Tof!quote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Fantastische foto's!
Ik ben net begonnen met foto's maken en moet nog veel leren.
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Tof! Met een fisheye genomen? Of is het groothoek?quote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Mirjam het volgende:
crosspost:
Rijnsburgersingel in Leiden:
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter)
een zelf gestitchte panorama, hihiquote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof! Met een fisheye genomen? Of is het groothoek?
Erg cool. Ik zie zelfs nergens een lijn lopen waar ze samenkomen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een zelf gestitchte panorama, hihi
ja hequote:Op zondag 19 december 2010 18:33 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Erg cool. Ik zie zelfs nergens een lijn lopen waar ze samenkomen.
Maargoed, het einde van het bos is ook mooi!quote:Op zondag 19 december 2010 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Ziet er heelijk uit Ekoyt.
[ afbeelding ]
Ik wist niet wat ik zag in het bos vandaag.
Heb je die ook in grotere resolutie?quote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Scheveningen, vanochtend vroeg...
[ afbeelding ]
Had je er al op geklikt?quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je die ook in grotere resolutie?
Ik dacht dat het een panorama wasquote:
Sorry, is gewoon een laffe crop. Ik had geen statief bij me om er echt wat moois van te maken. Wat had had je er mee gewild, een 3600x927 versie is eventueel beschikbaar?quote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een panorama was
oh, geen speciale dingen oid, maar ik vind het altijd zo jammer als een panorama alleen op klein formaat aanwezig is.quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef windsurfer_1970 het volgende:
[..]
Sorry, is gewoon een laffe crop. Ik had geen statief bij me om er echt wat moois van te maken. Wat had had je er mee gewild, een 3600x927 versie is eventueel beschikbaar?
Klik er nog maar eens op, ik heb de grotere versie eraan gehangen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oh, geen speciale dingen oid, maar ik vind het altijd zo jammer als een panorama alleen op klein formaat aanwezig is.
Toevallig had ik het er gisteravond over met een vriend, hoe het strand er uit zou zien met sneeuw.
En je kan ook heel goed panorama's maken zonder statiefGewoon je camera niet te veel op en neer bewegen.
Laatst uit een rijdende bus een panorama gemaakt, statief is zeker niet nodigquote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oh, geen speciale dingen oid, maar ik vind het altijd zo jammer als een panorama alleen op klein formaat aanwezig is.
Toevallig had ik het er gisteravond over met een vriend, hoe het strand er uit zou zien met sneeuw.
En je kan ook heel goed panorama's maken zonder statiefGewoon je camera niet te veel op en neer bewegen.
F9 met 1/160. Maar zie hier wel dat het origineel scherper is dan de internetafbeelding die ik heb geupload. Zelf vindt ik de 3e het mooist. Maar ja, smaken verschillen.....gelukkig.quote:Op zondag 19 december 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Die tweede! Met ondergaande zon en sneeuw
Wat voor sluitertijd en diafragma gebruikte je daarvoor?
Mooie foto, jammer dat er niet toevallig een schip voor anker lag ofzo.quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Voor een goed scherpe panaroma met hoge resolutie had ik, met de lichtomstandigheden van vanochtend, zonder statief vermoedelijk geen goed resultaat gekregen.
En nog even een ander stukje strand voor kanovinnie...
[ afbeelding ]
Wederom klikbaar voor grotere versie (geen panorama nee).
Het is een strand, geen havenquote:Op zondag 19 december 2010 23:49 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Mooie foto, jammer dat er niet toevallig een schip voor anker lag ofzo.
normaal zie je vanaf het strand wel schepen liggen toch (lichten aan en wachten tot ze Rotterdam in mogen), dat bedoel ikquote:
Het is geen nachtfoto volgens mij. Je ziet in de branding duidelijk dat het een foto met korte sluitertijd is, dus kan het al haast geen nachtfoto zijn. En dan zie je natuurlijk die lichtjes niet.quote:Op zondag 19 december 2010 23:59 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
normaal zie je vanaf het strand wel schepen liggen toch (lichten aan en wachten tot ze Rotterdam in mogen), dat bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |