Mel, misschien moeten we tegen die tijd een boycot clubje opstarten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel hoger binnen dan Katie Melua!!! Maar past natuurlijk perfect tussen al die rock-klassiekers in de top 100!
Of wat dacht je van Cheryl Cole?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mel, misschien moeten we tegen die tijd een boycot clubje opstarten.
Sowieso als Enrique erin staat.
Hey jij en sportfreak hier een paar posts boven zijn dus van die mensen die NU AL op Caro Emerald gaan stemmen!!! Ga in een hoekje zitten !!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij hebt Caro er ook in, geen recht van spreken.
Ik hoop toch niet dat de stemmers zó gek zijn (veel ziellozer muziek heb ik de laatste jaren niet gehoord).quote:
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij hebt Caro er ook in, geen recht van spreken.
Hopelijk klikken een paar van die mensen zodanig fout dat Cher - Believe er wel in komt. Zou ik op prijs stellen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat de stemmers zó gek zijn (veel ziellozer muziek heb ik de laatste jaren niet gehoord).
Deze was overigens bedoeld voor Martin Jol...quote:Boudewijn de Groot - Een wonderkind van 50 (1996)
Ja, daarom ook een stem voor Another Level. Muziek met een ziel. Het brengt me tot soppen elke keer weer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Cheryl komt uit een fabriek weggelopen (stemtechnisch en letterlijk), wie daar op stemt heeft het niet echt begrepen.
Ik heb bewust nummers gekozen die in de middenmoot zullen eindigen.
[..]
Hopelijk klikken een paar van die mensen zodanig fout dat Cher - Believe er wel in komt. Zou ik op prijs stellen...
Ik had eigenlijk nog meer verrassende keuzes moeten maken, zoals Chi Coltrane.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel hoger binnen dan Katie Melua!!! Maar past natuurlijk perfect tussen al die rock-klassiekers in de top 100!
Alleen voor legerdoeleinden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gast, Rickrollen is zooooo..
was er toen al interweb?
Caro Emerald gaat absoluut niet in de middenmoot eindigen. Ik voorspel top 20quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb bewust nummers gekozen die in de middenmoot zullen eindigen.
Dus Radio2 maakt openlijk zendtijd vrij voor The Smiths? Dan is alle hoop nog niet verloren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind die top2000 nacht van de zwevende kiezer een verademing.. veel plaatjes die nog niet in de top 2000 staan en er wel in zouden moeten (Smiths, Tubeway Army).
Stond die niet in de voorkeuze lijstquote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef sportfreak het volgende:
vrije keuzes
Hero - Toen ik jou zag
En zelfs als hij nog zou leven is het nog vreemd dat dat nummer er niet instaat. Was destijds in 1997 toch één van dé grote hits geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Stond die niet in de voorkeuze lijst
Moet toch top 10 worden zo kort na Anthonie's dood...
quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Madmaster heeft die van vorig jaar gemaakt geloof ik. Misschien wil hij nog aan de slag
kut.. moest m overnieuwe doen omdat ik iets fout deed.. zie nu dat ik toen Nina Hagen vergeten benquote:Op woensdag 24 november 2010 18:42 schreef Yorrit het volgende:
je moet r maar te beste van maken met zon tam lijstje..
Dave Brubeck Quartet - Take five (1962)
Sergios Mendes & Brasil '66 - Mas que nada (1966)
Dolly Parton - Jolene (1974)
Kraftwerk - Autobahn (1975)
Donna Summer - I feel love (1977)
Michael Zager Band - Let's all chant (1978)
ABBA - Gimme gimme gimme (1979)
Sugar Hill Gang - Rappers delight (1979)
Cure - A forest (1980)
Specials - A message to you Rudy (1980)
Tom Tom Club - Wordy rappinghood (1981)
Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart (1983)
Bronski Beat - Smalltown boy (1984)
Killing Joke - Love like blood (1985)
Massive Attack - Unfinished sympathy (1991)
eigen keuzes had ik geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |