Ik heb m gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou hij al een foto hebben van zijn poot?
gelukkigquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:37 schreef dawg het volgende:
flipsmeisje![]()
[..]
wel relax, clleke, met jou?
hoe noem je me?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou hij al een foto hebben van zijn poot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:39 schreef Yuki het volgende:
Iedereen verlaat nu singles en trekt naar lif
Waar gezet? bij Fu?quote:
Iedereen die niet weet hoe je meerdere browsers/tabs opentquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:39 schreef Yuki het volgende:
Ik vertrek niet naar LIF, het enige waar ik zo naar toe vertrek is bed denk ik..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:39 schreef Yuki het volgende:
ik niet,teveel zoekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:39 schreef Yuki het volgende:
Morgen geen koopzondag!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen koopzondagjammer dat er weinig geld over is na de dierenarts vanavond
hoe is dat afgelopen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen koopzondagjammer dat er weinig geld over is na de dierenarts vanavond
Ik heb het koud. Ik heb zin om erbij te staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er verlept uit. heb zin om een uur onder een hete douche te staan.
Daar kan je ook meerdere tabs openenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Iedereen die niet weet hoe je meerdere browsers/tabs opent
(of mobiel aan het fokken is)
ik kan ook niet alle tattoo's begrijpen hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:41 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind de artwork wel heel erg mooi maar ik kan nogsteeds niet begrijpen dat je zo'n hortus botanicus op je arm wilt.
iPhonequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan je ook meerdere tabs openen
Wie is air.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ik ga nu door denhaag. Kusje air.
Lekker naar bed danquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen,begin moe en somber te worden
Dan kom je wel in rotterdamquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
trustenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
Doe je ook nog even een dikke pakkerd naar mijn vorige woning?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
Slaap zequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
Is het niet you lose?quote:
Prrrrrrrr.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
* MissMSX hEngelt binnenquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:43 schreef Myraela het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
tobleronequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef Gasol het volgende:
Waarom kruimelt toblerone altijd zo als je het breekt
Waarom maak je ons jaloersquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef Gasol het volgende:
Waarom kruimelt toblerone altijd zo als je het breekt
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.....
Te flauw, ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zeg wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |