BBC1 vanmiddag vanaf 15.00 iig. Maar vanavond niet, dus ik denk dat ze alleen de wedstrijden van Murray uitzenden.quote:Op zondag 21 november 2010 13:27 schreef SalsedoNL het volgende:
Zijn er denk je streams te bekijken of zend BBC 1/2 wedstrijden uit?
Coverage: One match each day live on BBC TV, streamed online & available through iPlayer; text commentary online and on mobiles for every singles match via BBC Sport website; every singles match live on 5live sports extra.quote:Op zondag 21 november 2010 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBC1 vanmiddag vanaf 15.00 iig. Maar vanavond niet, dus ik denk dat ze alleen de wedstrijden van Murray uitzenden.
Daar wint Murray het op ja. Soderling forceren het aan het net af te maken. Erg knap als je het mij vraagt..Deze Murray is zeker een kanshebber dit toernooi, je ziet dat hij dit jaar af en aan wat toernooien echt piekt (GS daargelaten...) en dit is er duidelijk eentje, zie je nu al.quote:Op zondag 21 november 2010 16:34 schreef Marcoss het volgende:
Söderling bouwt de punten elke keer heel goed op, komt naar het net en daar is het een groot drama
als reserves natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Even afscheid nemen van Moya nu, wel mooi.
Ook Verdasco en Youzhny zijn er zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |