Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leukerquote:
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.quote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Nou, toch maar even snel een facebook account aan elkaar gemaakt. De nieuwsgierigheid wint het toch weer
Vond ik eerst ook, maar nu gebruik ik eigenlijk alleen nog maar facebookquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik vind facebook gruwelijk irritant, eigenlijk
Ohquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.
Ik vind Facebook beter, en leuker. En ik heb er meer ''vrienden' opquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Facebook is veel meer relatie focused dan Hyves, welke meer profiel focused is. In een bepaald opzicht is Facebook socialer.
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uitquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik vind facebook gruwelijk irritant, eigenlijk
Klinkt als de liefde van je leven hehe.quote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leuker
Klinkt goed!quote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jaa hij is zo anders dan wat ik kende, hij is helemaal niet van grote stappen snel thuis. Hij ziet me nu al 3 weken zónder seksuele avances te maken, dat ben ik niet gewend van mannen. En hij doet leuke dingen voor me, zoals koken en ongevraagd mn afwas doen als ik voor hem heb gekookt. En hij kan ook zingen, dus we zingen veel samen. En hij stimuleert me om te gaan bewegen, houdt wedstrijdjes met me. Ik kan echt met hem lachen, hij stimuleert me en maakt me blij. Ik voel me gewaardeerd en gerespecteert, ik heb dit nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Het ging bij mij altijd meteen over op een relatie, soms in wel een paar uur. Dit is zo veel leuker
Haha ik kijk wel uit met er zo over denken, ik zie het welquote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klinkt als de liefde van je leven hehe.
geniet er lekker van en ik hoop dat jullie nog heeeeeeeeeeel lang van elkaar gaan genieten!!
Ik ben ook weinig onder de indruk van uiterlijk en werking. Maar goed, heel veel zal ik er toch niet mee doen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uit![]()
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyvesquote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben ook weinig onder de indruk van uiterlijk en werking. Maar goed, heel veel zal ik er toch niet mee doen.
Ja dat heb ik dus nog nooit meegemaakt, zo rustig en uitgebreid elkaar leren kennen. Ook al wordt dit uiteindelijk niks, dan zou ik nog enorm veel hebben geleerd over hoe het óók kan. Ik zou het niet gemist willen hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik heb zo de beste relaties gehad, als je begint met een vriend. Het is geen garantie....
De opmaak van Hyves is juist irritantquote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vooralsnog ook.. en de opmaak irriteert me en ziet er niet uit![]()
Ik niet. Ik word gevraagd ergens lid te worden voor een boerderij....... Ga weg joh!quote:
Vind ik dus niet. Maar dat komt omdat ik aan Hyves gewend ben. Eigenlijk zijn al die sites gebruiksonvriendelijk als de pest met myspace op nr 1 wat mij betreftquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyves
Oh dat vind ik altijd wel héél irritant aan facebook jaquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word gevraagd ergens lid te worden voor een boerderij....... Ga weg joh!
Kan ik pas beoordelen als ik er wat langer mee werk.quote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het design en de werking is een stuk prettiger en logischer dan bij Hyves
hey windigo?quote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha ik kijk wel uit met er zo over denken, ik zie het wel
Maar het komt op me over dat hij wel eens de loterij winnen zou kunnen betekenen ja.
Maar waar ligt dat aan? Aan jou of aan de mannen? Je hoeft hier niet te antwoorden hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus nog nooit meegemaakt, zo rustig en uitgebreid elkaar leren kennen. Ook al wordt dit uiteindelijk niks, dan zou ik nog enorm veel hebben geleerd over hoe het óók kan. Ik zou het niet gemist willen hebben.
Ooooooh...dat negeer ikquote:Op zondag 21 november 2010 19:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik niet. Ik word gevraagd ergens lid te worden voor een boerderij....... Ga weg joh!
Myspacequote:Op zondag 21 november 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Maar dat komt omdat ik aan Hyves gewend ben. Eigenlijk zijn al die sites gebruiksonvriendelijk als de pest met myspace op nr 1 wat mij betreft
Ben je daar nu pas achter?quote:
Nee, ik heb geen behoefte aan zo'n site. En dan vraagt iemand irl of ik niet effe lid wil worden, voor hun boerderij.......quote:
Dat ligt zowel aan mij, als aan de mannen. Voornamelijk aan mij denk ik, omdat ik altijd meteen heel snel alles wilde.quote:Op zondag 21 november 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar waar ligt dat aan? Aan jou of aan de mannen? Je hoeft hier niet te antwoorden hoor.
Ik kwam er pas na mn laatste relatie achter, dat dat dus niet slim isquote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat ligt zowel aan mij, als aan de mannen. Voornamelijk aan mij denk ik, omdat ik altijd meteen heel snel alles wilde.
Mooi dat je dat inziet!quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat ligt zowel aan mij, als aan de mannen. Voornamelijk aan mij denk ik, omdat ik altijd meteen heel snel alles wilde.
Mja, ik leer echt wel. Zij het soms wat traagquote:
Volgens mij is dat vooral een tijdslijn?quote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vraag me nu af waar de lijn tussen eerst elkaar kennen en de friends zone ligt....![]()
Oh, er zit een verschil in wat ik vrienden vind en wat ik 'vrienden op hyves of facebook' noemquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vraag me nu af waar de lijn tussen eerst elkaar kennen en de friends zone ligt....![]()
Ga naar Profile (rechtsboven) en kijk dan in de linkerkolom. Daar zie je een blok Friends.quote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
Ik kan bij facebook ook nooit vinden wie mijn vrienden nou eigenlijk zijn! Is daar ergens een overzichtje van?
Nee, ik bedoel met mensen irl. Dat je een leuke vent tegenkomt en hem eerst wil leren kennen. Wanneer word je dan verliefd of blijft het een vriend?quote:Op zondag 21 november 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, er zit een verschil in wat ik vrienden vind en wat ik 'vrienden op hyves of facebook' noem
Vraag Steer even, dat is de Friends zone expertquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ah!quote:Op zondag 21 november 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga naar Profile (rechtsboven) en kijk dan in de linkerkolom. Daar zie je een blok Friends.
Nou, daar bestaan geen richtlijnen voor denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met mensen irl. Dat je een leuke vent tegenkomt en hem eerst wil leren kennen. Wanneer word je dan verliefd of blijft het een vriend?
Hmmm dat merk je zelf toch snel genoegquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met mensen irl. Dat je een leuke vent tegenkomt en hem eerst wil leren kennen. Wanneer word je dan verliefd of blijft het een vriend?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, Kings of Leon toch niet helemaal mijn band geloof ik.
Vraag Steer even, dat is de Friends zone expertquote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag Steer even, dat is de Friends zone expert![]()
(maar dat contacten op Hyves en Facebook niet per definitie hetzelfde zijn als vrienden lijkt me toch redelijk voor de hand te liggen)
Pfoe, dat is wel een moeilijke vraag hoor. Ik denk dat vrienden worden er (meestal) gewoon niet echt inzit als er een soort van ''spanning'' in de lucht hangt. Vage bewoording, ik weet het.. maar het is toch een duidelijk verschil.quote:Op zondag 21 november 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aardig. Meer ook niet.quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Roestkleurigquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Duderella het volgende:
Lasagne is bijna klaar!![]()
Hij ziet er al net zo lekker uit als LieLie.
Klinkt goedquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Duderella het volgende:
Lasagne is bijna klaar!![]()
Hij ziet er al net zo lekker uit als LieLie.
Die nieuwe CD is idd 3x niksquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind niet alles even geweldig, maar er zit toch wel een hoop goeds tussen. Vind vooral de zanger geweldig. Zoiets als dit is toch wel geweldig hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Pfoe, dat is wel een moeilijke vraag hoor. Ik denk dat vrienden worden er (meestal) gewoon niet echt inzit als er een soort van ''spanning'' in de lucht hangt. Vage bewoording, ik weet het.. maar het is toch een duidelijk verschil.
Neu dat denk ik niet. Ik had een vriend waar een spanning in de lucht hing. En we wilden liever vrienden zijn dan een relatie hebben die niet werkte en elkaar niet meer zien.quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Pfoe, dat is wel een moeilijke vraag hoor. Ik denk dat vrienden worden er (meestal) gewoon niet echt inzit als er een soort van ''spanning'' in de lucht hangt. Vage bewoording, ik weet het.. maar het is toch een duidelijk verschil.
Jaaaaaaaquote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind niet alles even geweldig, maar er zit toch wel een hoop goeds tussen. Vind vooral de zanger geweldig. Zoiets als dit is toch wel geweldig hoor
Dat kan ook wel, maar dat moet je wel bewust kiezen dan inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Neu dat denk ik niet. Ik had een vriend waar een spanning in de lucht hing. En we wilden liever vrienden zijn dan een relatie hebben die niet werkte en elkaar niet meer zien.
Eh, niet mijn smaak, sorry.quote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind niet alles even geweldig, maar er zit toch wel een hoop goeds tussen. Vind vooral de zanger geweldig. Zoiets als dit is toch wel geweldig hoor
Oh respect dat je optreedt en dan nog wint met tennis! Ik ben al moe als ik mijn bed verschoon!quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Heey lieve allemaal
heb zoveel gemist nu, is er iets gebeurd? is wel heel veel om terug te lezen nml nu(3 topics).
thanks en tennis was heel leuk! in Zaandam lekker op tijd gekomen en single helaas verloren maar wel lekker gespeeld. in de dubbel revanche genomen. ik en mijn partner steken boven onszelf uit, ging écht heel goed
heerlijke pizza afgehaald bij ons in het dorp en nu lekker relaxen. zal zo een foto'tje van gisteren in Volendam uploaden
Bestellen?quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Aure het volgende:
Ik heb zin in iets lekkerrsss, maar ik heb niks in huis
Nou, voor jou danquote:
Fijn dat je zo'n leuke dag had!quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Heey lieve allemaal
heb zoveel gemist nu, is er iets gebeurd? is wel heel veel om terug te lezen nml nu(3 topics).
thanks en tennis was heel leuk! in Zaandam lekker op tijd gekomen en single helaas verloren maar wel lekker gespeeld. in de dubbel revanche genomen. ik en mijn partner steken boven onszelf uit, ging écht heel goed
heerlijke pizza afgehaald bij ons in het dorp en nu lekker relaxen. zal zo een foto'tje van gisteren in Volendam uploaden
wromquote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Nee hoor, was maar een grapjehuisgenoten zijn een grote DON'T
Hmm, huisgenoot lief aankijken?quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 euro op mn rekening staan
Die is al net zo blut als ik benquote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Hmm, huisgenoot lief aankijken?
Rijst heeft minestronesoep gemaakt vandaag, misschien is dat een ideequote:
zag net de post van SOL.. sjezus wat antwoord je nog lief!quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n leuke dag had!
Heb je rijst? Dat kan je altijd nog opwarmen met melk en vanille en dan wat stroop er over, kan heel lekker zijnquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
Hé LieLie heeft nu op Hyves/Facebook warempel een foto die op haar lijkt
quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 euro op mn rekening staan
SOL? Waar?quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zag net de post van SOL.. sjezus wat antwoord je nog lief!
Ach ja, ik sta er maar boven. Ik leg het nu één keer uit en wat ze verder zegt kan me echt niet schelen. Het gaat nu het ene oor in en het andere uit.quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zag net de post van SOL.. sjezus wat antwoord je nog lief!
In eten & drinken vandaagquote:
je had haar sowieso niet hoeven antwoorden, of in ieder geval niet serieus. zij is het ook niet met zo'n trolpostquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ach ja, ik sta er maar boven. Ik leg het nu één keer uit en wat ze verder zegt kan me echt niet schelen. Het gaat nu het ene oor in en het andere uit.
Nee dat wist ik wel, maar het ging me ook te ver om het hélemaal over mn kant te laten gaan.quote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je had haar sowieso niet hoeven antwoorden, of in ieder geval niet serieus. zij is het ook niet met zo'n trolpost
quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
Hé LieLie heeft nu op Hyves/Facebook warempel een foto die op haar lijkt
en zo niet... dan zeg je zoiets nog niet... zij heeft ook dingen meegemaakt. daar gaan wij haar toch ook niet iedere keer aan herinneren en zeggen dat ze een terugval heeft of wat dan ook. beetje de pot verwijt de ketel..quote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
In eten & drinken vandaagWas idd niet heel lief, maar ja, daar ga ik me maar niet meer druk over maken. Ik ga er vanuit dat men er vanzelf wel achter komt dat de dingen nu echt anders zijn.
arme jijquote:
Hmm dat heb ik allemaal wel in huis, maar niet echt zin in. Ik heb zin in chips ofzo, met een dippie. Of kaas.quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Heb je rijst? Dat kan je altijd nog opwarmen met melk en vanille en dan wat stroop er over, kan heel lekker zijn
Bedankt! Jeugdsentiment!quote:
Tsja, dan kan ik je niet helpenquote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik allemaal wel in huis, maar niet echt zin in. Ik heb zin in chips ofzo, met een dippie. Of kaas.
Morgen jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
arme jij![]()
wanneer krijg je weer een beetje geld? hoop morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |