Slimquote:
Is wel te doen hoorquote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil dat ook kunnen, het haar van Thijs is nu alweer warrig en lang
eigenlijk heel dom.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk heel dom.
maar nu ga ik het onthouden..whisky.
Er is hier vast wel ergens een verstofte leer-zelf-knippen-les in een buurthuis ofzoquote:
dat vindt meneer 'een beetje eng'quote:
dat snap ik, hier ookquote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat vindt meneer 'een beetje eng'
anders zou ik het echt zo doenquote:
ja ja.quote:Op zondag 21 november 2010 14:52 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben nu op aan het passen bij kinderen van mijn leeftijd...
de ouders geloofde dat ik 16 was
bij J. heb ik het de laatste 2 keer gedaan en bij Sanderquote:Op zondag 21 november 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders zou ik het echt zo doen
Ideaalquote:Op zondag 21 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
bij J. heb ik het de laatste 2 keer gedaan en bij Sander
Ik ga zo spullen van Thijs inpakken en hem naar mijn ouders brengen..hij gaat uit logerenquote:
Ik weet niet hoe groot dat logeerbed precies is?quote:Op zondag 21 november 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
kut! ik loop net naar boven en het luchtbed is zo lek als een rieten mandje
quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo spullen van Thijs inpakken en hem naar mijn ouders brengen..hij gaat uit logeren
een twijfelaar-achtig iets (ik reageer serieus want ik snap je grapje niet)quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot dat logeerbed precies is?
Oh nou. Misschien pas je daar wel bij in dan. Denk ik. Of misschien toch nietquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
kut! ik loop net naar boven en het luchtbed is zo lek als een rieten mandje
jaaaa!quote:
nee hoor, logeerbed is gewoon 1-persoons..quote:een twijfelaar-achtig iets (ik reageer serieus want ik snap je grapje niet)
Het is een eenpersoonsbed, denk niet dat dat past tenzij je wel erg knus gaat liggenquote:Op zondag 21 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Misschien pas je daar wel bij in dan. Denk ik. Of misschien toch niet
Tsja, dan houdt het op hequote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
nee hoor, logeerbed is gewoon 1-persoons..
quote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar je mag anders ook bij mij in bed als je geen bezwaar hebt tegen een woeler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |