Oh jawel, hoor, op welke quotes van je moet ik 'inhoudelijk' reageren?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij kan niet discussiėren en dit bewijst het weer.
uuhhm, lastig hoor! Cola in het huis? Zou zeggen pak daar wat van en begin gewoonquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee hahaha ik heb al wel iets gedaan maar moet nog heel veel doen.En morgen komt er ook niets van en ik ben gewoon te moe door dat stomme veel te lang slapen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij kan niet discussiėren en dit bewijst het weer.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor, op welke quotes van je moet ik 'inhoudelijk' reageren?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Al die onzin? Ik zeg dat er elk jaar een landstitel is (dat is toch zo? Indien niet, verbeter me). Ik VRAAG of je geen bus/taxi/lift kan regelen (dat kan niet, hoe de fuck moet ik dat weten, maar is dus geen onzin verkondigen) en verder heb ik er niets over gezegd. Ja dat er meerdere wedstrijden Ajax - PSV komen en dat is ook zo.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik VROEG het toch. Wat begrijp jij niet aan een vraagteken? Wat is daar 'op je nummer zetterig' aan?
Godsamme, ik probeer ook eens iets te begrijpen. En nee, ik snap de waarde van die wedstrijd inderdaad niet, maar dat terzijde. Ik vroeg daarom niet voor niets of je dat niet kon doen (dus taxi oid) omdat ik het NIET WIST. Daarom VROEG ik het, en daarom zei ik niet 'doe dat dan'. Leer eens begrijpend lezen voordat je je frustraties op anderen afreageert. De tering zeg.
Oh ik heb wel frisdrank voor de verandering, wel een goed plan eigenlijk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, lastig hoor! Cola in het huis? Zou zeggen pak daar wat van en begin gewoon.
Yep. En ik wil deze:quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha serieus? Okay. Wist ik niet. Wel geinig om te weten.
De plaatselijke boeken top-10 doornemen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
![]()
Hij is in 040. 3x raden wat ie daar doet.
Heb ook wel eens in dat schuitje gezeten en dan is cola wel erg goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik heb wel frisdrank voor de verandering, wel een goed plan eigenlijk!
Als ik me niet vergis heb ik hier gewoon op geantwoord.quote:
Mja maar ik koop doorgaans eigenlijk geen frisdrank. Omdat geld en omdat ongezond.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook wel eens in dat schuitje gezeten en dan is cola wel erg goed.
Bootje varen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook wel eens in dat schuitje gezeten en dan is cola wel erg goed.
Dan vergis je je want je zei 'ik heb geen zin om hierover te discussiėren'.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:46 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik hier gewoon op geantwoord.
En er komen inderdaad meer Ajax-PSV's, dat klopt.
Roelioquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De plaatselijke boeken top-10 doornemen.
uuhhm, beetje te opvallende kleurquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. En ik wil deze:
[ afbeelding ]
Maar zou niet weten waar ik hem moet kopen.
Haha, verstandig en herkenbaar. Frisdrank hier alleen in het weekend en soms na een (zware-) werkdag, maar zo min mogelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja maar ik koop doorgaans eigenlijk geen frisdrank. Omdat geld en omdat ongezond.
Prima, jij begint er weer over.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR HEE, LAAT MAAR ZITTEN MIEN JONG!!!!
Haha ik heb nuquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, beetje te opvallende kleur.
Nope, opnieuw onjuist.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Prima, jij begint er weer over.
Veronica topic?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:49 schreef Paul het volgende:
Nu op Veronica: S Express- theme from S express
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
While My Guitar Gently Weeps
van
The Beatles
op Arrow Rock
Die laatste vind ik trouwens wel stoer!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha ik heb nu
[ afbeelding ]
op. En gister
[ afbeelding ]
Dus ik vind het wel meevallen.
Hoezo, jullie praten hier over nagelsquote:
Hou dan op met statements gooien want dan ga ik er toch weer op in.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
We ging toch stoppen met de discussie?
Dat is juist het slechte aan dit nummer!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die break na dat gejengel van Fergie![]()
![]()
Neeeee gek!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:50 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat is juist het slechte aan dit nummer!
Zometeen komt een mooi stuk. Aah aaah aaaah time time time. Geweldigquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die break na dat gejengel van Fergie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |