Om eerlijk te zijn is dat het enige wat me momenteel nog kan boeien inderdaad.quote:
????quote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is dat het enige wat me momenteel nog kan boeien inderdaad.
Ik hoop dat het een winterstopdipje betreft, maar misschien word ik wel fan van NEC.
Je bent altijd welkomquote:Op maandag 17 januari 2011 16:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is dat het enige wat me momenteel nog kan boeien inderdaad.
Ik hoop dat het een winterstopdipje betreft, maar misschien word ik wel fan van NEC.
als die neger er 15 in schiet de rest van het seizoen hoor ik je ook niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef DeVinger het volgende:
Zelfs het feit dat onze nieuwste aanwinst een neger is kan mij niet verwarmen.
Waar zijn ze mee bezig daar in Arnhem..quote:Ook Jenner mag vertrekken
Julian Jenner leek op z'n plek bij Vitesse, maar sinds de komst van Albert Ferrer is dat veranderd. De Spaanse trainer wil hem best verkopen.
Jenner startte het seizoen uitstekend onder trainer Theo Bos. Hij voetbalde op een niveau dat hij lang niet had laten zien. Ferrer heeft het echter op andere spelers. Vorige week liet Jenner al weten dat het momenteel niet ideaal is bij de club met alle spelers die komen en gaan.
Inmiddels is duidelijk geworden dat die uitspraak ook op hem van toepassing is. "Hij is vrij om te gaan. Bovendien heb ik niets aan ontevreden spelers, laat Ferrer vrijdag weten aan Omroep Gelderland. Dat zal alles te maken hebben met de aankoop van vleugelspeler Haruna Babangida, eerder deze vrijdag.
Jenner, sinds 2008 onder contract in de Gelredome, zit niet bij de selectie voor het duel met Willem II. Zijn vervanger is Dalibor Stevanovic. Babangida is dit weekend nog niet speelgerechtigd. "Op deze manier bouw je geen team", zei Jenner eerder deze week. "Niets is zeker. Dat zorgt voor veel onrust binnen het elftal."
Tuurlijk is ie 'lachen', maar dat komt door z'n totale gebrek aan zelfkennis. Die jankpartij op tv na een rode kaart, de eeuwige drie scharen en dan rechtsom de achterlijn halen, vertrouwen op doen en beter worden bij een derdeklasse staartclub in Duitsland....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:47 schreef Elvislives het volgende:
Ik vind Jenner wel lachen. Beter dan grijze muizen als Jeroen Drost of Rogier Molhoek
Prachtigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef DeVinger het volgende:
Weten jullie zijn interview in de eerste actieve week van Ferrer in de VI nog?
Dat hij jaren op zo'n trainer heeft zitten wachten. LOL.
(terecht dat hij mag vertrekken trouwens)
Juist.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie 'lachen', maar dat komt door z'n totale gebrek aan zelfkennis. Die jankpartij op tv na een rode kaart, de eeuwige drie scharen en dan rechtsom de achterlijn halen, vertrouwen op doen en beter worden bij een derdeklasse staartclub in Duitsland....![]()
Daar doe je Andy toch te kort mee hoor. Waarmee ik niet wil zeggen dat Andy een wereldspeler is, maar Jenner mag dromen van de 'carrière' (als je dat zo kunt noemenquote:
De situatie is nijpend, qua clubgevoel ja. De rest is natuurlijk fantastisch, al die toppers die we hebben kunnen aantrekken sinds de komst van Merab!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nou is Jenner ook een knuppel. Maar jullie club is wel helemaal kapot aan het gaan onder die 2 mafketels
Ik bedoel meer dat ze beide zwaar overschat zijn. Vd Meyde was natuurlijk beter dan Jenner maar hij heeft toch wel duidelijk bewezen dat hij het niveau bij Inter niet aankon. En Jenner die voegt ook niets toe aan Vitesse. Vd Meyde op basis van 1 goal tegen Inter naar Milaan gehaald en Jenner destijds op basis van 590900 scharen van Breda dacht ik naar Alkmaar gegaan. Ander niveau, vergelijkbare situatie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Daar doe je Andy toch te kort mee hoor. Waarmee ik niet wil zeggen dat Andy een wereldspeler is, maar Jenner mag dromen van de 'carrière' (als je dat zo kunt noemen) die Andy heeft gehad, of die hij nog aan het uitbuiten is. Andy had goddikke een hele dierentuin gebouwd in Milaan
Jenner reed uit verveling bij Vitesse op een gegeven moment de busjes van jeugdspelers rond. Nobel, maar van een dusdanig ander niveau dat ik de vergelijking enigszins ongepast vind.
Leeuwarder tip: Schuld van Menzo..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Borizzz het volgende:
Ben benieuwd hoe dit weer goedgepraat gaat worden.
Hij is wel zwart..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Leeuwarder tip: Schuld van Menzo..
Waarom denk je dat hij bij ons altijd de zwarte piet toegeschoven kreeg.quote:
Belediging voor Andy van der Meyde dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Schuld van Jordania zelf.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Leeuwarder tip: Schuld van Menzo..
Ja in het GelreDome was het 0-0. Dear God.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef Mark het volgende:
1 uit 2 tegen Willem II, dat kunnen weinig ploegen je nazeggen
Hoe kun je nog vertrouwen hebben als je de interviews van na de wedstrijd gister hebt gehoord en/of gelezen. Totale onmacht, onkunde, onwetendheid. Het is gewoon dramatisch, met de hoofdletter K van kenker.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Adelante het volgende:
Ik zag wel 'de wil' op het veld gisteren, meer het gebrek aan niet ingespeeld zijn op elkaar leidde tot paniek voetbal. Ik heb nog vertrouwen(plus Feynoord gaat eraan
)
Zelfs voor een net 18-jarige ja. Van mij mag ie, leuke voetballerquote:Op zondag 30 januari 2011 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Marco van Ginkel heeft wel een beetje 'n babyface.
Vooral lekker omdat de concurrentie (VVV en Willem II) verloorquote:
En Feijenoord vandaag. Tegen wie jullie volgende week thuis spelen en waarschijnlijk winnen...quote:Op zondag 30 januari 2011 09:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Vooral lekker omdat de concurrentie (VVV en Willem II) verloor
Wij hebben al thuis tegen Feyenoord gespeeld (en inderdaad gewonnen), wij moeten naar Heerenveenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
En Feijenoord vandaag. Tegen wie jullie volgende week thuis spelen en waarschijnlijk winnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |