Molly Malonequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alive, alive, o!
Alive, alive, o!
Crying cockles and mussels
Alive, alive, o!
Op mijn bruiloft zong mijn zus samen met een vriendin een nummer van die CDquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Molly Malone![]()
oh ik moet echt die CD meenemen eigenlijkdat zijn echt gezellige drinkliedjes
![]()
Oh we weten gewoon over welke CD dit gaat hmmquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn bruiloft zong mijn zus samen met een vriendin een nummer van die CD![]()
had je een mooie bruiloft? met een mooie jurk enzo?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn bruiloft zong mijn zus samen met een vriendin een nummer van die CD![]()
Oh, ik nam aan Heritage Songsquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh we weten gewoon over welke CD dit gaat hmm
Favorite Irish Drinking Songs, 15 medleysquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan Heritage Songs
LLquote:
Taartjequote:
Have funquote:
naar omstandigheden was het mooiquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
had je een mooie bruiloft? met een mooie jurk enzo?
My bad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Favorite Irish Drinking Songs, 15 medleys
pics?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar omstandigheden was het mooi![]()
mijn jurk was van ruwe zijde met bloemen er op
hmm.quote:
Mooi!quote:
ja en?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm.
niet op de laptop![]()
(en drie maanden na mijn bevalling he, dus)
oh, heeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Ja lekkerHeerlijk aant suffen op de bank met wat hapjes
Lekker lui zijn enzo.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar omstandigheden was het mooi![]()
mijn jurk was van ruwe zijde met bloemen er op
quote:
ik sluit de externe harde schijf wel even aanquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]