden op hyves of facebook' noemquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vraag me nu af waar de lijn tussen eerst elkaar kennen en de friends zone ligt....![]()
Ga naar Profile (rechtsboven) en kijk dan in de linkerkolom. Daar zie je een blok Friends.quote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
Ik kan bij facebook ook nooit vinden wie mijn vrienden nou eigenlijk zijn! Is daar ergens een overzichtje van?
Nee, ik bedoel met mensen irl. Dat je een leuke vent tegenkomt en hem eerst wil leren kennen. Wanneer word je dan verliefd of blijft het een vriend?quote:Op zondag 21 november 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, er zit een verschil in wat ik vrienden vind en wat ik 'vrienden op hyves of facebook' noem
Vraag Steer even, dat is de Friends zone expertquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ah!quote:Op zondag 21 november 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga naar Profile (rechtsboven) en kijk dan in de linkerkolom. Daar zie je een blok Friends.
Nou, daar bestaan geen richtlijnen voor denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met mensen irl. Dat je een leuke vent tegenkomt en hem eerst wil leren kennen. Wanneer word je dan verliefd of blijft het een vriend?
Hmmm dat merk je zelf toch snel genoegquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met mensen irl. Dat je een leuke vent tegenkomt en hem eerst wil leren kennen. Wanneer word je dan verliefd of blijft het een vriend?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, Kings of Leon toch niet helemaal mijn band geloof ik.
Vraag Steer even, dat is de Friends zone expertquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag Steer even, dat is de Friends zone expert![]()
(maar dat contacten op Hyves en Facebook niet per definitie hetzelfde zijn als vrienden lijkt me toch redelijk voor de hand te liggen)
Pfoe, dat is wel een moeilijke vraag hoor. Ik denk dat vrienden worden er (meestal) gewoon niet echt inzit als er een soort van ''spanning'' in de lucht hangt. Vage bewoording, ik weet het.. maar het is toch een duidelijk verschil.quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aardig. Meer ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Roestkleurigquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Duderella het volgende:
Lasagne is bijna klaar!![]()
Hij ziet er al net zo lekker uit als LieLie.
Klinkt goedquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Duderella het volgende:
Lasagne is bijna klaar!![]()
Hij ziet er al net zo lekker uit als LieLie.
Die nieuwe CD is idd 3x niksquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind niet alles even geweldig, maar er zit toch wel een hoop goeds tussen. Vind vooral de zanger geweldig. Zoiets als dit is toch wel geweldig hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Pfoe, dat is wel een moeilijke vraag hoor. Ik denk dat vrienden worden er (meestal) gewoon niet echt inzit als er een soort van ''spanning'' in de lucht hangt. Vage bewoording, ik weet het.. maar het is toch een duidelijk verschil.
Neu dat denk ik niet. Ik had een vriend waar een spanning in de lucht hing. En we wilden liever vrienden zijn dan een relatie hebben die niet werkte en elkaar niet meer zien.quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Pfoe, dat is wel een moeilijke vraag hoor. Ik denk dat vrienden worden er (meestal) gewoon niet echt inzit als er een soort van ''spanning'' in de lucht hangt. Vage bewoording, ik weet het.. maar het is toch een duidelijk verschil.
Jaaaaaaaquote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind niet alles even geweldig, maar er zit toch wel een hoop goeds tussen. Vind vooral de zanger geweldig. Zoiets als dit is toch wel geweldig hoor
Dat kan ook wel, maar dat moet je wel bewust kiezen dan inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Neu dat denk ik niet. Ik had een vriend waar een spanning in de lucht hing. En we wilden liever vrienden zijn dan een relatie hebben die niet werkte en elkaar niet meer zien.
Eh, niet mijn smaak, sorry.quote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind niet alles even geweldig, maar er zit toch wel een hoop goeds tussen. Vind vooral de zanger geweldig. Zoiets als dit is toch wel geweldig hoor
Oh respect dat je optreedt en dan nog wint met tennis! Ik ben al moe als ik mijn bed verschoon!quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Heey lieve allemaal
heb zoveel gemist nu, is er iets gebeurd? is wel heel veel om terug te lezen nml nu(3 topics).
thanks en tennis was heel leuk! in Zaandam lekker op tijd gekomen en single helaas verloren maar wel lekker gespeeld. in de dubbel revanche genomen. ik en mijn partner steken boven onszelf uit, ging écht heel goed
heerlijke pizza afgehaald bij ons in het dorp en nu lekker relaxen. zal zo een foto'tje van gisteren in Volendam uploaden
Bestellen?quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Aure het volgende:
Ik heb zin in iets lekkerrsss, maar ik heb niks in huis
Nou, voor jou danquote:
Fijn dat je zo'n leuke dag had!quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Heey lieve allemaal
heb zoveel gemist nu, is er iets gebeurd? is wel heel veel om terug te lezen nml nu(3 topics).
thanks en tennis was heel leuk! in Zaandam lekker op tijd gekomen en single helaas verloren maar wel lekker gespeeld. in de dubbel revanche genomen. ik en mijn partner steken boven onszelf uit, ging écht heel goed
heerlijke pizza afgehaald bij ons in het dorp en nu lekker relaxen. zal zo een foto'tje van gisteren in Volendam uploaden
wromquote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Nee hoor, was maar een grapjehuisgenoten zijn een grote DON'T
Hmm, huisgenoot lief aankijken?quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 euro op mn rekening staan
Die is al net zo blut als ik benquote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Hmm, huisgenoot lief aankijken?
Rijst heeft minestronesoep gemaakt vandaag, misschien is dat een ideequote:
zag net de post van SOL.. sjezus wat antwoord je nog lief!quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n leuke dag had!
Heb je rijst? Dat kan je altijd nog opwarmen met melk en vanille en dan wat stroop er over, kan heel lekker zijnquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
Hé LieLie heeft nu op Hyves/Facebook warempel een foto die op haar lijkt
quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 euro op mn rekening staan
SOL? Waar?quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zag net de post van SOL.. sjezus wat antwoord je nog lief!
Ach ja, ik sta er maar boven. Ik leg het nu één keer uit en wat ze verder zegt kan me echt niet schelen. Het gaat nu het ene oor in en het andere uit.quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zag net de post van SOL.. sjezus wat antwoord je nog lief!
In eten & drinken vandaagquote:
je had haar sowieso niet hoeven antwoorden, of in ieder geval niet serieus. zij is het ook niet met zo'n trolpostquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ach ja, ik sta er maar boven. Ik leg het nu één keer uit en wat ze verder zegt kan me echt niet schelen. Het gaat nu het ene oor in en het andere uit.
Nee dat wist ik wel, maar het ging me ook te ver om het hélemaal over mn kant te laten gaan.quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je had haar sowieso niet hoeven antwoorden, of in ieder geval niet serieus. zij is het ook niet met zo'n trolpost
quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
Hé LieLie heeft nu op Hyves/Facebook warempel een foto die op haar lijkt
en zo niet... dan zeg je zoiets nog niet... zij heeft ook dingen meegemaakt. daar gaan wij haar toch ook niet iedere keer aan herinneren en zeggen dat ze een terugval heeft of wat dan ook. beetje de pot verwijt de ketel..quote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
In eten & drinken vandaagWas idd niet heel lief, maar ja, daar ga ik me maar niet meer druk over maken. Ik ga er vanuit dat men er vanzelf wel achter komt dat de dingen nu echt anders zijn.
arme jijquote:
Hmm dat heb ik allemaal wel in huis, maar niet echt zin in. Ik heb zin in chips ofzo, met een dippie. Of kaas.quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb je rijst? Dat kan je altijd nog opwarmen met melk en vanille en dan wat stroop er over, kan heel lekker zijn
Bedankt! Jeugdsentiment!quote:
Tsja, dan kan ik je niet helpenquote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik allemaal wel in huis, maar niet echt zin in. Ik heb zin in chips ofzo, met een dippie. Of kaas.
Morgen jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
arme jij![]()
wanneer krijg je weer een beetje geld? hoop morgen?
Nou, deze lijkt het beste op hoe je er irl uitzietquote:
Het is altijd fijn om iemand naar beneden te kunnen halen/proberen te halen kennelijkquote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en zo niet... dan zeg je zoiets nog niet... zij heeft ook dingen meegemaakt. daar gaan wij haar toch ook niet iedere keer aan herinneren en zeggen dat ze een terugval heeft of wat dan ook. beetje de pot verwijt de ketel..
helemaal niks in huis? je zorgt toch dat je altijd chips en kaas in huis hebt?quote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik allemaal wel in huis, maar niet echt zin in. Ik heb zin in chips ofzo, met een dippie. Of kaas.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Morgen jaHeb vanaf vorige week dinsdag met 5 euro moeten overleven hahaha, maar het is gelukt
En wat weet jij daar nou weer vanquote:
gelukkig maar. en wat knap zeg! heb vandaag al 25 euro uitgegeven aan eten en drinken..quote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Morgen jaHeb vanaf vorige week dinsdag met 5 euro moeten overleven hahaha, maar het is gelukt
Ik voeg dan ook echt niet iedereen toe.quote:Op zondag 21 november 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
Oh, er zit een verschil in wat ik vrienden vind en wat ik 'vrienden op hyves of facebook' noem
Die dingen kan ik prima zonder, ik eet dat echt nooit als hapjes.quote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helemaal niks in huis? je zorgt toch dat je altijd chips en kaas in huis hebt?
Alsof er drie verschillende personen op die profielfoto's staan?quote:
Ik had toch maar 5 euro voor de afgelopen weekquote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helemaal niks in huis? je zorgt toch dat je altijd chips en kaas in huis hebt?
Ik had het niet door he, dat helptquote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, deze lijkt het beste op hoe je er irl uitzietLeuke foto trouwens
Studenten kunnen dat nu eenmaal.quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig maar. en wat knap zeg! heb vandaag al 25 euro uitgegeven aan eten en drinken..
Echt? Wow. Hoe lang moet je nog met die 1e euro?quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik had toch maar 5 euro voor de afgelopen week![]()
maar chips is noodrantsoen! dat moest je vorige week al hebben!quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik had toch maar 5 euro voor de afgelopen week![]()
oooh jij was het! ik krijg nog geld van je!quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Studenten kunnen dat nu eenmaal.![]()
Ik heb op vakantie 2 dagen op 2 pond geleefd door van iedereen eten te kapen
Morgen komt zorgtoeslagquote:Op zondag 21 november 2010 20:29 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Echt? Wow. Hoe lang moet je nog met die 1e euro?
tot morgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:29 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Echt? Wow. Hoe lang moet je nog met die 1e euro?
Jaaaa leuk is die, gezongen met het koorquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Tis jullie schuld.... Nu luister ik dit jeugdsentiment.....![]()
bij mij is dat EUR 39,- ik hoor het allang niet meer te krijgen en ieder jaar krijg ik weer een rekening om terug te betalen en dat ze stoppen. maar ik krijg het nog steedsquote:
cool! fout maar heel leuk fout nummer!quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk is die, gezongen met het koor
Chips is luxe. Dat vult niet. Dan kan je beter een bruin brood kopen.quote:
Oeps, kijk maar uit. Ik ben heel lang in een belastingavontuur gewikkeld geweest door zorgtoeslag waar ik geen recht op had & die op een fout rek. nr. was gestort.quote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
bij mij is dat EUR 39,- ik hoor het allang niet meer te krijgen en ieder jaar krijg ik weer een rekening om terug te betalen en dat ze stoppen. maar ik krijg het nog steeds
DVD-recorder neemt het op.quote:
Hoor wie het zegt, waarom is die foutquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
cool! fout maar heel leuk fout nummer!
Leuk altijd dat soort dingenquote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, kijk maar uit. Ik ben heel lang in een belastingavontuur gewikkeld geweest door zorgtoeslag waar ik geen recht op had & die op een fout rek. nr. was gestort.
Net als nummers van Earth, Wind and Fire, ik kom in een soort trance......quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk is die, gezongen met het koor
wel lekkerder dan bruin broodquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Chips is luxe. Dat vult niet. Dan kan je beter een bruin brood kopen.
Bleh, irritante tijden!quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Shit trouwens.. morgen van 17.30 tot 21.30 rapportgesprekken.. en woensdag wéér..
Ja, want dat was het puntquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel lekkerder dan bruin brood(vind ik)
ik ben koningin foutquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, waarom is die fout
Bij mij is dat meer, maar ik weet niet precies hoeveel. En dan woensdag stufi en volgende week 2 x salaris en dan ben ik niet meer zo blutquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij is dat EUR 39,- ik hoor het allang niet meer te krijgen en ieder jaar krijg ik weer een rekening om terug te betalen en dat ze stoppen. maar ik krijg het nog steeds
Ik vind het heerlijke muziek en word er vrolijk van, kan er niks aan doenquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
Net als nummers van Earth, Wind and Fire, ik kom in een soort trance......
Maar jij kan leven op chips, toch?quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel lekkerder dan bruin brood(vind ik)
bij mij in de 60 ofzo.quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij mij is dat meer, maar ik weet niet precies hoeveel. En dan woensdag stufi en volgende week 2 x salaris en dan ben ik niet meer zo blut
nou dat niet hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Maar jij kan leven op chips, toch?
Ik krijg 62 equote:
Dit mag je nooit zeggen aan het einde van de maand. Studentenregel #1.quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh jij was het! ik krijg nog geld van je!
Ja, klinkt bekend.quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik krijg 62 eJij dan vast ook.
die ken ik beter ja!quote:
Pappiequote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het mooi geweestNog ff film kijken en dan lekker in bed liggen. Tot morgen, kinders!
ik ben geen studentquote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit mag je nooit zeggen aan het einde van de maand. Studentenregel #1.
Nee, jij hoeft niet van bruin brood te leven, jij kan ook chips kopen .quote:
En dan heb je ouders die dan eigenlijk nog niet genoeg hebben aan die tijdquote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Láng vooral.. dat komt omdat ze ons de 1e gesprekken 15 minuten laten doen. God knows why
dat zeker ja. van chips krijg je alleen een naar opgeblazen gevoel als je teveel eet. niet lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, jij hoeft niet van bruin brood te leven, jij kan ook chips kopen .
Maar van bruin brood heb je langer een vol gevoel.
Jamaar ik had zin in iets lekkers, dan ga ik geen bruin brood eten heurquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Chips is luxe. Dat vult niet. Dan kan je beter een bruin brood kopen.
Partycrackers, 35 ct per pak. ideaalquote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Jamaar ik had zin in iets lekkers, dan ga ik geen bruin brood eten heurNaja ik kan sowieso niks meer kopen nu, want de winkels zijn dicht
ja maar dat was het punt nietquote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Jamaar ik had zin in iets lekkers, dan ga ik geen bruin brood eten heurNaja ik kan sowieso niks meer kopen nu, want de winkels zijn dicht
juh.. heb liever dat ik die na 10 minuten al er uit kan zettenquote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan heb je ouders die dan eigenlijk nog niet genoeg hebben aan die tijd
Ik vond de sfeer 's avonds in school altijd wel heel apart.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
juh.. heb liever dat ik die na 10 minuten al er uit kan zetten
Heb je nog aardappels? Dan kan je ze zelf makenquote:
Best leuk!quote:
Dat betwijfel ik, door de grote hoeveelheid vetten in chips.quote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar van bruin brood heb je langer een vol gevoel.
ja hoor, olie kost geld!quote:Op zondag 21 november 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb je nog aardappels? Dan kan je ze zelf maken![]()
Kost geen reet
Wat schattig!quote:
Die heb ik echt nooit in huisquote:Op zondag 21 november 2010 20:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb je nog aardappels? Dan kan je ze zelf maken![]()
Kost geen reet
Olie hebben de meeste mensen wel in huis, tutholaquote:
Dit zou echt mijn werk niet zijn zegquote:
hehe ja ze heeft ook al geen chips in huisquote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Olie hebben de meeste mensen wel in huis, tuthola![]()
Ik scheld nietquote:
Hoezo niet? Ik kan me jou wel goed voorstellen met een muts op je hoofd en twee grietjes die aan je hangen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit zou echt mijn werk niet zijn zeg
was gewoon voor de leuk met een 1-2-3 camquote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik de enige was die het eigenlijk gewoon verschrikkelijk vindt..quote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees getroostquote:
Jij doet hetzelfde. Jij fotografeert die momenten.quote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Same herequote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik de enige was die het eigenlijk gewoon verschrikkelijk vindt..
Hmm ik heb alleen maar de olijfolie en roomboter. Weer geen kwartetquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ja ze heeft ook al geen chips in huis
nee hoor idd, olie móet er zijn! zowel bakboter als olijfolie als roomboter
slaap lekker Pee!
Niet DEZE momenten denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde. Jij fotografeert die momenten.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kan me jou wel goed voorstellen met een muts op je hoofd en twee grietjes die aan je hangen.
het is geen fotoshoot!quote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik de enige was die het eigenlijk gewoon verschrikkelijk vindt..
Nee dank je. En zeker niet en plein publicquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kan me jou wel goed voorstellen met een muts op je hoofd en twee grietjes die aan je hangen.
Ik heb het meer over de kledingquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was gewoon voor de leuk met een 1-2-3 cam
Nou, bij deze de bevestiging dat er meer zijnquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bakboter? Onzin. Roomboter en olijfolie ftwquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ja ze heeft ook al geen chips in huis
nee hoor idd, olie móet er zijn! zowel bakboter als olijfolie als roomboter
slaap lekker Pee!
Dat snap ik, maar dat doet niets aan mijn gevoel er bij af.. sorry.quote:Op zondag 21 november 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
het is geen fotoshoot!gewoon wat foto's gemaakt van optreden en lolfoto's zoals deze
Uhm...ik denk dat je dat verkeerd zietquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde. Jij fotografeert die momenten.
Dat dusquote:
P!quote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik denk dat je dat verkeert zietNo way dat ik dat soort dingen ga fotograferen en ALS ik ze fotografeer dan verdwijnen ze daarna van mijn CF af omdat ik totaal de toegevoegde waarde niet zie van dat soort plaatjes
Nee, omdat je een baan hebt.quote:
Spellings nasiquote:
Hoe moet ik dat uitleggen.. wat Sun zegt, krijg er een naar gevoel bij.quote:Op zondag 21 november 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat vind jij vreselijk dan?
een naar gevoel? vaagquote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat uitleggen.. wat Sun zegt, krijg er een naar gevoel bij.
Klopt! En dat zou ik ook doen als ik voor mijn beroep een rapportage moet maken van zo'n bijeenkomst. Dit soort plaatjes spoort niet met mijn idee van een leuke sfeerrapportage.quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, omdat je een baan hebt.
Jij kan kiezen wat je fotografeert.
wat wil je dan.... een soepjurkquote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Oh zien Heidi's er tegenwoordig zó uit
Ik vind dit wel meevallen, het is ook nog een grapje.quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat uitleggen.. wat Sun zegt, krijg er een naar gevoel bij.
Nou vooruit dan maar. En nasi is lekker dus stiekem was het half boos, half aardig hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik net op m'n donder kreeg van Sun voor een fout hoor
gelukkig was het ook niet prof bedoeldquote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt! En dat zou ik ook doen als ik voor mijn beroep een rapportage moet maken van zo'n bijeenkomst. Dit soort plaatjes spoort niet met mijn idee van een leuke sfeerrapportage.
Het gaat helemaal niet zo zeer om die foto op zich hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind dit wel meevallen, het is ook nog een grapje.
quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
wat dan..quote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet zo zeer om die foto op zich hoor.
Ah joh! Erger dan mijn dag kan het niet wordenquote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen terug naar Eindhoven naar de uni. Geen zin.
Doe eens quoten.quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik begrijp Dude's reactie van gister heel goed
Ze mogen toch gewoon zeggen dat ze er een vervelend gevoel bij krijgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Aphrodyte het volgende:
Wat zijn we weer gezellig allemaal..
Peace mensen
nee Hooters zag er vast goedgekleed uit tijdens haar werkquote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
heb ik gemist..quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik begrijp Dude's reactie van gister heel goed
Vroeg me ook al af wat het probleem was iddquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Ze mogen toch gewoon zeggen dat ze er een vervelend gevoel bij krijgen
en hoe zien hooters eruit?quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Tuurlijk mogen ze dat zeggen maar, waarom? FF is er toch blij mee?quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Ze mogen toch gewoon zeggen dat ze er een vervelend gevoel bij krijgen
Dit zijn heidi'squote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ah ok de kleding. ach ja als jullie denken dat dit dagelijkse kleding is dan is het gek ja.
ik kan moeilijk in een regenton aankomen op een apres ski feestje. ze vroegen heidi's en wij waren heidi's en de organisatie was enthousiast dus daar gaat het om
Ze krijgen er een vervelend gevoel van als jullie zeggen dat jullie er een vervelend gevoel van krijgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vroeg me ook al af wat het probleem was idd
Ja ongeveer zoquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en hoe zien hooters eruit?
Ja ik bedoel, het is niet zo dat jullie FF zitten af te zeiken of wat dan ook.quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vroeg me ook al af wat het probleem was idd
Dan weten ze iig waar we het over hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze krijgen er een vervelend gevoel van als jullie zeggen dat jullie er een vervelend gevoel van krijgen
nog een stukje erger denk ikquote:
Das waarquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig waren jullie de organisatie niet!
Oh nee!quote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, het is niet zo dat jullie FF zitten af te zeiken of wat dan ook.
ligt eraan wat Dude gisteren zei... lijkt me Dude-gezien niet heel niet-beledigend. als mensen het daar mee eens zijn en het blijkt dat die post 'grof' is dan welquote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja en dat is toch ook prima? Dat FF er blij mee is? Maar FF post hier die foto en sommige mensen vinden die leuk en sommige mensen niet. En dat mogen beide partijen toch gewoon laten blijken, anders moet ze die foto niet hier zettenquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat zeggen maar, waarom? FF is er toch blij mee?
Twee accessoiresquote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog een stukje erger denk iktopje, broekje, geen accesoire of netpanty..
Rustig maar, ik wilde enkel voorkomen dat er ruzie kwamquote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb ff de Dude-post gemist dus ik ben onschuldigquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ligt eraan wat Dude gisteren zei... lijkt me Dude-gezien niet heel niet-beledigend. als mensen het daar mee eens zijn en het blijkt dat die post 'grof' is dan wel
Ze vond dat je een vak moest leren omdat je dit niet tot je 23e wil doen..quote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ligt eraan wat Dude gisteren zei... lijkt me Dude-gezien niet heel niet-beledigend. als mensen het daar mee eens zijn en het blijkt dat die post 'grof' is dan wel
Oh jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze vond dat je een vak moest leren omdat je dit niet tot je 23e wil doen..
Nou, doe mij ook een bakkie danquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
moet ik mezelf van popcorn voorzien?
Ik doelde meer op het 'animeermeisjegevoel' in dit geval. Het lijkt mij heel naar om zo te moeten werken. Maar hey, wie ben ikquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze vond dat je een vak moest leren omdat je dit niet tot je 23e wil doen..
denk je?quote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Niet over popcorn beginnen, dan wil ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
moet ik mezelf van popcorn voorzien?
quote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
God god god wat heb je toch een heerlijk beroep!!!!!!
Jezus FF, ga een vak leren en snel een beetje. Dit wil je niet doen tot pakweg je 23ste.
Dat ja.. ik zou me dood ongelukkig voelen als ik alleen maar als 'lekker mokkel' ergens ingezet zou worden.. Daar krijg ik een naar gevoel bij gewoon..quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 'animeermeisjegevoel' in dit geval. Het lijkt mij heel naar om zo te moeten werken. Maar hey, wie ben ik
quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Niet over popcorn beginnen, dan wil ik ook
Dat dusquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 'animeermeisjegevoel' in dit geval. Het lijkt mij heel naar om zo te moeten werken. Maar hey, wie ben ik
nou dat is het dus niet maar goed als jullie dat zo willen zien...quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ja.. ik zou me dood ongelukkig voelen als ik alleen maar als 'lekker mokkel' ergens ingezet zou worden.. Daar krijg ik een naar gevoel bij gewoon..
CHIPSquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, als je je wilden afzeiken hadden ze niet zo omslachtig naar correcte bewoordingen gezocht.quote:
Jij bent TAVquote:
Oh ja.quote:
in hostesskleren dansen.. goed plan! hahaquote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusDat bedoelde ik ook. Met name met dat soort kleding en uitstraling. Hostess kan ik nog waarderen in nette kleding, maar dit is idd het "animeermeisjegevoel".
hee niet stoken hèquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
CHIPS
FRIETJES
STOKBROOD MET KAAS
PIZZA
CHOCOLADETAART
KROEPOEK
ZEEWIER
APPELFLAP
Chipsquote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef Aure het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat is het dus niet maar goed als jullie dat zo willen zien...
jullie hebben zeker de hele tijd niet iemand kunnen pesten hier.. zo blij he dat ik weer terug ben
zeewier hahaquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
CHIPS
FRIETJES
STOKBROOD MET KAAS
PIZZA
CHOCOLADETAART
KROEPOEK
ZEEWIER
APPELFLAP
Je snapt het niet hequote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in hostesskleren dansen.. goed plan! haha
De vergelijking loopt ergens mank, maar waar?quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja.
Mijn tante zong in het Groot Omroepkoor. Dan heb je een beroep en moet je studeren.
Ik heb respect voor FFT. Die treedt ook op en studeert daar ook hard voor.
ik dans vanaf mn 7e en is mijn grote droom geweest om op te treden dus ik ben heel gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja.
Mijn tante zong in het Groot Omroepkoor. Dan heb je een beroep en moet je studeren.
Ik heb respect voor FFT. Die treedt ook op en studeert daar ook hard voor.
Extern referentiekader, heb ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, dat is het..
Mens, kom op! Als jij je er wel lekker bij voelt en vind dat het anders is dan het op ons over komt, wat boeit het dan wat wij er van vinden??
Ik denk dat mijn tante uit het omroepkoor zich ook een animeermeisje voelde toen ze moest optreden met Andrea Bocelli, die ze heel niet kende. Maar dat was werk.quote:Op zondag 21 november 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik ben heel blij hoor. alleen als je geboekt wordt als danseres moet je weten dat je niet in 3-delig pak of doodgewone kleding gaat dansen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, dat is het..
Mens, kom op! Als jij je er wel lekker bij voelt en vind dat het anders is dan het op ons over komt, wat boeit het dan wat wij er van vinden??
Thanksquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
CHIPS
FRIETJES
STOKBROOD MET KAAS
PIZZA
CHOCOLADETAART
KROEPOEK
ZEEWIER
APPELFLAP
Als FF met Bocelli moest optreden dan zou dat idd in hostesskleren gekund hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tante uit het omroepkoor zich ook een animeermeisje voelde toen ze moest optreden met Andrea Bocelli, die ze heel niet kende. Maar dat was werk.
wat ontzettend gaaf!!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tante uit het omroepkoor zich ook een animeermeisje voelde toen ze moest optreden met Andrea Bocelli, die ze heel niet kende. Maar dat was werk.
me 2quote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als FF met Bocelli moest optreden dan zou dat idd in hostesskleren gekund hebben
quote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Aure het volgende:
[..]
ThanksBij zeewier had ik spontaan geen trek meer
quote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Aure het volgende:
[..]
ThanksBij zeewier had ik spontaan geen trek meer
Nja ik heb toch een iets ander beeld bij 'danseres' dan dit gewoon.. Ik zou mezelf op die manier niet serieus genomen voelen als danseres omdat ik het idee zou hebben dat het niet om mijn geweldig knappe danspasjes zou gaan.. Maar goed, zoals ik eerder zei: wie ben ik?quote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben heel blij hoor. alleen als je geboekt wordt als danseres moet je weten dat je niet in 3-delig pak of doodgewone kleding gaat dansen.
Sush..quote:
jawel hoor. ik was heidi en heb de mensen begeleid naar het buffet en spelletjes. verder gedanst en mensen weten dat je danseres bent en hebben er respect voor. ze raken me gelukkig niet aan en dat vind ik belangrijk. ik vind het leuk om leuk of sexy gekleed te gaan maar vind het niet goedkoop. er zijn veel ergere bureausquote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik heb toch een iets ander beeld bij 'danseres' dan dit gewoon.. Ik zou mezelf op die manier niet serieus genomen voelen als danseres omdat ik het idee zou hebben dat het niet om mijn geweldig knappe danspasjes zou gaan.. Maar goed, zoals ik eerder zei: wie ben ik?
Ach danseressen en zulke kleren allemaal dik prima wat mij betreft.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik heb toch een iets ander beeld bij 'danseres' dan dit gewoon.. Ik zou mezelf op die manier niet serieus genomen voelen als danseres omdat ik het idee zou hebben dat het niet om mijn geweldig knappe danspasjes zou gaan.. Maar goed, zoals ik eerder zei: wie ben ik?
Ik wil iets lekkers etenquote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus Aure jij weet ook niet wat je wil
Klinkt erg als mijn tante als zangeres in een koor. Het gaat niet om jouw geweldige kwaliteiten. Maar dan kan je nog wel een beroep als danser of zangeres hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wil je een hapje van mij? ik ben maar een animeermeisjequote:
Sorry ik val niet op vrouwenquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je een hapje van mij? ik ben maar een animeermeisje
Jij bent zo dun jij vult nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je een hapje van mij? ik ben maar een animeermeisje
Kan ja, maar dan kan ik daar in dit geval toch ook een naar gevoel bij hebben?quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt erg als mijn tante als zangeres in een koor. Het gaat niet om jouw geweldige kwaliteiten. Maar dan kan je nog wel een beroep als danser of zangeres hebben.
Ga bij de Hare Krishna langs ofzoiets. Daar hebben ze altijd gratis voer.quote:
en dat is geweldig. een heleboel meisjes dromen er van om danseres of zangeres te worden en ik ben ook heel trots dat ik dat ben. die meiden die ik zag optreden vond ik zo ontzettend gaaf! dans nu al 5 jaar prof maar ben nog vaak blij ermeequote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt erg als mijn tante als zangeres in een koor. Het gaat niet om jouw geweldige kwaliteiten. Maar dan kan je nog wel een beroep als danser of zangeres hebben.
Pff, ik kom verdorie niet door de 80-grens heen.. dus die 78 met kerst wordt ook niksquote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben afgelopen week weer begonnen met calorieën bijhouden en ben dus ook weer 0.5 kg afgevallen
Denk dat ik de 65 kg met nieuwjaar wel ga halen.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ga bij de Hare Krishna langs ofzoiets. Daar hebben ze altijd gratis voer.Kreeg gister nog een loempia aangeboden.
Dat heet toch California roll? Da's ook mijn favoquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
California Sushi is mijn favo
Komt door de chips die je van plan was te gaan etenquote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pff, ik kom verdorie niet door de 80-grens heen.. dus die 78 met kerst wordt ook niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |