Al die moeite... pfff... er over nadenken is eigenlijk al te duur! Je lijdt al verlies bij het overwegen...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten natuurlijk maar ik was geen happy customer dus ging weg om nooit meer terug tekomen. En dat woord gebruik ik heel zelden.
Vind een premie van 0.004 ook niet echt iets om warm voor te lopen.
Inderdaad, al die moeite...weer de papierwinkel, weer codes onthouden, geheime vragen enzo beantwoorden. Geld overboeken van LPB naar tegenrekening en daarna naar BOS. En daarna weer anders om dus. Beetje teveel van het goede voor 20 euro.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
BOS met 5000 euro, 20 e van BOS...
Moeite waard om er een rekening te openen? Vind het een beetje lafjes
ja. En het gaat tegenwoordig niet meer naar je basispot maar direct naar je tegenrekening dacht ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef korting het volgende:
Als ik bij Aegon eigen stijl de spaarpot opzeg, wordt dan alles naar de basisspaartpot gestuurd (inclusief rente) en worden dan de automatische incasso's ook stopgezet?
Het geld kan alleen terug naar je basisspaarpot. Toen ik mijn spaarpot wilde opheffen stond er "Gebruiker mag deze actie niet uitvoeren" :Squote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja. En het gaat tegenwoordig niet meer naar je basispot maar direct naar je tegenrekening dacht ik.
Yup, dat had ik ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef korting het volgende:
[..]
Het geld kan alleen terug naar je basisspaarpot. Toen ik mijn spaarpot wilde opheffen stond er "Gebruiker mag deze actie niet uitvoeren" :S
Hopelijk gaat het goed. Toen ik een spaarpot met aut. incasso opzegde, duurde het bijna 2 maanden voordat die gedeblokkeerd werd....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef korting het volgende:
Als ik bij Aegon eigen stijl de spaarpot opzeg, wordt dan alles naar de basisspaartpot gestuurd (inclusief rente) en worden dan de automatische incasso's ook stopgezet?
Aut. incasso kun je heel makkelijk stopzetten dacht ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het goed. Toen ik een spaarpot met aut. incasso opzegde, duurde het bijna 2 maanden voordat die gedeblokkeerd werd....
Ik had geen automatische incasso meer! Ik had het incasso automatisch ingepland bij mijn bank dat het elke maand automatisch overgemaakt werd. Maar nu kan ik dus die stomme spaarpot niet opzeggen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aut. incasso kun je heel makkelijk stopzetten dacht ik.
Je kan 56 dagen storneren, daarom houden ze de spaarpot open tot die periode voorbij is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aut. incasso kun je heel makkelijk stopzetten dacht ik.
Dat klopt, maar dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je kan 56 dagen storneren, daarom houden ze de spaarpot open tot die periode voorbij is.
Of even bellen, dan regelen ze het ook. Helaas is nog steeds de rente niet gestort van 2010 en dat vind ik vrij onbehoorlijk van Aegon. Het scheelt weinig, maar is gewoon asociaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat was de vraag niet.
edit: Verkeerd gelezen door mij, was de vraag welMaar goed, je kunt zelf de laatste (2) incasso('s) storneren om het verhaal te versnellen. Dat werkte voor mij tenmisnte.
Ik ga er dan ook weg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Of even bellen, dan regelen ze het ook. Helaas is nog steeds de rente niet gestort van 2010 en dat vind ik vrij onbehoorlijk van Aegon. Het scheelt weinig, maar is gewoon asociaal.
Het feit dat het nog niet bijgeschreven is betekent niet dat je renteverlies hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Of even bellen, dan regelen ze het ook. Helaas is nog steeds de rente niet gestort van 2010 en dat vind ik vrij onbehoorlijk van Aegon. Het scheelt weinig, maar is gewoon asociaal.
Je krijgt geen rente over rente.... Ja het is klein geld, maar ik vind het principe verrot.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het feit dat het nog niet bijgeschreven is betekent niet dat je renteverlies hebt.
Nee maar het is irritant ivm housekeeping.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het feit dat het nog niet bijgeschreven is betekent niet dat je renteverlies hebt.
Bron?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je krijgt geen rente over rente....
Het lijkt me toch dat ze de valutadatum terugzetten naar 1 jan. Dus geen renteverlies uiteindelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je krijgt geen rente over rente.... Ja het is klein geld, maar ik vind het principe verrot.
Overigens, CB heeft ook nog niet de rente van december gestort, hoort er de eerste van de maand te zijn.
Op hun website staat dan ook ‘ieder jaar in januari’; niet 1 januari o.i.d.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Helaas is nog steeds de rente niet gestort van 2010 en dat vind ik vrij onbehoorlijk van Aegon. Het scheelt weinig, maar is gewoon asociaal.
ik heb hem nog niet....quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef michaeld het volgende:
Nog meer mensen die nog geen Bol.com bon hebben ontvangen van Moneyou?
Of zijn ze even snel als Aegon met de rente
En als je bij de rente in je spaarpot kijkt staat er zelfs:quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Op hun website staat dan ook ‘ieder jaar in januari’; niet 1 januari o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |