Dat Gundam beeld is cool!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef Melochan het volgende:
Iemand verder nog must-do's voor in de omgeving van Tokyo? We zaten eerst te kijken naar Nikko en/of Kamakura, maar dat lijkt me zo vreselijk touristischHet enige wat we nog willen doen is naar dat Gundam-beeld in Shizuoka..
heb je het achteraf ook helemaal gehaald?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef NegaSado het volgende:
Nou, ook deze keer weer een reeks videos over mijn avonturen in Japan!
Deeltje 1:
Oh cool. Ik ga volgende maand weer 10 dagen naar Japan, waarvan 5-6 dagen naar Shikoku. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef NegaSado het volgende:
Nou, ook deze keer weer een reeks videos over mijn avonturen in Japan!
Deeltje 1:
Helaas zijn we te kort in Ikebukuro geweest om de boekwinkels uit te pluizen. We hadden ons die dag verslapen en m'n meisje was nog ziek ook. We zijn er dus een beetje doorheen gerend. Sowieso hebben we nog veel te weinig gezien van Tokio. We zijn er nu twee keer geweest, in totaal 22 dagen en we hebben nog steeds maar een fractie verkend. En dan te bedenken dat we heel Japan ooit in een week of vier willen doorkruisen ...quote:Op zondag 9 januari 2011 09:26 schreef NegaSado het volgende:
Bij deze foto zal iedereen naar de auto kijken maar ik kan enkel kijken naar de Junkudoushoten daar op de achtergrond waar ik zowel mijn hart als het grootste deel van het geld op mijn bankrekening verloren ben... Wat is dat een achterlijke grote boekenwinkel, niet normaal. En een stukje verderop in de Sunshine 60 Street zit ook nog eens een enorme bookoff, even rustig boeken kijken zit er daar niet bij want het is er gewoon altijd heel erg druk.
Leuke foto's trouwens, zie dat je vooral nachtopnames maakt, en dan is natuurlijk het tijdstip waarop Tokyo zijn ware aard laat zien!
Dank je. Ik heb me suf gesjouwd met mn camera, maar het was de moeite waardquote:
www.japanology.nlquote:Op maandag 10 januari 2011 08:26 schreef IntensiveGary het volgende:
Vraagje trouwens: Wij zijn er nu twee keer geweest en het ziet ernaar uit dat dat nog veel vaker gaat gebeuren. Vandaar dat het me leuk lijkt om me een beetje te gaan verdiepen in de taal. Ik wil beginnen met een simpel cursusje. 'Japans voor dummies' oid. wat zinnetjes en zo. Als dat bevalt wil ik er wat dieper in gaan.
Iemand tips voor basiscursussen?
Dat zei de jongen die mij een Canon 500D aansmeerde ookquote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef IntensiveGary het volgende:
@Jirda & NegaSado: Bedankt!Ik ga ze even uitpluizen.
@Melochan: dank je. ik speel dan ook een beetje vals; ik ben in het gelukkige bezit van een belachelijk goeie camera
Voor welke periode en met welke airline?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef travelman het volgende:
Ik zag van het weekend retour Tokio voor rond de 600,-!! Wel erg verleidelijk om te boeken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |