Volgens mij begon jij met die achterlijke vraag 'of ik seks had', en nadat bevestigd had dat ik:quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hou dan op met statements gooien want dan ga ik er toch weer op in.
...prima vond, quote jij me wéér. Dus wat wil je nou?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR HEE, LAAT MAAR ZITTEN MIEN JONG!!!!
Oneens. Echt!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:50 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat is juist het slechte aan dit nummer!
Van harte met je verjaardag!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:52 schreef Paul het volgende:
Zit Waalwijker weer ruzie te zoeken? Sjongejonge
Dezelfde vraag naar jou want jij hebt het al drie keer gezegd en jij blijft mij ook quoten. En onjuiste statements moet ik nou eenmaal op in gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met die achterlijke vraag 'of ik seks had', en nadat bevestigd had dat ik:
[..]
...prima vond, quote jij me wéér. Dus wat wil je nou?
Betwijfel het. Maar als het zo is dan hoor je het direct van mijquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:53 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk, ooit geef je me gelijk!
Echt!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met die achterlijke vraag 'of ik seks had', en nadat bevestigd had dat ik:
[..]
...prima vond, quote jij me wéér. Dus wat wil je nou?
Ik las em acht ipv mate.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks M8. Jij ook! Maak er een mooie dag van
Haha dat is echt een foto van mij hequote:
Haha awesomequote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha dat is echt een foto van mij he
Terechte opmerking. Zal er rekening mee houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe die M dan ook als kleine letter.
Jij bent echt zo fotogeniekquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha dat is echt een foto van mij he
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terechte opmerking. Zal er rekening mee houden.
Ohhhh wat gemeeeeen daar had je me tuk!!!quote:
Geloof er niets vanquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:57 schreef Paul het volgende:
Ik ben dat niet! Ik draag nooit een pak
Scherp! Klopt, die stond er inderdaad ook eerst.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
hee hans had je eerst geensmiley staan of keek ik verkeerd?
Hier misschien pizza of toch wat gezonds. Even kieken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Paul het volgende:
Ik ga koken, aardappels, groente en van die drollen
Dat maakte de grap nog grappiger eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scherp! Klopt, die stond er inderdaad ook eerst.
En droog en weinig smaakvolquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb niets om te koken.Oja rijst. Maar da's zo saai.
Thnx!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks M8. Jij ook! Maak er een mooie dag van
Als ik 'm snel aanpas dan is het bericht weer wat leuker. Ik ga het meteen doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat maakte de grap nog grappiger eigenlijk.
Ik heb wel zoet-zure saus erbij! En met sla ofzo vind ik het meestal wel lekker maar dat heb ik allemaal niet.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ik 'm snel aanpas dan is het bericht weer wat leuker. Ik ga het meteen doen>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |