Nee, HRA beperken en een KM-heffing. Wauw wat een hervorming!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is behoorlijk zielig om stug vol te blijven houden dat dit kabinet hervormt. Verder klopt het dat Rutte I de staatsschuld onder controle tracht te krijgen. Met de nadruk op tracht, want van de meeste bezuinigingen is het nog maar de vraag of die kunnen worden doorgevoerd.
Ja, ja, en we krijgen er zeker ook 3000 agenten bij?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
30 miljard structureel. Met Paars konden we daar alleen maar van dromen.
Ik betaal al het secondaire onderhoud.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Woon je op jezelf of bij je ouders?
Indien het laatste: betaal jij de hpotheek/hiuur? Gas/water/licht? Tv-abonnement? Boodschappen? Etc..
Ik zeg niet dat alles perfect, dat kan ook helemaal niet als je in 5 jaar tijd 18 miljard gaat bezuinigen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja, en we krijgen er zeker ook 3000 agenten bij?
AOW, WW en het ontslagrecht hadden wat mij betreft ook op de schop gemogen. Van de VVD overigens ook, maar daar heeft dat blonde gezwel een stokje voor gestoken.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, HRA beperken en een KM-heffing. Wauw wat een hervorming!
Denk je dat? Of heb je dat inside gehoord?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De kop van de Volkskrant morgen. Zou zo maar eens kunnen.
Geloof er helemaal niets van.. Maar ok, de wonderen zijn de wereld nog niet uit..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De kop van de Volkskrant morgen. Zou zo maar eens kunnen.
Dat denk ik, ik weet dat Brinkman niet veel krediet meer heeft bij Wilders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk je dat? Of heb je dat inside gehoord?
Jammer koosquote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
AOW, WW en het ontslagrecht hadden wat mij betreft ook op de schop gemogen. Van de VVD overigens ook, maar daar heeft dat blonde gezwel een stokje voor gestoken.
Klopt, het is een ongeleid projectiel die geen idee heeft waarmee die bezig is, temeer omdat hij telkens opduikt in de media, hoogstwaarschijnlijk zit Wilders dan met knikkende knieën dat op de tv te volgen. Maar wat zou Wilders kunnen doen dan? Hij kan hem er nooit uittrappen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik, ik weet dat Brinkman niet veel krediet meer heeft bij Wilders.
Als ie zich zo over een user had uitgelaten had ie er af gelegen. Maar ook tegenover publieke figuren mag het inderdaad wel iets minder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jammer koosIk hoopte zo dat jij je wat meer volwassen ging gedragen.
Ik hoop dat Remlof hier wat van zegt.
Misschien stapt ie dan zelf wel op. En hij heeft genoeg voorkeurstemmen, dus die zetel geeft ie nooit opquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, het is een ongeleid projectiel die geen idee heeft waarmee die bezig is, temeer omdat hij telkens opduikt in de media, hoogstwaarschijnlijk zit Wilders dan met knikkende knieën dat op de tv te volgen. Maar wat zou Wilders kunnen doen dan? Hij kan hem er nooit uittrappen.
Ok, want hier krijg je namelijk die bash topics van.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ie zich zo over een user had uitgelaten had ie er af gelegen. Maar ook tegenover publieke figuren mag het inderdaad wel iets minder.
Nee, maar die hervormingen komen er, hoe dan ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, die stoute Wilders heeft een stokje gestoken voor noodzakelijke hervormingen. Nu blij, php?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar die hervormingen komen er, hoe dan ook!
Klopt, maar die man is toch wel slim genoeg om te kunnen bedenken dat hij zichzelf volkomen belachelijk maakt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien stapt ie dan zelf wel op. En hij heeft genoeg voorkeurstemmen, dus die zetel geeft ie nooit op
Klopt. Als dit kabinet is gevallen en PaarsPlus wordt geinstalleerd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar die hervormingen komen er, hoe dan ook!
Iets wat ik laatste uitlegde, volgens mij zat jij ook in dat topic.quote:
Dream on Koos.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Als dit kabinet is gevallen en PaarsPlus wordt geinstalleerd.
Jij denkt nog steeds dat de PVV mee blijft regeren tot het eind der tijden?quote:
Ik vind Brinkman nog de meest zinnige PVVer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar die man is toch wel slim genoeg om te kunnen bedenken dat hij zichzelf volkomen belachelijk maakt?
Ik denk dat we daar niet aan ontkomen, de arbeidsmarkt is behoorlijk veranderd. Ik hoop dat de PvdA dat ook in gaat zien.quote:Nog iets, hoe kijk jij aan tegen WW-verkorten, ontslagrecht versoepeling etc?
Dit dus. Het is wel een mafketel, maar desalniettemin het meest zinnig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Brinkman nog de meest zinnige PVVer.
Je ziet toch zelf ook dat Brinkman een onbezonnen man is die geen reet snapt van hoe het werkt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Brinkman nog de meest zinnige PVVer.
[..]
Ik denk dat we daar niet aan ontkomen, de arbeidsmarkt is behoorlijk veranderd. Ik hoop dat de PvdA dat ook in gaat zien.
Vast wel, Wilders heeft wel eens voor hetere vuren gestaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat de PVV mee blijft regeren tot het eind der tijden?
Zoals?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vast wel, Wilders heeft wel eens voor hetere vuren gestaan.
Op een gegeven moment trekt een groot van zijn stemmers weer verder. Nederlanders zijn lang niet meer zo honkvast als vroeger. Stel dat dit kabinet de rit uitzit, dan is waarschijnlijk gebleken dat de PVV flink teleur heeft gesteld en trekt de meute weer verder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vast wel, Wilders heeft wel eens voor hetere vuren gestaan.
Je bent nu in de war met Bosmaquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook dat Brinkman een onbezonnen man is die geen reet snapt van hoe het werkt?
Nee, ik kan me goed vinden in de meeste standpunten van D66, maar ik denk dat als je echt veranderingen wil dat beter kan doen van binnenuit bij een grote middenpartij.quote:En wordt het niet eens tijd dan dat je je vervoegd bij D66?
Toen Lucassen een scheet liet met een aansteker er voor.quote:
Fitna, in het boek ''undercover bij de pvv'' hadden ze een stuk uitgeweid aan het hele fitna gebeuren, dat heeft een gigantische impact gehad op de fractie.quote:
Bosma, is juist een van de beteren. Ok, dat je met hem de dekens kruist is me duidelijk, maar waarom kan je niet toegeven dat het een heel integer politicus is samen met Geert?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met Bosma
[..]
Nee, ik kan me goed vinden in de meeste standpunten van D66, maar ik denk dat als je echt veranderingen wil dat beter kan doen van binnenuit bij een grote middenpartij.
Omdat hij blindelings Wilders volgt. Vind ik een nogal vreemde eigenschap van een gekozen volksvertegenwoordiger.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bosma, is juist een van de beteren. Ok, dat je met hem de dekens kruist is me duidelijk, maar waarom kan je niet toegeven dat het een heel integer politicus is samen met Geert?
Het is de dekens delen, en de degens kruisen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bosma, is juist een van de beteren. Ok, dat je met hem de dekens kruist is me duidelijk, maar waarom kan je niet toegeven dat het een heel integer politicus is samen met Geert?
Waarom is dat een "heter" vuur?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fitna, in het boek ''undercover bij de pvv'' hadden ze een stuk uitgeweid aan het hele fitna gebeuren, dat heeft een gigantische impact gehad op de fractie.
ja, ik bedoelde de ''degens'' natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:16 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is de dekens delen, en de degens kruisen.
Maar waar het hart vol van is... zeg ik maar altijd.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:16 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is de dekens delen, en de degens kruisen.
Maar waar het hart vol van is... zeg ik maar altijd.
Omdat er toen ook fractieleden werden bedreigd, mogelijke rechtszaken, financiële schade, en natuurlijk de stress voor Wilders zelf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is dat een "heter" vuur?
Bosma is een mallotige complotdenker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tijdens het hele Fitna-gebeuren of ten tijde van het "undercover bij de PVV" (is daar een boek van? Ik dacht een paar artikelen)? IK kan je ff niet volgen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat er toen ook fractieleden werden bedreigd, mogelijke rechtszaken, financiële schade, en natuurlijk de stress voor Wilders zelf.
Tijdens het Fitna gebeuren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tijdens het hele Fitna-gebeuren of ten tijde van het "undercover bij de PVV" (is daar een boek van? Ik dacht een paar artikelen)? IK kan je ff niet volgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Bosma integer? Het is een paranoïde extremistquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Bosma integer? Het is een paranoïde extremist
Die hele ophef heeft hij heel welbewust zelf over zich afgeroepen.. Hij wist heeeel goed waar hij mee bezig was...quote:
Ho ho, hij moet wel integer zijn. Immers heeft hij een boek geschreven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Bosma integer? Het is een paranoïde extremist
*zucht*quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hele ophef heeft hij heel welbewust zelf over zich afgeroepen.. Hij wist heeeel goed waar hij mee bezig was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |