Of minder beinvloedbaar dan gemiddeld. Kijk dat je het meer draait oke... maar dat zijn nummers 'ineens' massaal tot de favoriete nummers van 10-duizenden stemmers horen.. nee dat begrijp ik niet. het aantal nummers in de lijst van hem verdrievoudigde.. je kunt ook overdrijven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij noemt het hype-gedrag, maar de mens is toch eenmaal zo? Zoals ik al zei is muziek emotie. MJ overlijdt, is volop met zijn muziek in de media en ineens kom je weer tot de conclusie dat ie toch wel erg veel goeie muziek heeft gemaakt. Dat komt ook omdat je nu al zijn muziek in korte tijd hoort. Inc. nummer die bijna niet meer hoorde.
Tel daarbij die emotie op en ik kan het me wel voorstellen dat je dan ineens die muziek wil gaan kopen/draaien.
Als je dat niet begrijpt ben je waarschijnlijk een robot.
Als behang is het prettige muziek, maar het is geen Wow!-plaat. Heb hetzelfde met Avond en Bohemian Rhapsody is ook uitgekauwd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ben ik nou de enige die Hotel California een beetje saai en ongeinspireerd vind? Dat lied doet me echt helemaal niets.
Medestander meldt zich...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ben ik nou de enige die Hotel California een beetje saai en ongeinspireerd vind? Dat lied doet me echt helemaal niets.
Ben het op zich wel met je eens v.w.b. het slotstuk, maar het begin vind ik echt helemaal niets...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gewoon vanaf 5 minuten luisteren, dat scheelt
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=531
Och, het is wel aardig, maar het haalt het natuurlijk niet bij het veel mooiere Lyin' Eyes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ik geef het lied een 7. Misschien dat het een top 2000-plek heeft verdiend,maar op nummer 1quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
Staat er in!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
En bij deze de banner voor in de OP's voor de Top 2000 van dit jaar:
[ afbeelding ]
Van de regen in de drup.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Staat er in!
En Queen niet op 1!
Ik vind het schandaliger dat je bij iemand als Marco Borsato wel uit 20+ nummer kan kiezenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Een database met honderdduizend nummers moet toch mogelijk zijn.
Schandalig dat je bij veel artiesten kan kiezen uit een klein aantal nummers.
Mooi!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
En bij deze de banner voor in de OP's voor de Top 2000 van dit jaar:
[ afbeelding ]
Ja, laten we op nummers stemmen om iemand te eren die al 20 jaar dood is, en niet omdat we iets goede muziek vindenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef anno2010 het volgende:
Bah, Queen hoort op 1, al is het maar om Freddie te eren!
Freddie
Snotnondenju waarom staat Sieneke niet op 1, dat arme kind heeft nog zo haar best gedaanquote:
We eren hem omdat hij Bohemian Rhapsody ter wereld heeft gebracht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, laten we op nummers stemmen om iemand te eren die al 20 jaar dood is, en niet omdat we iets goede muziek vinden
Dat nummer hoort niet in de top 10. Niet eens in de Queen top 10quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:27 schreef anno2010 het volgende:
[..]
We eren hem omdat hij Bohemian Rhapsody ter wereld heeft gebracht.
Blijkbaar wel,aangezien het daar al een hele tijd staatquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat nummer hoort niet in de top 10. Niet eens in de Queen top 10
Oja, ik was vergeten af te sluiten met 'vind ik'quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel,aangezien het daar al een hele tijd staat
Ieder zijn muzieksmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |