Oh, dan mag jij ook helemaal niet komen joh..quote:
Oeh, je maakt me wel een beetje bang nu. Ik dacht dat jullie een paar kannen ranja zouden maken, een clown en springkussen zouden huren en 's avonds frietje gingen eten!quote:Op zondag 21 november 2010 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dan mag jij ook helemaal niet komen joh..
Is altijd 18 plus door het vele alcohol, en de orgies die daar op volgen!
haha, N&G en N&T.quote:Op zondag 21 november 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor profiel heb jij eigenlijk, op school
Zoveel vlees zit er niet aan.quote:Op zondag 21 november 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke... waarschuw ff, dan weet ik hoe lang ik van te voren neit moet eten
quote:Op zondag 21 november 2010 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dan mag jij ook helemaal niet komen joh..
Is altijd 18 plus door het vele alcohol, en de orgies die daar op volgen!
Dat is alleen op Barts verjaardagquote:Op zondag 21 november 2010 15:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeh, je maakt me wel een beetje bang nu. Ik dacht dat jullie een paar kannen ranja zouden maken, een clown en springkussen zouden huren en 's avonds frietje gingen eten!
Ja en ballonnen figurenquote:
Ja en een snoepzakje meequote:
Oeh, ik heb net deze week al sneeuwspullen ingeslagenquote:
Ik net de schuilkelder weer opgeruimdquote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik heb net deze week al sneeuwspullen ingeslagen
Er staan hier tien pakken zout in de kelder.quote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik heb net deze week al sneeuwspullen ingeslagen
Mag ik in geval van nood bij jou schuilen?quote:Op zondag 21 november 2010 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik net de schuilkelder weer opgeruimd
Oh nee dat niet, sneeuwlaarzen en kleding, en de slee ga ik volgende week bestellenquote:Op zondag 21 november 2010 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er staan hier tien pakken zout in de kelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |