Hehequote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de kans kleiner willen maken dat er een bepaalde artiest tijdens de stemperiode komt te overlijden, waardoor 'ie onnodig vaak in de Top 10 voorkomt.
ben wel benieuwd wat het nummer van Antonie Kamerling gaat doen dit jaarquote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de kans kleiner willen maken dat er een bepaalde artiest tijdens de stemperiode komt te overlijden, waardoor 'ie onnodig vaak in de Top 10 voorkomt.
He, handig, hoef ik zelf niets meer te zoeken. Lief.quote:Op maandag 22 november 2010 01:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jouw keuze is trouwens
Melanie & Edwin Hawkins Singers - Lay Down (Candles In The Rain)
Paul Simon - Graceland
Spinvis - Voor Ik Vergeet
Lou Reed - Perfect Day
The Turtles - Happy Together
Jefferson Airplane - Somebody To Love
Wallace Collection - Daydream
5th Dimension Aquarius/ Let the sunshine in
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Hall & Oates - I Can't Go For That
2000 Miles.quote:Op maandag 22 november 2010 01:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja he? Je mag er nog 1 wisselen voor 2000 Miles.
quote:Zijn favorieten uit de lijst
1 Yes - Close to the edge (1972)
2 Queen - Killer queen (1974)
3 10CC - I'm Mandy fly me (1976)
4 Supertramp - Fool's overture (1977)
5 Genesis - Follow you follow me (1978)
6 Duran Duran - The wild boys (1984)
7 Cyndi Lauper - Girls just want to have fun (1984)
8 Foreigner - That was yesterday (1985)
9 Tears For Fears - Sowing the seeds of love (1989)
10 Caro Emerald - A night like this (2009)
Zijn vrije keuzes
1 white town - your woman
Je hebt toch de vrije keuze?quote:Op maandag 22 november 2010 10:37 schreef female81 het volgende:
Nog steeds geen Living Colour - Love rears it's ugly head en Run DMC featuring Aerosmith - Walk this way in de keuzelijst.
Dus ontvangen ze ook dit jaar weer geen lijstje van mij. Niet dat ze daarvan wakker zullen liggen...
Van veel platen die ik leuk vind snap ik het wel, maar die twee kan je best op Radio 2 draaien zonder dat minstens hun halve luisterschare massaal gillend uitschakelt.
Zulke extreme nummers zijn het nou ook weer niet....quote:Op maandag 22 november 2010 10:40 schreef female81 het volgende:
Ik had die zin al weggehaald in mijn post vóórdat je me quotte, omdat ik me dat óók opeens realiseerde.
quote:Op maandag 22 november 2010 09:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het goede nieuws is dat je nu op 15 nummers kunt stemmen.
Het slechte nieuws is dat er van de 10 die ik van plan was te kiezen uit de keuzelijst van vorig jaar, er nu 7!!! verdwenen zijn.
Daarom juist, dáárom vind ik ook dat die nummers gewoon in de keuzelijst zouden kunnen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zulke extreme nummers zijn het nou ook weer niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |