Thanks Arnie. Zullen we straks een biertje pakken, of zit Linda je weer te jennen?quote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarom zo moeilijk doen, jongens? Hier Peet, je eigen avatar.
[ link | afbeelding ]
Graag gedaan. Groeten, je maat
Zak hooi...quote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Thanks Arnie. Zullen we straks een biertje pakken, of zit Linda je weer te jennen?
Waar staat ie op de site van FRS?quote:Op zondag 12 december 2010 16:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zak hooi...
Nee maar even zonder dollen, ik moet verdomme nog gewoon 1 seizoen inhalen xD En nu blijkt dat de boxen bij Free Record Shop maar 30 euro kosten ga ik ze daar halen, goedkoper dan 35 bij Bol toch
Ja klopt vriendin van me heeft seizoen 1 en 2 pas gekocht voor 60 euro, ik heb voor 30 euro bij Free Record Shop seizoen 2, seizoen 1 was ook 30 euro een actie bij mediamarkt (:quote:Op zondag 12 december 2010 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar staat ie op de site van FRS?
Ga jij em halen in Venlo?quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja klopt vriendin van me heeft seizoen 1 en 2 pas gekocht voor 60 euro, ik heb voor 30 euro bij Free Record Shop seizoen 2, seizoen 1 was ook 30 euro een actie bij mediamarkt (:
Verkeerd gekeken, pardonquote:Op zondag 12 december 2010 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar staat ie op de site van FRS?
quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken, pardonStaat nog niet op de site van de FRS. Maar seizoen 1 en 2 zijn er wel het goedkoopst (zie hier), dus ik schat dat seizoen 3 ook meteen die prijs krijgt. En anders laat ik iemand naar de Saturn hollen, waar ze hem sowieso écht voor 29,95 aanbieden.
Gek eigenlijk. Seizoen 1 kostte bij de release 79,99 oftewel 80 euro. Werd al snel 70, 60, 50... Bam, ineens 30 en tenslotte voor 19,95 bij een actie bij de Intertoys. En dan heb ik het alleen nog maar over de schoenendoos-editieSeizoen 2 vervolgens 60 en meteen naar 40... En deze 30 á 40 euro
OKE.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef LetsGame het volgende:
IK HEB JUSTBRIDGE GEBELD EN DE BOX IS BIJ HUN EN BOL.COM BINNEN
HET WORDT MORGEN VERZONDEN EN HET KOMT ZATERDAG/DINSDAG VERWACHT BIJ ALLE EIGENAREN BINNEN!
Ik hou het enthousiast makenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
OKE.
De caps-lock had niet gehoeven
Zeer mooi nieuws voor de kopers. Ik ga Just Bridge mailen met enige adviezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
OKE.
De caps-lock had niet gehoeven
Ja weet ik maar mijn computer doet echt stom soms, gelukkig issie de oude nog.:Pquote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeer mooi nieuws voor de kopers. Ik ga Just Bridge mailen met enige adviezen.
PS: @PeterKelder: Goh, zoek je eerst een avatar van Peter Kelder, gebruik je hem niet.
@LetsGame: Je kan posts wijzigen
Ja, ik wist het al voor jou mailtje, ik heb ook gemailt :p en ik heb gevraagd of ze foto's gingen updaten in latere seizoenen en of de box paars wordt vanwege de jaren 90 boeken :pquote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dus, seizoen 4 dus al gepland voor volgend jaar, voor de lezers die het andere GTST topic niet lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |