Ver weg in Nederland.quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Bolletje... het volgende:
Ziet er ook top uit..maar ook weer zo ver weg
ik dacht dat ie ook in apeldoorn zat ofzo..quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
1.5 uur treinen. Valt toch wel mee?quote:Op zondag 21 november 2010 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het ook een takke-eind
Kim Saighquote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso al. Ze hadden Kat von D. aanstaan op de tv
Ik wou pannenkoeken bakken, maar nu helemaal geen zin meer om moeite te doen. Ik gooi zo wel een stokbroodje in de oven met een of andere salade erop..quote:
als je naar dragon gaat kun je meteen naar mijn sleeve komen loeren.quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Sliedrecht (naast Dordrecht) woon nu zelf in Emmen. Ben ook wel een paar uur onderweg voor mn tatoeagequote:Op zondag 21 november 2010 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat ie ook in apeldoorn zat ofzo..
En al zou ik naar Groningen moeten reizen voor mijn tats, zou me dat niks uitmaken. Je hebt mensen bij wie je je prettig voelt terwijl ze je prikken en ervaring met ze.. ik zou ze achterna reizen
Ik heb speciale bloem gekocht bij een of andere biologische boer in een dorp hier vlakbij. Dat verschil proef je wel moet ik zeggen.quote:Op zondag 21 november 2010 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik wou pannenkoeken bakken, maar nu helemaal geen zin meer om moeite te doen. Ik gooi zo wel een stokbroodje in de oven met een of andere salade erop..
Als je ergens niks te zoeken hebt, is het een heel eindquote:Op zondag 21 november 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1.5 uur treinen. Valt toch wel mee?
Dat is waar, ik denk dat ie die van mij maar achterna reis naar Hillegomquote:Op zondag 21 november 2010 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat ie ook in apeldoorn zat ofzo..
En al zou ik naar Groningen moeten reizen voor mijn tats, zou me dat niks uitmaken. Je hebt mensen bij wie je je prettig voelt terwijl ze je prikken en ervaring met ze.. ik zou ze achterna reizen
Waarover?quote:Op zondag 21 november 2010 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar denken de mensen ten minste na
Kat vind ik lekkerderquote:
klinkt goedquote:Op zondag 21 november 2010 18:56 schreef Kreator het volgende:
Pizza rucola/parmaham.
Dat heb ik gehad.
Welke zit er dan in Sliedrecht, dat je er speciaal voor naartoe gaat?quote:Op zondag 21 november 2010 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Sliedrecht (naast Dordrecht) woon nu zelf in Emmen. Ben ook wel een paar uur onderweg voor mn tatoeage
quote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kat vind ik lekkerder![]()
[ afbeelding ]
Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Dat is zo jaquote:Op zondag 21 november 2010 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ergens niks te zoeken hebt, is het een heel eind
Net ff iets te veel aandachtshoer.quote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Ik heb een pakje. Water. bakken. klaar.quote:Op zondag 21 november 2010 18:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb speciale bloem gekocht bij een of andere biologische boer in een dorp hier vlakbij. Dat verschil proef je wel moet ik zeggen.
Hellooooooo Nurse!quote:Op zondag 21 november 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |