Kanker mag gewoon niet als bijvoegelijk naamwoord, deal with of.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het scheef dat ik kanker niet als bijvoeglijk naamwoord mag gebruiken maar Tally wel een UI mag hebben die aan vrouwen refereert als sletten. Er zijn volgens mij ongeveer 60 posts uit de sex sc verwijderd wat ongeveer de hele discussie was.
euh waar refereert dat ding aan sletten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het scheef dat ik kanker niet als bijvoeglijk naamwoord mag gebruiken maar Tally wel een UI mag hebben die aan vrouwen refereert als sletten. Er zijn volgens mij ongeveer 60 posts uit de sex sc verwijderd wat ongeveer de hele discussie was.
Sletten geld niet voor mannen:quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh waar refereert dat ding aan sletten?
er staat alleen sluts
kunnen ook prima mannen zijn als je het mij vraagt
die invulling zegt vooralsnog het meest over jou zelf
Er zijn meer dan 60 posts verwijderd, dat kanker niet als bijvoegelijk naamwoord gebruikt mag worden oke (is dat trouwen alleen hier in SEX?) maar om nou het halve topic leeg te halen door de helft van alle posts te verwijderen gaat ook weer een beetje ver.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kanker mag gewoon niet als bijvoegelijk naamwoord, deal with of.
Het punt was dus dat er blind gemod werd. Allemaal posts weg die niks met de oorspronkelijke 2 posts te maken hadden die gerapporteerd waren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:17 schreef stbabylon het volgende:
Dat is FOK!-wijd. Ik weet niet wat er stond, kan ik ook niet teruglezen, maar als dat tegen de policy inging, gaat het weg, of dat nou 1 post is of zestig.
Tamash, waarom slinger je weer zo een verwijt naar mijn hoofd maar leg je vervolgens niet uit wat je er uberhaupt mee bedoelt?quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou je eens wat aan moeten doen.
Het is me ontschoten in de sc. Maar dit hoort niet thuis in feedback sc.quote:Op maandag 24 september 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tamash, waarom slinger je weer zo een verwijt naar mijn hoofd maar leg je vervolgens niet uit wat je er uberhaupt mee bedoelt?
Je krijgt toch zo een pop up als iemand je post quote..?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is me ontschoten in de sc. Maar dit hoort niet thuis in feedback sc.
Niet als je het topic zelf al hebt aanstaan dacht ik? En heb meerdere tabbladen open.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je krijgt toch zo een pop up als iemand je post quote..?
Ik heb hem 3x gequote volgens mij...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet als je het topic zelf al hebt aanstaan dacht ik? En heb meerdere tabbladen open.
Dit zijn dus de verwijten waar je het zelf over hebt. En van drie keer quoten worden sommige mensen ook moe. Ben nu wel weer klaar met deze discussie die we ongeveer elke week hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hem 3x gequote volgens mij...
Ik frustreer me kapot aan dat soort verwijten die niet onderbouwt worden als je vraagt wat iemand uberhaupt bedoelt.... Ik heb ook meer het idee dat je simpel een beetje aan het negeren was maargoed...
Wees dan zo beleefd aan te geven dat je geen antwoord gaat geven, ipv negeren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit zijn dus de verwijten waar je het zelf over hebt. En van drie keer quoten worden sommige mensen ook moe. Ben nu wel weer klaar met deze discussie die we ongeveer elke week hebben.
Omdat jullie te lam zijn om je werk te doen mag ik er niet op ingaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga er nou gewoon niet op in. Straks wordt het weer de grote Fflaeming show en mogen wij weer 30 posts wissen.
Ik denk dat een gedicht (waar over hij ook gaat) beter in Taal/Kunst pastquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Rebbedebje het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? ("Gedicht")
Maakt me niet heel erg veel uit, maar vraag me wel af waarom?
Is toch niks mis mee?
Oke, daar kunnen onze meningen dan over verdeeld zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat een gedicht (waar over hij ook gaat) beter in Taal/Kunst past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |