ik vind het zo jammer dat je hier geen kockels kunt krijgenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij het ontbijt en Sunday Roast
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het zo jammer dat je hier geen kockels kunt krijgen
En ontbijt is niet mijn ding
ik ben een paar jaar in wales geweest en daar hadden ze kockels op zuur.quote:
ik ga toch eens kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
Kokkels moet je toch gewoon kunnen halen bij een visboer?
Meestal in de diepvries te vinden bij toko's.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga toch eens kijken.
Maar zoals je ze in Wales krijgt in het zuur
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kokkel
het is geen visquote:
bij de toko?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal in de diepvries te vinden bij toko's.
Ooooh. Ik eet dat soort dingen nooit omdat ik een allergie heb voor schelpdierenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar in wales geweest en daar hadden ze kockels op zuur.
\\\het lijkt het meest op mosselen
Ik heb ze vaak zien liggen. Ik neem ze niet omdat ik hier iemand heb met een schelpdier-allergie. Niet al te verstandig om ze alsnog te proberenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de toko?
Ga ik toch eens kijken
dan houdt het inderdaad op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Ik eet dat soort dingen nooit omdat ik een allergie heb voor schelpdieren
fish and chips welquote:
Ik denk dat je met een pindea allergie veel meer moet opletten omdat het in zoveel andere produkten ook kan zitten. Ik heb er geen last van hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan houdt het inderdaad op.
\overigens wel een van de meest rottige allergieën die je kunt hebben, net zo gevaarlijk als de pinda allergie
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar in wales geweest en daar hadden ze kockels op zuur.
\\\het lijkt het meest op mosselen
Valt mee. Mijn vrouw neemt alleen het woord nachtbraken erg letterlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan houdt het inderdaad op.
\overigens wel een van de meest rottige allergieën die je kunt hebben, net zo gevaarlijk als de pinda allergie
kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een pindea allergie veel meer moet opletten omdat het in zoveel andere produkten ook kan zitten. Ik heb er geen last van hoor
ik heb en keer een anafylactische reaktie op schelpdieren gehad als BHV er gehad en dat was niet fijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee. Mijn vrouw neemt alleen het woord nachtbraken erg letterlijk.
Alive, alive, o!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Crying cockles and mussels
Alive, alive 'oh![]()
het zal in allerlei gradaties voorkomen. Vreemd genoeg is er in het buitenland nooit een probleem, maar in Nederland zat er wel eens per ongeluk iets van oester, mossel of wat dan ook in een gerecht. In Japan had ik dat meer verwacht, dus daar kan zelfs mijn vrouw uitspreken dat ze allergisch is voor schelpdierquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb en keer een anafylactische reaktie op schelpdieren gehad als BHV er gehad en dat was niet fijn
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag viel me de tekst op onder een verkeersbord.
[ afbeelding ]
Als je bewoners wilt stallen, elders doen dus.
ja die spotjes zijn geweldigquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef pgrferrari het volgende:
Whehe die reclame van fleurop
Die vrouw draagt 2 kratten bier en hij loopt ernaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |