Het is dan ook een game in de publieke betafasequote:Op zondag 28 november 2010 13:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke, heb al ff gekeken op internet / google. af en toe zie je meer mensen hier last van hebben.
ik verwacht dat het een bug is dan.
Maar vind het voor een bug nogal een grove bug.
Dan had ik geluk met mijn 2 levelsquote:Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, maar in één TDM potje 5 levels teruggezet
Heb je de Multicore ondersteuning al aangezet in je config?? Dat schijnt ook te helpenquote:Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef Olle. het volgende:
Foutmeldingen in de multiplayerHeb je soms last van foutmeldingen in de multiplayer? Hieronder staat de oplossing voor veelvoorkomende fouten.
BlackOpsMP.exe werkt niet meerDeze foutmelding kan veroorzaakt worden door corrupte spelbestanden. Controleer de spelbestanden via Steam:
1.Open Steam, en ga naar de spellenlijst
2.Klik met de rechtermuisknop op Call of Duty: Black Ops Multiplayer en kies Eigenschappen
3.Ga naar het tabblad Lokale bestanden
4.Kies Integriteit van de spelcache controleren
misschien helpt ditsucces!
ik ga het ook proberen
bron: http://www.callofduty-bla(...)-ops-troubleshooter/
Dat helpt geen moer met wat dan ook hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 14:07 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
Heb je de Multicore ondersteuning al aangezet in je config?? Dat schijnt ook te helpen
multithreaded device in je config bedoelt ie volgens mij.quote:Op zondag 28 november 2010 14:41 schreef Olle. het volgende:
ik moet zeggen ik speelde wel eens stuk langer nuhij is helaas net wel weer vast gelopen.
is ook een datum bekent wanneer de nieuwe patch komt?
Multicore staat onder settings in de game of bij steam?
kan het altijd proberen!
oke ga even kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 14:58 schreef msnk het volgende:
[..]
multithreaded device in je config bedoelt ie volgens mij.
same here, nix helpt.quote:Op zondag 28 november 2010 13:22 schreef Olle. het volgende:
is hier iemand met het zelfde probleem als ik? Namelijk dat het beeld gewoon vastloopt na een tijd te hebben gespeeld in MP?
ik moet hem dan via taakbeheer afsluiten... Dit overkomt me nu ongeveer een dikke week.
Hij had het nooit echt gedaan. Maar nu vrij regelmatig.
Heeft iemand hier de oplossing voor?
mijn specs zijn. i5 processor, HD4770 videokaart, 4 gig geheugen, 64 bits win 7
moet voldoende zijn lijkt me toch?
dankje!
Van 0 naar 1 zetten en ja ik heb echt van alles geprobeerd, maar niks helpt in dit spel. Ook niet de aanpassingen in Nvidia Control Panel.quote:Op zondag 28 november 2010 14:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke ga even kijken.
en heb je het al geprobeerd?
Waar heb jij het overquote:Op zondag 28 november 2010 15:09 schreef Dibble het volgende:
Welke wapen is classified tot prestige?
Is er niet, je moet volgens mij alle wapens gekocht hebben van het betreffende segment om de classified te unlockenquote:Op zondag 28 november 2010 15:09 schreef Dibble het volgende:
Zeer regelmatig last van, ongeveer zelfde specsquote:Op zondag 28 november 2010 13:22 schreef Olle. het volgende:
is hier iemand met het zelfde probleem als ik? Namelijk dat het beeld gewoon vastloopt na een tijd te hebben gespeeld in MP?
ik moet hem dan via taakbeheer afsluiten... Dit overkomt me nu ongeveer een dikke week.
Hij had het nooit echt gedaan. Maar nu vrij regelmatig.
Heeft iemand hier de oplossing voor?
mijn specs zijn. i5 processor, HD4770 videokaart, 4 gig geheugen, 64 bits win 7
moet voldoende zijn lijkt me toch?
dankje!
Op prestige 15 krijg je de deathmachine als normaal wapen. Maar die kost 100.000 cp.quote:Op zondag 28 november 2010 15:09 schreef Dibble het volgende:
Hier ookquote:
Alsof het aan het spel ligt.quote:Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog nooit gebeurd in de beta versie van battlefield heroes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |