Omdat godverdomme die tyfusNS haar zaken niet voor elkaar heeft moet ik die wedstrijd missen vanavond. Tyfuszooi.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer.
Maar ik ga er vantussen, de kroeg in en daarna Ajax naar een dikke overwinning schreeuwen
Balen idd En Ajax loopt een flink bedrag mis omdat de kaarten nog niet zijn betaald..?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Omdat godverdomme die tyfusNS haar zaken niet voor elkaar heeft moet ik die wedstrijd missen vanavond. Tyfuszooi.
Ja, maar dat interesseert me geen flikker om eerlijk te zijn. Ze zijn nu kaarten aan het verkopen voor de tussenvakken, dus ze moeten niet zo janken. Wij gaan toch niet betalen voor een wedstrijd waar we niet bij zijn? Kom nou.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:31 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Balen idd En Ajax loopt een flink bedrag mis omdat de kaarten nog niet zijn betaald..?
Als je niet snapt dat voor sommige mensen wél passie hebben voor hun club, kun je dit soort opmerkingen beter achterwege laten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waalwijker, het is niet zo dat je doodgaat hoor.
Nee, maar jij snapt blijkbaar niet hoe frustrerend en teleurstellend dit is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beschuldig je me er nu van dat ik geen fan ben van PSV?
Dat Ajax die centen mis loopt zal mij ook een zorg zijn. Wist niet van die 70% af, dat maakt het nog zuurder idd. Bij winst psv is ajax een heel eind wegquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, maar dat interesseert me geen flikker om eerlijk te zijn. Ze zijn nu kaarten aan het verkopen voor de tussenvakken, dus ze moeten niet zo janken. Wij gaan toch niet betalen voor een wedstrijd waar we niet bij zijn? Kom nou.
Het is nog frustrerender dat bekend is geworden dat 70 % van het treinverkeer rond 17.00 weer op gang moet zijn. Echt zwaar klote. Misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar dit.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee dat snap ik inderdaad niet. Er komen nog 10000000'en wedstrijden tussen PSV en Ajax waar je wél heenkan.
Door deze opmerking laat je blijken dat je maar wat loopt te brallen en totaal geen verstand hebt van waar je over praat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom pak je geen taxi, regel je een lift, doe een oproep op de radio, weet ik veel?
Dit was een serieuze reactie, maar hee, dan niet hè!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Door deze opmerking laat je blijken dat je maar wat loopt te brallen en totaal geen verstand hebt van waar je over praat.
Ja, die is er toch elk jaar of niet dan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Er is zoiets als een landstitel?
Ok, laat maarquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit was een serieuze reactie, maar hee, dan niet hè!
[..]
Ja, die is er toch elk jaar of niet dan.
Ajax uit is ALTIJD een verplichte treincombi. Elke PSV-supporter moet verplicht met speciale treinen naar de ArenA omdat dit een risicowedstrijd is. Als die treinen dan niet kunnen rijden, houd het meteen voor iedereen op!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit was een serieuze reactie, maar hee, dan niet hè!
[..]
Ja, die is er toch elk jaar of niet dan.
En hoe moet ik dat ruiken?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ajax uit is ALTIJD een verplichte treincombi. Elke PSV-supporter moet verplicht met speciale treinen naar de ArenA omdat dit een risicowedstrijd is. Als die treinen dan niet kunnen rijden, houd het meteen voor iedereen op!
Have fuunquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
gaan jullie lekker dimdammen over de belangrijkste wedstrijd van het jaar () dan ga ik een hapje eten met collega's
tot later of tot Timur!
Waarom loop je dan al die onzin hier te verkondigen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat ruiken?
Waar wil je die zo snel vandaan halen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef alors het volgende:
Maar wat ik vaag vind, waarom kunnen die PSV fans niet met bussen die kant op?
Dat was ook eerst een plan, maar blijkbaar staat er een grote tent van een sponsor bij de ArenA waardoor de bussen niet dicht genoeg bij het uitvak kunnen stoppen en er zodoende een onveilige situatie kan onstaan als wij moeten lopen naar het uitvak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef alors het volgende:
Zal wel niet van de politie mogen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef alors het volgende:
Al die onzin? Ik zeg dat er elk jaar een landstitel is (dat is toch zo? Indien niet, verbeter me). Ik VRAAG of je geen bus/taxi/lift kan regelen (dat kan niet, hoe de fuck moet ik dat weten, maar is dus geen onzin verkondigen) en verder heb ik er niets over gezegd. Ja dat er meerdere wedstrijden Ajax - PSV komen en dat is ook zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waarom loop je dan al die onzin hier te verkondigen?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Al die onzin? Ik zeg dat er elk jaar een landstitel is (dat is toch zo? Indien niet, verbeter me). Ik VRAAG of je geen bus/taxi/lift kan regelen (dat kan niet, hoe de fuck moet ik dat weten, maar is dus geen onzin verkondigen) en verder heb ik er niets over gezegd. Ja dat er meerdere wedstrijden Ajax - PSV komen en dat is ook zo.
Dat jij een gefrustreerd persoon bent atm hoef je niet op mij af te reageren, dankje.
Ik kan hier geen enkel zinnig punt aan ontdekken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom pak je geen taxi, regel je een lift, doe een oproep op de radio, weet ik veel?
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier geen enkel zinnig punt aan ontdekken.
Is dat tegen mij?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef TheZapster het volgende:
En jij noemt jezelf PSV fan
De wedstrijd interesseertmeteent je blijkbaar helemaal niets
Dat jij níet snapt wat de waarde van die wedstrijd is voor supporters, dat jij níet snapt dat juist op dit moment deze wedstrijd nog belangrijker is, en dat je níet snapt dat het nog frustrerender is als het treinverkeer al weer op gang komt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:51 schreef Waalwijker het volgende:
Maar laten we erover ophouden, dit is het 3FM topic.
Ik VROEG het toch. Wat begrijp jij niet aan een vraagteken? Wat is daar 'op je nummer zetterig' aan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat jij níet snapt wat de waarde van die wedstrijd is voor supporters, dat jij níet snapt dat juist op dit moment deze wedstrijd nog belangrijker is, en dat je níet snapt dat het nog frustrerender is als het treinverkeer al weer op gang komt.
En helemaal die opmerking over die taxi's. Voordat je mij op mijn nummer wilt zetten, get your facts straight!
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
HO nee nu wil ik mijn gelijk ook.
Ik heb geen zin meer om met jou te discussiëren hierover, ik ga lekker naar Eindhoven om vanavond in te kroeg te kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik VROEG het toch. Wat begrijp jij niet aan een vraagteken? Wat is daar 'op je nummer zetterig' aan?
Godsamme, ik probeer ook eens iets te begrijpen. En nee, ik snap de waarde van die wedstrijd inderdaad niet, maar dat terzijde. Ik vroeg daarom niet voor niets of je dat niet kon doen (dus taxi oid) omdat ik het NIET WIST. Daarom VROEG ik het, en daarom zei ik niet 'doe dat dan'. Leer eens begrijpend lezen voordat je je frustraties op anderen afreageert. De tering zeg.
Mja, een klein groepje mede-'supporters' hebben het er nu eenmaal zelf naar gemaakt dat ze nu verplicht met de trein moeten en dus vandaag niet kunnen gaan kijken... en bij sommigen zit de onvrede daarover best diep blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik VROEG het toch. Wat begrijp jij niet aan een vraagteken? Wat is daar 'op je nummer zetterig' aan?
Godsamme, ik probeer ook eens iets te begrijpen. En nee, ik snap de waarde van die wedstrijd inderdaad niet, maar dat terzijde. Ik vroeg daarom niet voor niets of je dat niet kon doen (dus taxi oid) omdat ik het NIET WIST. Daarom VROEG ik het, en daarom zei ik niet 'doe dat dan'. Leer eens begrijpend lezen voordat je je frustraties op anderen afreageert. De tering zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |