Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leukerquote:
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.quote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Nou, toch maar even snel een facebook account aan elkaar gemaakt. De nieuwsgierigheid wint het toch weer
Vond ik eerst ook, maar nu gebruik ik eigenlijk alleen nog maar facebookquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik vind facebook gruwelijk irritant, eigenlijk
Ohquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.
Ik vind Facebook beter, en leuker. En ik heb er meer ''vrienden' opquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uitquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik vind facebook gruwelijk irritant, eigenlijk
Klinkt als de liefde van je leven hehe.quote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leuker
Klinkt goed!quote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leuker
Haha ik kijk wel uit met er zo over denken, ik zie het welquote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klinkt als de liefde van je leven hehe.
geniet er lekker van en ik hoop dat jullie nog heeeeeeeeeeel lang van elkaar gaan genieten!!
Ik ben ook weinig onder de indruk van uiterlijk en werking. Maar goed, heel veel zal ik er toch niet mee doen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uit![]()
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyvesquote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben ook weinig onder de indruk van uiterlijk en werking. Maar goed, heel veel zal ik er toch niet mee doen.
Ja dat heb ik dus nog nooit meegemaakt, zo rustig en uitgebreid elkaar leren kennen. Ook al wordt dit uiteindelijk niks, dan zou ik nog enorm veel hebben geleerd over hoe het óók kan. Ik zou het niet gemist willen hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik heb zo de beste relaties gehad, als je begint met een vriend. Het is geen garantie....
De opmaak van Hyves is juist irritantquote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uit![]()
Ik niet. Ik word gevraagd ergens lid te worden voor een boerderij....... Ga weg joh!quote:
Vind ik dus niet. Maar dat komt omdat ik aan Hyves gewend ben. Eigenlijk zijn al die sites gebruiksonvriendelijk als de pest met myspace op nr 1 wat mij betreftquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyves
Oh dat vind ik altijd wel héél irritant aan facebook jaquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word gevraagd ergens lid te worden voor een boerderij....... Ga weg joh!
Kan ik pas beoordelen als ik er wat langer mee werk.quote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |