ik ben een paar jaar in wales geweest en daar hadden ze kockels op zuur.quote:
ik ga toch eens kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
Kokkels moet je toch gewoon kunnen halen bij een visboer?
Meestal in de diepvries te vinden bij toko's.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga toch eens kijken.
Maar zoals je ze in Wales krijgt in het zuur
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kokkel
het is geen visquote:
bij de toko?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal in de diepvries te vinden bij toko's.
Ooooh. Ik eet dat soort dingen nooit omdat ik een allergie heb voor schelpdierenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar in wales geweest en daar hadden ze kockels op zuur.
\\\het lijkt het meest op mosselen
Ik heb ze vaak zien liggen. Ik neem ze niet omdat ik hier iemand heb met een schelpdier-allergie. Niet al te verstandig om ze alsnog te proberenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de toko?
Ga ik toch eens kijken
dan houdt het inderdaad op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Ik eet dat soort dingen nooit omdat ik een allergie heb voor schelpdieren
fish and chips welquote:
Ik denk dat je met een pindea allergie veel meer moet opletten omdat het in zoveel andere produkten ook kan zitten. Ik heb er geen last van hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan houdt het inderdaad op.
\overigens wel een van de meest rottige allergieën die je kunt hebben, net zo gevaarlijk als de pinda allergie
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar in wales geweest en daar hadden ze kockels op zuur.
\\\het lijkt het meest op mosselen
Valt mee. Mijn vrouw neemt alleen het woord nachtbraken erg letterlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan houdt het inderdaad op.
\overigens wel een van de meest rottige allergieën die je kunt hebben, net zo gevaarlijk als de pinda allergie
kloptquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een pindea allergie veel meer moet opletten omdat het in zoveel andere produkten ook kan zitten. Ik heb er geen last van hoor
ik heb en keer een anafylactische reaktie op schelpdieren gehad als BHV er gehad en dat was niet fijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee. Mijn vrouw neemt alleen het woord nachtbraken erg letterlijk.
Alive, alive, o!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Crying cockles and mussels
Alive, alive 'oh![]()
het zal in allerlei gradaties voorkomen. Vreemd genoeg is er in het buitenland nooit een probleem, maar in Nederland zat er wel eens per ongeluk iets van oester, mossel of wat dan ook in een gerecht. In Japan had ik dat meer verwacht, dus daar kan zelfs mijn vrouw uitspreken dat ze allergisch is voor schelpdierquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb en keer een anafylactische reaktie op schelpdieren gehad als BHV er gehad en dat was niet fijn
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag viel me de tekst op onder een verkeersbord.
[ afbeelding ]
Als je bewoners wilt stallen, elders doen dus.
ja die spotjes zijn geweldigquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef pgrferrari het volgende:
Whehe die reclame van fleurop
Die vrouw draagt 2 kratten bier en hij loopt ernaast.
Molly Malonequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alive, alive, o!
Alive, alive, o!
Crying cockles and mussels
Alive, alive, o!
Op mijn bruiloft zong mijn zus samen met een vriendin een nummer van die CDquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Molly Malone![]()
oh ik moet echt die CD meenemen eigenlijkdat zijn echt gezellige drinkliedjes
![]()
Oh we weten gewoon over welke CD dit gaat hmmquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn bruiloft zong mijn zus samen met een vriendin een nummer van die CD![]()
had je een mooie bruiloft? met een mooie jurk enzo?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn bruiloft zong mijn zus samen met een vriendin een nummer van die CD![]()
Oh, ik nam aan Heritage Songsquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh we weten gewoon over welke CD dit gaat hmm
Favorite Irish Drinking Songs, 15 medleysquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan Heritage Songs
LLquote:
Taartjequote:
Have funquote:
naar omstandigheden was het mooiquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
had je een mooie bruiloft? met een mooie jurk enzo?
My bad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Favorite Irish Drinking Songs, 15 medleys
pics?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar omstandigheden was het mooi![]()
mijn jurk was van ruwe zijde met bloemen er op
hmm.quote:
Mooi!quote:
ja en?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm.
niet op de laptop![]()
(en drie maanden na mijn bevalling he, dus)
oh, heeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Ja lekkerHeerlijk aant suffen op de bank met wat hapjes
Lekker lui zijn enzo.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar omstandigheden was het mooi![]()
mijn jurk was van ruwe zijde met bloemen er op
quote:
ik sluit de externe harde schijf wel even aanquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
My bad.
Ze zongen Don't Get Married btw
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik sluit de externe harde schijf wel even aan
truste barretjequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
Net inception gekeken.. wat een gekke film is dat..
nu maar lekker gaan dromen!
trusten allemaal!
*is nog wel benieuwd naar DE jurk en ST in DE jurk*
Night nightquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
trusten allemaal!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
trusten allemaal!
ik vond het gisteravond gezelligerquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Het was weer een ouderwetsch gezellige avond hier
Vond het ook wel leuk al was het al vrij snel rustigquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Het was weer een ouderwetsch gezellige avond hier
ik wacht in spanningquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Kloteding wilde niet echt meewerken, maar nu komt 'ie er aan hoor
ik denk dat meneer taart dat liever heeftquote:
Ja gisteren ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond het gisteravond gezelliger
de stof heulemaal zelf uitgezocht op de Albert Cuypquote:
vind ik niet ergquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja gisteren ook
Maar de KSC heeft een tijdje op zijn gat gelegen, en is gewoon weer als van ouds leuk
Onder meer jouw schuld
ik moest ff kijken, Wowquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
mooi haar heb jequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, en mijn haar jaaaaa, daar was ik zo blij mee
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
vind ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet
Leuke groep mensen bij elkaar zo
absoluut, het ging echt even door een heel diep dal door een groepje dat hier de boel overnam, maar nu is het gewoon weer helemaal goedquote:
hebben we dan over het groepje wat uit ONZ kwam?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut, het ging echt even door een heel diep dal door een groepje dat hier de boel overnam, maar nu is het gewoon weer helemaal goed
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben we dan over het groepje wat uit ONZ kwam?
dat was wel mede dankzij de krullers hoorquote:
3 maanden na de bevalling?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
goed je weer te zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
3 maanden na de bevalling?![]()
Ik heb er 9 jaar over gedaan over gedaan om mijn zwangere max. gewicht met een kilo of 40 kwijt te raken(ben nu wel lichter dan ik was toen ik trouwde
).
Ik kwam niet uit ONZquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hebben we dan over het groepje wat uit ONZ kwam?
Hier nou dat zeg ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef es70 het volgende:
[..]
3 maanden na de bevalling?![]()
Ik heb er 9 jaar over gedaan over gedaan om mijn zwangere max. gewicht met een kilo of 40 kwijt te raken(ben nu wel lichter dan ik was toen ik trouwde
).
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
Blegh, Shakira. Nooit gesnapt waarom mensen singletjes van haar kopen. Zingen kan ik het niet noemen
ik zat daar ook bij hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En het ging me niet eens om wie het waren, maar er was gewoon niet eens tussen te komen.
Mooie dame hoor. En ook qua zangkwaliteiten heb ik weleens minder gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
Blegh, Shakira. Nooit gesnapt waarom mensen singletjes van haar kopen. Zingen kan ik het niet noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ik nou net, lees dan 's terugquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nou dat zeg ik![]()
Pics van je strakke lijf
Koop jij een single voor het uiterlijk? Ik zeg niet dat ze lelijk is, verre van datquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie dame hoor. En ook qua zangkwaliteiten heb ik weleens minder gezien
oostindisch blindquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net, lees dan 's terug
I knowquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
mensen denken soms dat ik zwanger ben...dat doet geen zeer hoor
weet je, men moet je gewoon nemen zoals je bent, en als ze niet zien wat de binnenkant biedt hebben ze aan de buitenkant niets te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Feitelijk zou 't wel wat beter kunnen, maar daar wordt aan gewerkt (ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles goed met je?
hier gaat alles voor de wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |