Dat was ik niet die dat zei.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:25 schreef gabjeee het volgende:
tja koper word het sowieso niet ....
dus vandaar
Cosmo kappers again, dan kun je het zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:37 schreef gabjeee het volgende:
OT !!
blond dus ...
of koper 1 mening.
Zal bruin dan echt niet staan
Als je het zelf al weet... waarom dan dit topic?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef gabjeee het volgende:
Ik ben bij bruin wel een beetje bang voor mijn lichte huid maar misschien dat een lichte huid meer opvalt bij licht blond haar
Ik denk dat je het best gewoon naar een kapper kunt gaan. Die kan je beter adviseren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef gabjeee het volgende:
Ik ben bij bruin wel een beetje bang voor mijn lichte huid maar misschien dat een lichte huid meer opvalt bij licht blond haar
Nou volgens sommig emensen valt een lichte huis minder op als je een beetje licht bruin bent in plaats van heel licht blond wat ik nu dus hebquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je het zelf al weet... waarom dan dit topic?
Ik heb ook een lichte huid en ben behoorlijk blond dus dat kan wel, maar doe je warm blond ofzo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef gabjeee het volgende:
Nou wat denk je zelfquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef L.no het volgende:
Heb je al advies gevraagd bij een paar kappers?
cosmo kappers heeft een jaar geleden mijn haar verziekt met knippen dus daar loop ik niet snel meer binnen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook een lichte huid en ben behoorlijk blond dus dat kan wel, maar doe je warm blond ofzo.
Maar goed ik heb nu 2 x gezegd Cosmo kappers dus veel plezier ermee
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:41 schreef gabjeee het volgende:
[..]
cosmo kappers heeft een jaar geleden mijn haar verziekt met knippen dus daar loop ik niet snel meer binnen...
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
Maar serieuze tip: Kijk op cosmo kappers, daar kun je je foto uploaden en kijken wat je staat
Ik geef een vraag aan haar, niet aan jou. Back off.quote:
Ja eeh andere kapper?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:41 schreef gabjeee het volgende:
[..]
cosmo kappers heeft een jaar geleden mijn haar verziekt met knippen dus daar loop ik niet snel meer binnen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |