quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vroeger wel eens op de uitnodiging gezet dat ze zwemspullen moesten meenemen, en dat gingen we niet doen
Jij lurkt de hele dag naar me, dus jij moet je mond houdenquote:
Ik heb vroeger wel eens op de uitnodiging gezet dat ze zwemspullen moesten meenemen, en dat gingen we niet doen
quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
OMG, iemand oefent de toonlader hier in de straat
Maar ik ben ook een boefje.quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij lurkt de hele dag naar me, dus jij moet je mond houden
Blokfluit, wat een drama als iemand dat niet kan, dat valsequote:Op zondag 21 november 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk instrument, zeker een fluitert?
Weet je dat jij echt supergrappig bent?quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet ikquote:
De klarinet hebben we gehad, net als het drumstel en de sax. Nee, dit is gezang.quote:Op zondag 21 november 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk instrument, zeker een fluitert?
Oh jaaaaa, daar schiet je nekhaar (quote:Op zondag 21 november 2010 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Blokfluit, wat een drama als iemand dat niet kan, dat valse
Heb je niet iets in huis om tegensignaal te geven?quote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De klarinet hebben we gehad, net als het drumstel en de sax. Nee, dit is gezang.
Maar het klinkt alsof ze wordt aangevallen
Hoiquote:
Dat is mij welbekend, ja!quote:Op zondag 21 november 2010 15:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet je dat jij echt supergrappig bent?
Die laatste lawinepijl bedoel je?quote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je niet iets in huis om tegensignaal te geven?
quote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De klarinet hebben we gehad, net als het drumstel en de sax. Nee, dit is gezang.
Maar het klinkt alsof ze wordt aangevallen
quote:
Hallotjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |