Hier zitten ze dus ook nog aan de ruime kant, maar hij loopt er wel prima op!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb toch maar L besteld. Als ze echt te groot zitten koop ik er wel nog een M bij.
quote:
oh ja, ik vind ze leuk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wilde eigenlijk de zwarte, maar die waren uitverkocht in maat m. En die met franjes heb ik niet genomen omdat ik ze voor een eventueel jongetje ook wil kunnen gebruiken.
Snoopy, heb je die snowboots mt 29/30 nog?quote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef snoopy het volgende:
En dan hier de snowbootsfoto's. Ze zijn natuurlijk wel gebruikt dus ik wel verder niks voor hebben dan verzendkosten. Of af te halen in 020.
@Lily: er staat maat 29/30 op de onderkant.
[ afbeelding ]
meisjes maat 25
[ afbeelding ]
meisjes maat 28
[ afbeelding ]
Ja eens, qua elastiek en kwaliteit vind ik de maillots van H&M het prettigst, die blijven vormvast ofzoiets en het elastiek lubbert niet. Met die van de Hema hebben we ook vrij snel slijtgaatjes enzo. En die van de wibra zijn leuk voor anderhalf kind maar daarna zijn ze wel op.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef wickie het volgende:
Ik vind de H&M maillots het fijnst, elastiek blijft na 100x wassen en droger goed, geen gaten (wat ik regelmatig met Hema heb). Mijn lieftallige schoonmoeder (die de neiging heeft altijd kleren te kopen voor Mette, wat niet altijd even leuk is) had maillots van de wibra meegenomen, die zijn heel erg leuk vond ik. Alleen het elastiek blijft niet altijd helemaal ok. Maar ik vind de kleurtjes en de dessins heel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |