godverdomme. Ik wist dat ik daar had moeten kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die had ik verstopt onder het bed
Iemand waarvan je een trui hebt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je lijkt nu wel op iemand die ik ken
true.... en mannen scorenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:52 schreef welkominspace het volgende:
met die pillen bedoel je?
zit nog niet aan de maximale dosis hoor
en de kroeg is om de hoek en dan kan ik dar weer zitten
Goede, want ik moet ook nog een foto in het donker maken. Echter ga ik nu niet met mijn half bezopen kop die actie wagen.quote:
Mwah,niet het soort kroeg waar je mannen scoortquote:
waarom niet? gewoon doen man, juist omdat je bezopen bent. wie weet wat voor wazige pics eruit komen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goede, want ik moet ook nog een foto in het donker maken. Echter ga ik nu niet met mijn half bezopen kop die actie wagen.
Van Nellequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Rotterdam! Ik herken het in het donker.
sluitertijd op 30 s en slingeren dat ding.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom niet? gewoon doen man, juist omdat je bezopen bent. wie weet wat voor wazige pics eruit komen.
Kan je het ruiken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
ja die lelijke stad zie je van verquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
gohquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
ja zoiets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
sluitertijd op 30 s en slingeren dat ding.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:58 schreef Myraela het volgende:
Oh. Dat was schiedam. Ach. Dat is dichtbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |