Dat is wel het beste idee ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:37 schreef drumstickNL het volgende:
Dat deed TimKuik ook en het werkt niet. Beste is een systeem zoals tweakers heeft. Iedereen toelaten maar alleen mensen die we kennen krijgen bouwrechten.
is de server down? ik kom er niet meer inquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
geef dan wel iedereen op die lijst aan het begin die bouwrechten..
hoe kom ik erop dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:47 schreef maurisioo het volgende:
je staat niet op de whitelist
had ik net ook
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is de server down? ik kom er niet meer in
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, hij doet het niet meer. Net zei die nog dat ik niet op de whitelist stond, maar nu is hij down
hoe kom ik erop dan?
die modjes kunnen voortaan wel ff waarschuwen voordat die server down gaat vind ikquote:
iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die modjes kunnen voortaan wel ff waarschuwen voordat die server down gaat vind ik
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
man de server is ff 20 minuten off, spam niet meteen het topic vol met verdriet joh
normaal zeg ik hier toch niet zoveelquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
man de server is ff 20 minuten off, spam niet meteen het topic vol met verdriet joh
Ik heb: Not on whitelist, pm Toothlesquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef gogosweden het volgende:
hmm bij mij staat er nog steeds unknown host *serverip*
mooiquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef Toothless het volgende:
whitelist uitgeschakeld.
De mensen die in de userlijst stonden kunnen bouwen (admins,mods,vips) degene die niet kunnen bouwen moeten het maar even melden dan kom je erop.
Helaas heb ik naar de backup van gisteren moeten grijpen omdat die van vanmorgen ook veel dingen had die kapot waren.
ik ben 15quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef NietTeVolgen het volgende:
gogosweden je heb het geduld van een 15 jarige, doe rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |