Ahw, arme Flipsquote:Op zondag 21 november 2010 09:24 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgrn. Ik heb zo geen zin om te werke.
Gaat het een beetje?quote:Op zondag 21 november 2010 09:24 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgrn. Ik heb zo geen zin om te werke.
jaaaaaaaaj, een edit he! je was me al vergeten...quote:Op zondag 21 november 2010 09:47 schreef -Engel- het volgende:
Yeah ik ben ook weer wakker
Weltrusten voor Malta-man!!!
Werk ze voor Flippieee
Goedemorgen xFriendx en huppelvoor Samzz... jij ook goedemorgen....
En volgens mij zag ik ook al snuitje voorbij flitsen... he gast goedemorgen... hoe zit het met mijn engels ontbijt????goedemorgen
Snuitje..... wanneer mag ik in je casa langskomenquote:Op zondag 21 november 2010 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
jaaaaaaaaj, een edit he! je was me al vergeten...![]()
Nou... eeeeehhhhhhh, dat is een goede! je had gister langs kunnen hoppen, had je hem vandaag gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Engel- op 21-11-2010 09:57:22 (die nieuwe $@$@#$@# layout) ]
A je zit er alweer klaar voor .....quote:
was gisteren schatquote:Op zondag 21 november 2010 09:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A je zit er alweer klaar voor .....
* -Engel- vraagt zich af of xFriendx nu al in Fanshirt op de bank zit???
Ja.... hee je hebt het tegen een Noob op voetbalgebied.....quote:
Jij schept altijd op dat je het zelf beter kanquote:Op zondag 21 november 2010 10:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... hee je hebt het tegen een Noob op voetbalgebied.....Ik weet alleen wat buitenspel is en that's it.....
Stom!quote:Op zondag 21 november 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij schept altijd op dat je het zelf beter kan
Maar AZ heeft gewonnen van FC Twente
Jij bent voor Twentequote:
Met 11 man konden ze nauwelijks van 10 Twente spelers winnen. Bovendien had AZ mazzel want had ook ergens rood moeten krijgenquote:Op zondag 21 november 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook een AJAX app op mn foonquote:Op zondag 21 november 2010 10:07 schreef xFriendx het volgende:
HuppelZe weet gewoon hoe en wat met voetbal
Ik ben ajacied schat, boeit mij het spel van AZ nouquote:Op zondag 21 november 2010 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met 11 man konden ze nauwelijks van 10 Twente spelers winnen. Bovendien had AZ mazzel want had ook ergens rood moeten krijgen.
DAT had ik nou nooit achter jou gezochtquote:
Ik zit vol verwachtingen.quote:Op zondag 21 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT had ik nou nooit achter jou gezocht
Net als de rest van het land.quote:Op zondag 21 november 2010 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, de enige club waar ik echt iets tegen heb.
Lol.quote:Op zondag 21 november 2010 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, de enige club waar ik echt iets tegen heb.
Vol verrassingen ookquote:Op zondag 21 november 2010 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit vol verwachtingen.Then again, het Utregse smartlappenfestival is een feest voor iedereen.
Niet zo gek met een trainer als jol en dat spitsenduo.quote:Op zondag 21 november 2010 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze spelen echt bagger de laatste tijd
Suarez is drukker met toneelspel dan met voetbal. En WTF sloeg dat bijten van gisteren opquote:Op zondag 21 november 2010 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet zo gek met een trainer als jol en dat spitsenduo.
Het schijnt ook lekker te gaan tussen Jol en Blind.quote:Op zondag 21 november 2010 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet zo gek met een trainer als jol en dat spitsenduo.
Oe zal ik je rug inzepenquote:Op zondag 21 november 2010 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen maar het is vroeg.Ik moet maar eens gaan douchen.
Het voetballen zelf jaquote:Op zondag 21 november 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond ff studio sport kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |