Inderdaad:quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:38 schreef NietTeVolgen het volgende:
ait nice thanks!
Spel begint trouwens steeds soepeler te lopen met al die patches de laatste tijd.
Dus binnenkort is het 20 euroquote:Ive got plenty of more bugs to address in SMP, which will be fixed over the coming weeks. I think we might be getting close to beta soon. =D
klotequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad:
[..]
Dus binnenkort is het 20 euro
ik zie je plaatje niequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik krijg wel vaak deze error sinds de nieuwe server:
[ afbeelding ]
Ligt dit aan mij met firewalls etc of de server/plugins?
ahquote:
ik kom de server niet inquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef juggernaut151 het volgende:
[..]
ja, mn piramide was ook af aan het fikken.
Beta is 15, Full is 20quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad:
[..]
Dus binnenkort is het 20 euro
klopt volgens mij welquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Beta is 15, Full is 20
Edit: Misschien
Nee, dit is zeker weten afgegraven, anders zouden er niet van die randen omheen zitten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarschijnlijk deed hij dat want zand valt omlaag als er geen blokje onder staat.
Als hij ook maar 1 blokje daar wegschept, stort alles in elkaar. Vooral omdat de world generator geregeld zand blokken aanmaakt zonder steun eronder (dus als je ze aantikt vallen ze al naar beneden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |