Dat was ik niet die dat zei.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:25 schreef gabjeee het volgende:
tja koper word het sowieso niet ....
dus vandaar
Cosmo kappers again, dan kun je het zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:37 schreef gabjeee het volgende:
OT !!
blond dus ...
of koper 1 mening.
Zal bruin dan echt niet staan
Als je het zelf al weet... waarom dan dit topic?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef gabjeee het volgende:
Ik ben bij bruin wel een beetje bang voor mijn lichte huid maar misschien dat een lichte huid meer opvalt bij licht blond haar
Ik denk dat je het best gewoon naar een kapper kunt gaan. Die kan je beter adviseren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef gabjeee het volgende:
Ik ben bij bruin wel een beetje bang voor mijn lichte huid maar misschien dat een lichte huid meer opvalt bij licht blond haar
Nou volgens sommig emensen valt een lichte huis minder op als je een beetje licht bruin bent in plaats van heel licht blond wat ik nu dus hebquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je het zelf al weet... waarom dan dit topic?
Ik heb ook een lichte huid en ben behoorlijk blond dus dat kan wel, maar doe je warm blond ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef gabjeee het volgende:
Nou wat denk je zelfquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef L.no het volgende:
Heb je al advies gevraagd bij een paar kappers?
cosmo kappers heeft een jaar geleden mijn haar verziekt met knippen dus daar loop ik niet snel meer binnen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook een lichte huid en ben behoorlijk blond dus dat kan wel, maar doe je warm blond ofzo.
Maar goed ik heb nu 2 x gezegd Cosmo kappers dus veel plezier ermee
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:41 schreef gabjeee het volgende:
[..]
cosmo kappers heeft een jaar geleden mijn haar verziekt met knippen dus daar loop ik niet snel meer binnen...
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
Maar serieuze tip: Kijk op cosmo kappers, daar kun je je foto uploaden en kijken wat je staat
Ik geef een vraag aan haar, niet aan jou. Back off.quote:
Ja eeh andere kapper?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:41 schreef gabjeee het volgende:
[..]
cosmo kappers heeft een jaar geleden mijn haar verziekt met knippen dus daar loop ik niet snel meer binnen...
Ja stuur een fatsoenlijke via de PM dan dan maak ik je haar bruin.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef gabjeee het volgende:
[..]
thnx alleen nu hebben ze de foto er weer op gezet....
Nou je vraag was van zo'n kwaliteitquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik geef een vraag aan haar, niet aan jou. Back off.
Bedankt voor je mededeling.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou je vraag was van zo'n kwaliteitbijna retorisch
![]()
Als ze naar een kapper is geweest voor advies gaat ze toch niet hier op FOK vragen wat haar het beste staat.
ok thnx ga het een sproberen ....quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou je vraag was van zo'n kwaliteitbijna retorisch
![]()
Als ze naar een kapper is geweest voor advies gaat ze toch niet hier op FOK vragen wat haar het beste staat.
Het gaat om je huidskleur dus dat zou niet hoevenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef gabjeee het volgende:
[..]
ok thnx ga het een sproberen ....
alleen het probleem is bij een andere kleur haar moet je ook je make up aanpassen ,,,,
dus een beetje photo shoppen dan maar...
als jij geen domme vragen meer stelt, ga ik ook mijn best doen, okquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Bedankt voor je mededeling.
Kan je nu verder ontopic?
alle kappers hebben wel een mening maar ik ben bang dat ik het verschrikkelijk vind misschien meiden die er ervaring mee hebben? van blond naar bruinquote:
Of je trekt het je gewoon niet aan. Succes met je best doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
als jij geen domme vragen meer stelt, ga ik ook mijn best doen, ok
Het hangt echt van een boel dingen af, je huidskleur, kleur van je ogen, misschien zelfs de kleur van je kleding. Eigenlijk moet je gewoon echt persoonlijk advies gaan vragen. Loop desnoods bij meerdere kappers naar binnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:45 schreef gabjeee het volgende:
[..]
alle kappers hebben wel een mening maar ik ben bang dat ik het verschrikkelijk vind misschien meiden die er ervaring mee hebben? van blond naar bruin
Ik heb een gedeelte gedaan, maar ik ben blij dat het weer blond isquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:45 schreef gabjeee het volgende:
[..]
alle kappers hebben wel een mening maar ik ben bang dat ik het verschrikkelijk vind misschien meiden die er ervaring mee hebben? van blond naar bruin
ja ik kreeg het advies 1 keer om mijn wenkbrauwen mee te verven dan dus het word wel gelijk een grote verandering maar ja is ook wel eens leuk ....quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het hangt echt van een boel dingen af, je huidskleur, kleur van je ogen, misschien zelfs de kleur van je kleding. Eigenlijk moet je gewoon echt persoonlijk advies gaan vragen. Loop desnoods bij meerdere kappers naar binnen
ja maar dat is vaak wel beter hoor, wenkbrauwen meekleuren. Ziet er meteen een stuk natuurlijker uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef gabjeee het volgende:
[..]
ja ik kreeg het advies 1 keer om mijn wenkbrauwen mee te verven dan dus het word wel gelijk een grote verandering maar ja is ook wel eens leuk ....
neej spoeling vervaagt en dan word vaak lelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja maar dat is vaak wel beter hoor, wenkbrauwen meekleuren. Ziet er meteen een stuk natuurlijker uitProbeer anders een spoeling. Na een x aantal wasbeurten heb je je eigen haarkleur weer terug
jah terugverve is altijd zo n ramp ontkleuren enzo ...quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een gedeelte gedaan, maar ik ben blij dat het weer blond is
ja ik laat het zeker weten !:)quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed, succes TS. Ik ben echt heel benieuwd wat je gaat doen. Laat je het nog even weten?
heb ik gedaan maar ja ik doe dat zelf wel evenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef Graseter het volgende:
Ik vraag me ook af wat het resultaat gaat worden.
Gelieve ook even naar mijn PM te kijken.
Oke.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef gabjeee het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar ja ik doe dat zelf wel even![]()
toch bedankt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |