abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89071812
Ik heb toch maar L besteld. Als ze echt te groot zitten koop ik er wel nog een M bij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89071815
ah, oke, wickie...lastig toch eigenlijk

in de babypaws heeft ze nog maat 1 maar daar zit ze nu wel zonder ruimte aan de teen
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:58:46 #203
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89071899
Wat betreft de aapies, Noortje d'r voeten zijn ook ongeveer 10,5 cm en ik kreeg de S echt niet aan.
pi_89072030
Heb ze net besteld in maat M *O*
pi_89072105
We steken elkaar weer lekker aan.
pi_89072141
Becky, Noortje heeft toch een hoge wreef zei je? Mette niet echt, dus glijden makkelijk aan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89072168
Jah, dit topic is slecht voor mijn portemonnee -O-
pi_89072254
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef octopussy het volgende:
Heb ze net besteld in maat M *O*
welke?
pi_89072278
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb toch maar L besteld. Als ze echt te groot zitten koop ik er wel nog een M bij.
Hier zitten ze dus ook nog aan de ruime kant, maar hij loopt er wel prima op!
pi_89072911
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:04 schreef lily het volgende:

[..]

welke?

wilde eigenlijk de zwarte, maar die waren uitverkocht in maat m. En die met franjes heb ik niet genomen omdat ik ze voor een eventueel jongetje ook wil kunnen gebruiken.
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:26:47 #211
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89073513
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar snowboots in de kleinere maatjes, vanaf 1 dec hebben ze bij aldi ook laarsjes in mt 21/22 t/m 27/28
Snowboots
En vanaf morgen een opvouwbare houten slee
Slee
pi_89074202
Even een gouwe ouwe van Lis met babypaws

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_89075710
Lis :D :D O+
wat een geweldige foto Snoop! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89081778
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:16 schreef octopussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wilde eigenlijk de zwarte, maar die waren uitverkocht in maat m. En die met franjes heb ik niet genomen omdat ik ze voor een eventueel jongetje ook wil kunnen gebruiken.
oh ja, ik vind ze leuk!

als ik ze koop dan neem ik wel die met de franjes (ik heb toch niks meer te maken met eventuele broertjes of zusjes)

Lis O+
zijn dat ook babypaws?
pi_89083006
Exact die aapies heeft Isabeau ook en ik vind ze geweldig! Als ze ze niet meer past ga ik ze gewoon een maat groter kopen.

De witte mary janes ga ik niet meer kopen. Waren binnen een dag meer grijs/bruin dan wit. Daar kan ik een volgende keer net zo goed meteen de bruine van nemen. Zijn wel superfijne slofjes trouwens.
pi_89083552
Wat een geweldige foto van Lis!
pi_89083873
Iedereen aan de A@pies :D

Leia heeft de grijze... de zilveren vond ik ook tof maar xs is daarvan uitverkocht...
  woensdag 24 november 2010 @ 10:16:15 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_89085201
quote:
Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef snoopy het volgende:
En dan hier de snowbootsfoto's. Ze zijn natuurlijk wel gebruikt dus ik wel verder niks voor hebben dan verzendkosten. Of af te halen in 020.

@Lily: er staat maat 29/30 op de onderkant.
[ afbeelding ]

meisjes maat 25
[ afbeelding ]

meisjes maat 28
[ afbeelding ]
Snoopy, heb je die snowboots mt 29/30 nog?

Ik kwam hier eigenlijk vragen waar jullie toch al die geweldige maillots kopen. Ik zag dat Noortje in het fototopic bloemetjesmaillots aanhad? Waar komen die vandaan?

Qua slofjes gaan we lekker recyclen van eli. Wel zo makkeIijk :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_89085878
Davinia, ik heb veel maillots van de wibra. Met stipjes, bloemetjes, hartjes, argylemotief... van alles!
pi_89087224
Davinia ik koop mn maillots, neutraal en met print, bij Wibra, Zeeman, Hans Textiel maar ook bij Hema, H&M, V&D, DPAM enz.

Een merk dat veel maillots met print heeft is bijv. Bonnie Doon, maar ik zelf vind ze idioot duur :@ maar misschien heb jij het geld er wel voor over :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89087753
ik koop maillots ook eigenlijk altijd bij de Hema en de H&M
:) heb ook veel met kleurtjes en streepjes :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89087892
barbara farber heeft ook leuke maillots, maar is wel prijzig
pi_89088041
Ik vind de H&M maillots het fijnst, elastiek blijft na 100x wassen en droger goed, geen gaten (wat ik regelmatig met Hema heb). Mijn lieftallige schoonmoeder (die de neiging heeft altijd kleren te kopen voor Mette, wat niet altijd even leuk is) had maillots van de wibra meegenomen, die zijn heel erg leuk vond ik. Alleen het elastiek blijft niet altijd helemaal ok. Maar ik vind de kleurtjes en de dessins heel leuk.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89088555
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef wickie het volgende:
Ik vind de H&M maillots het fijnst, elastiek blijft na 100x wassen en droger goed, geen gaten (wat ik regelmatig met Hema heb). Mijn lieftallige schoonmoeder (die de neiging heeft altijd kleren te kopen voor Mette, wat niet altijd even leuk is) had maillots van de wibra meegenomen, die zijn heel erg leuk vond ik. Alleen het elastiek blijft niet altijd helemaal ok. Maar ik vind de kleurtjes en de dessins heel leuk.
Ja eens, qua elastiek en kwaliteit vind ik de maillots van H&M het prettigst, die blijven vormvast ofzoiets en het elastiek lubbert niet. Met die van de Hema hebben we ook vrij snel slijtgaatjes enzo. En die van de wibra zijn leuk voor anderhalf kind maar daarna zijn ze wel op.
Maar goed, daar is de prijs ook wel ongeveer naar, vind ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89088706
Davinia, Kruidvat heeft nu mailots in de aanbieding. Ze zijn alleen wel effen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')