oeke, ik ben inderdaad wel gecharmeerd van zandkleur! Ik geloof dat ik vroeger had gekozen voor een neutrale tint (bijvoorbeeld grijs) met een leuk contrasterend kleurtje (groen of blauw), maar ik merk dat dat wat aan het veranderen is. Ik ben nog steeds dol op felle kleuren, maar ik probeer de basis zo Zen mogelijk te houden. Die zandkleurachtige tinten zijn zo warm en sereen. Weet je dat ik nu al verdrietig ben dat we de kleur van onze huidige vloer niet mee kunnen nemen? Ik ben er zo blij mee. Oh, en dat Tadelakt ziet er heel Gaudi uit! Niet helemaal mijn smaak (uiteindelijk ben ik dol op glad en strak en glimmend), maar ik vind het wel heel
exclusief eruit zien (zoals onze eerste keukenboer zou zeggen

).
Stiemie, laminaat voor in de badkamer? Dat voelt toch wat maf! Kurk zou ik misschien nog wel zien zitten, maar ik geloof dat we braaf voor tegels gaan. Ik houd eigenlijk wel van tegels. Toch vind ik een badkamer met gestucte wanden (zonder tegels) ook wel erg gaaf. Ik weet alleen niet of dat echt praktisch en betaalbaar is.
Allemachtig, Karin, wat een kast van een huis! Het ziet er ideaal uit.
Goed om ook een nadeel van smalle voegen te lezen, Smikke. Ach, het zal er bij ons uiteindelijk op neerkomen hoeveel geld het gaat kosten om een upgrade van tegelkwaliteit te vragen. We hebben een strakke begroting dus we zullen het bescheiden houden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.