Applaussss maar nu klopt mijn quotebericht niet meer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Done! wsl. was ik nog binnen de 5 minuten.
Da's iig nog iets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb niets om te koken.Oja rijst. Maar da's zo saai.
Daar valt wel het e.e.a. van te maken als ik dat zo leesquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb wel zoet-zure saus erbij! En met sla ofzo vind ik het meestal wel lekker maar dat heb ik allemaal niet.Wel nog bloemkool, maar geen aardappelen. Ennehh oja nog saus met hel veel groenten. Misschien ontdooi ik die wel even.
Haha, klopt! Snel aanpassen. Haha.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Applaussss maar nu klopt mijn quotebericht niet meer.
ja maar die sus had ik gister dus ook al.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar valt wel het e.e.a. van te maken als ik dat zo lees.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat mensen mij nog aardig vinden.
Zegt mij zo 123 nietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:01 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Unthinkable of Knight and Day
Mee eens!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja maar die sus had ik gister dus ook al.Maargoed beter dan nietsssss
* klikt op de link * * sluit de pagina * * klikt op de link * sluit de pagina *, etc.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens allemaal evne mijn flickr bekijken!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil 4000 views hebben.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* klikt op de link * * sluit de pagina * * klikt op de link * sluit de pagina *, etc.
Oeh, die is prachtig inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgende keer Love's Not A Competition. Die is nog mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |