Slimquote:
Is wel te doen hoorquote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil dat ook kunnen, het haar van Thijs is nu alweer warrig en lang
eigenlijk heel dom.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk heel dom.
maar nu ga ik het onthouden..whisky.
Er is hier vast wel ergens een verstofte leer-zelf-knippen-les in een buurthuis ofzoquote:
dat vindt meneer 'een beetje eng'quote:
dat snap ik, hier ookquote:Op zondag 21 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat vindt meneer 'een beetje eng'
anders zou ik het echt zo doenquote:
ja ja.quote:Op zondag 21 november 2010 14:52 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben nu op aan het passen bij kinderen van mijn leeftijd...
de ouders geloofde dat ik 16 was
bij J. heb ik het de laatste 2 keer gedaan en bij Sanderquote:Op zondag 21 november 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders zou ik het echt zo doen
Ideaalquote:Op zondag 21 november 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
bij J. heb ik het de laatste 2 keer gedaan en bij Sander
Ik ga zo spullen van Thijs inpakken en hem naar mijn ouders brengen..hij gaat uit logerenquote:
Ik weet niet hoe groot dat logeerbed precies is?quote:Op zondag 21 november 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
kut! ik loop net naar boven en het luchtbed is zo lek als een rieten mandje
quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo spullen van Thijs inpakken en hem naar mijn ouders brengen..hij gaat uit logeren
een twijfelaar-achtig iets (ik reageer serieus want ik snap je grapje niet)quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot dat logeerbed precies is?
Oh nou. Misschien pas je daar wel bij in dan. Denk ik. Of misschien toch nietquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
kut! ik loop net naar boven en het luchtbed is zo lek als een rieten mandje
jaaaa!quote:
nee hoor, logeerbed is gewoon 1-persoons..quote:een twijfelaar-achtig iets (ik reageer serieus want ik snap je grapje niet)
Het is een eenpersoonsbed, denk niet dat dat past tenzij je wel erg knus gaat liggenquote:Op zondag 21 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Misschien pas je daar wel bij in dan. Denk ik. Of misschien toch niet
Tsja, dan houdt het op hequote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
nee hoor, logeerbed is gewoon 1-persoons..
quote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar je mag anders ook bij mij in bed als je geen bezwaar hebt tegen een woeler?
Jij hebt een luchtbedquote:
ooh het is J's laatste avondmaalquote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaa!
kunnen wij lekker rustig uit eten en morgenochtend kan ik dan J. in alle rust (en vroegte) naar het ziekenhuis brengen
![]()
[..]
nee hoor, logeerbed is gewoon 1-persoons..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verleidelijk maar ook ik ben erg gesteld op mijn rust...quote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar je mag anders ook bij mij in bed als je geen bezwaar hebt tegen een woeler?
quote:Op zondag 21 november 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
ooh het is J's laatste avondmaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, hij is daar anders wel van overtuigd hoor
wat een zeikerds zijn wij eigenlijk hequote:verleidelijk maar ook ik ben erg gesteld op mijn rust...
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Vrijwillig meegaan vind je geen optie?quote:
eigenlijk interesseert het me geen hol naast wie ik lig, ik slaap toch wel kutquote:Op zondag 21 november 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij is daar anders wel van overtuigd hoor
![]()
[..]
wat een zeikerds zijn wij eigenlijk he
Dat ga ik niet afwachtenquote:Op zondag 21 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrijwillig meegaan vind je geen optie?
quote:Op zondag 21 november 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooh het is J's laatste avondmaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
verleidelijk maar ook ik ben erg gesteld op mijn rust...Dan kan ik het vragen van dat luchtbed als je wilt?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee, maar zit nog steeds onder dat recalcitrante besturingssysteemquote:Op zondag 21 november 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Marijke heb je de Efteling files nog open kunnen krijgen met dat recalcitrante besturingssysteem van je?
ik kijk van de week wel even naar een luchtbed okequote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan ik het vragen van dat luchtbed als je wilt?
Ja, dat heb ik dus ook...hoewel mijn eigen luchtbed een klein eindje in de buurt komtquote:Op zondag 21 november 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk interesseert het me geen hol naast wie ik lig, ik slaap toch wel kutwant niet mijn eigen bed
Lekker dwars ding dat je bentquote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar zit nog steeds onder dat recalcitrante besturingssysteemDus dat komt later pas
Bristol ¤14,-quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kijk van de week wel even naar een luchtbed okehet is toch altijd wel handig om er 1 te hebben
Je krijgt me toch nooit die trap op gesleurd met jouw rugquote:
ik mag hopen 2 persoons, want op een 1 persoons ding kan ik niet slapen, das 1 keer omdraaien en er afflikkerenquote:
1 persoons.quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag hopen 2 persoons, want op een 1 persoons ding kan ik niet slapen, das 1 keer omdraaien en er afflikkeren
Hmm. Dan jaag ik je wel voor me uitquote:Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je krijgt me toch nooit die trap op gesleurd met jouw rug
Ja dat lukt je welquote:Op zondag 21 november 2010 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Dan jaag ik je wel voor me uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |