Awquote:
Was dat verhaaltje van jou?quote:Op zondag 21 november 2010 16:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
BENNY!!!!
Had hem ook genomineeeerdddd.
afaik?quote:Op zondag 21 november 2010 16:09 schreef gomi het volgende:
[..]
afaik is t een persoonlijke keuze
maar tbh was t een verkeerde klik
Is dat andere deel van jou?quote:Op zondag 21 november 2010 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het 3 verhaaltjes
Stem voor iBenny, omdat het een supertoffe mod is, hij is gezellig en voelt zich niet boven de users verheven, hij baggert ook lekker mee en doet aardig tegen iedereen, en hij kwam voor users op.quote:
yeah, maar als je gelezen had zag je dat t een verkeerde klik was. tbhquote:Op zondag 21 november 2010 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Gomi, ik vind je een verrader, tbh.. niet op benny stemmen..
FYI, hij is wel de coolste ja!
Maar goed, afaik zal het wel aan mij liggen, imho
Dus het ene stukje is van c_a, het ander van Lutte... en het andere stukje van jou?quote:Op zondag 21 november 2010 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het totaalverhaal uit 3 delen
Pek en veren voor Gomiquote:Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar als je gelezen had zag je dat t een verkeerde klik was. tbh
quote:Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef Lutte het volgende:
Ik ben je aan het promoten in de GRTDOJW Benny!
Hoezo dat dan nou meteen weer?quote:Op zondag 21 november 2010 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Gomi, ik vind je een verrader, tbh.. niet op benny stemmen..
Het middelste stukje, 'Benny is t/m goud'quote:Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus het ene stukje is van c_a, het ander van Lutte... en het andere stukje van jou?
Ja, en daar heeft ie ook niet op gestemd!quote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan nou meteen weer?Symph komt hier bv ook.
Echt lief, dankjewelquote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het middelste stukje, 'Benny is t/m goud'
Ik vond het alleen niet zo tof dat Fonsoy het zo ontopic heeft gegooid. Maar goed, het stond er al weken en toen kwam ik daar vanochtend ook nog eens achter
quote:Op zondag 21 november 2010 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en daar heeft ie ook niet op gestemd!
Sinds je dat relnichtpakje aan hebt ga je wel los hèquote:Op zondag 21 november 2010 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en daar heeft ie ook niet op gestemd!
Er staan geen namen bij... Dat wilde ie eerst wel doen, alleen omdat het PM's waren mocht dat niet.quote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het middelste stukje, 'Benny is t/m goud'
Ik vond het alleen niet zo tof dat Fonsoy het zo ontopic heeft gegooid. Maar goed, het stond er al weken en toen kwam ik daar vanochtend ook nog eens achter
hehe zie hem net iddquote:Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je mn nieuwe SP gezien in de OP?
Ransel je helemaal af!
Haha!quote:Op zondag 21 november 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sinds je dat relnichtpakje aan hebt ga je wel los hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |