quote:
Op zondag 21 november 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:oeke, op de tekening zien de kasten er massiever uit dan ze in het echt zijn. Ik vond juist die 'lage' hoge kasten best knus en een aardige doorbreking van het patroon dat alles op werkbladhoogte zit. We hebben nu een buffetkast die helaas net niet naast de eettafel past straks, dat is wel jammer.
In de eerste tekening waarin de combimagnetron het hoogste punt is, vind ik dat ook, hoor.
Maar die tekening die je daarna post met de hoge kastjes die doorlopen naar de raamkant, daar vind ik het erg massief uitzien.
Plus dat ik die hoek dan gek vind. Zou je onder die kastjes kunnen staan?
Waarschijnlijk niet, en dat zou mij dan tegen gaan staan. Dat je je hoofd stoot of dat het gek aanvoelt, dat gat onder de kastjes. Lege ruimte onder en volle ruimte erboven.
Het past denk ik niet echt bij jullie smaak, maar je zou ook een bordenkast kunnen overwegen naast je afzuigkap. Die zijn vrij plat en nemen dus niet zoveel ruimte in.
Is een apothekerskast zo'n uitschuifla/kast? Ik dacht namelijk dat het zo'n laadjeskast was. En die zijn toch best groot?
Bedoelen jullie deze?
![Seite%2031%20links%20Apothekerschrank.jpg]()
Of de ouderwetse variant?
[ Bericht 12% gewijzigd door oeke op 21-11-2010 11:15:05 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir