Klopt, veel peuters (en kleuters) hebben gewoon een nogal onvoorspelbaar sproeipatroon. Kun je als ouders echt weinig aan doen. Daarnaast, hoeveel volwassenen hebben niet opeens ergens paars aan staan lopen omdat ze ineens aan de race raakten?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:11 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, ervaring met broertje heeft mij geleerd dat die tactiek niet altijd werktventje moest altijd op elke straathoek. ook alstie net 5 minuten geleden geweest was (5x achter elkaar). maar goed: wij kwamen dus meestal niet verder dan de v&d
Dat is een hypothetische vraag en derhalve niet te beantwoorden. Mijn kinderen kunnen hun plas tegenwoordig prima ophouden. En vroeger is hen nooit een wc geweigerd.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat als ze wel 'moeilijk' zouden doen? Jij laat toch ook niet Jan en alleman gebruik maken van je toilet?
En wat als dat elke dag meerdere keren gebeurt? Want zo is het voor winkels. Je zou het bijhoorlijk snel, bijhoorlijk zat zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:28 schreef Ticootje het volgende:
Als er iemand bij mij zou aanbellen in hoge nood mag die echt wel gebruik maken van mijn toilet. Waarom niet?
Dat is niet het enige. Het mág gewoon niet. Voor openbare toiletten moet je een vergunning hebben en die heeft de gemiddelde winkel niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef huuphuup het volgende:
het moeilijk doen over toiletgebruik komt voort uit het feit dat heel veel overvallen op winkels op die manier gepleegd worden, iemand vraagt of hij naar t toilet mag, al dan niet met excuus-kind, laat iemand door de achterdeur binnen of kijkt eens goed waar de kluis staat enz.
Ik kan me goed voorstellen dat winkeliers, zeker de kleinere, er dus niet meer aan beginnen. Supermarkten hebben vaak een klanten-toilet.
/offtopic
Tja, ik heb een vader en een oma met chronische darmproblemen. Dat kan opeens helemaal mis zijn en als die moeten dan is er geen houden aan. Dus ja als er meerdere keren per dag aangebeld zou worden zou ik gewoon open blijven doen. Hoe gênant is het als volwassenen om je broek vol te schijten...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat als dat elke dag meerdere keren gebeurt? Want zo is het voor winkels. Je zou het bijhoorlijk snel, bijhoorlijk zat zijn.
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja, ik heb een vader en een oma met chronische darmproblemen. Dat kan opeens helemaal mis zijn en als die moeten dan is er geen houden aan. Dus ja als er meerdere keren per dag aangebeld zou worden zou ik gewoon open blijven doen. Hoe gênant is het als volwassenen om je broek vol te schijten...
Dan niet.quote:
Verdraagzaamheidquote:Op woensdag 24 november 2010 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
Zie hier een paar mooie voorbeelden van verdraagzaamheid aan de ene kant en asociaal gedrag aan de andere kant, waar het topic dus eigenlijk over ging
Als ik voor de zoveelste keer wordt aangereden door een mama die perse in alle haast met de auto haar kwakje op moet halen, daalt mijn verdraagzaamheid heel snel tot het nulpuntquote:Op woensdag 24 november 2010 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
Zie hier een paar mooie voorbeelden van verdraagzaamheid aan de ene kant en asociaal gedrag aan de andere kant, waar het topic dus eigenlijk over ging
Verdraagzaamheid komt van twee kanten. Wat ik hier lees is dat winkels maar moeten verdragen dat koters moeten piesen. De kant dat ouders maar moeten verdragen dat de wereld niet 100% voor hun is gebouwt is ver te zoekenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik voor de zoveelste keer wordt aangereden door een mama die perse in alle haast met de auto haar kwakje op moet halen, daalt mijn verdraagzaamheid heel snel tot het nulpunt
Wat een fraaie poging om je eruit te lullen als winkelier, eerlijk is eerlijk. Nou maar bidden dat je nooit een jurist als klant krijgt en alles blijft okéquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet het enige. Het mág gewoon niet. Voor openbare toiletten moet je een vergunning hebben en die heeft de gemiddelde winkel niet.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Want andere mensen hebben natuurlijk nooit haast en maken geen ongelukken
![]()
mijn man is gisteren net toevallig aangereden door een kinderloze? vrachtwagenchauffeur
Want je bent verplicht een koter naar de WC te laten gaan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een fraaie poging om je eruit te lullen als winkelier, eerlijk is eerlijk. Nou maar bidden dat je nooit een jurist als klant krijgt en alles blijft oké
GMTAquote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want je bent verplicht een koter naar de WC te laten gaan?.
Ik vind dat jij voor een docent bar weinig empathie toont. En ja, verdaagzaamheid komt van 2 kanten. En begrijp me goed, ik heb helemaal geen softe mama (quote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdraagzaamheid komt van twee kanten. Wat ik hier lees is dat winkels maar moeten verdragen dat koters moeten piesen. De kant dat ouders maar moeten verdragen dat de wereld niet 100% voor hun is gebouwt is ver te zoeken
Dat wilde ik echt net plaatsen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want je bent verplicht een koter naar de WC te laten gaan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |