Ben ik ook wel met je eens. Ik heb in igg helemaal niets met The Beatlesquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook voor de mijne....
een nummer mooi vinden heeft niets me de tijd te maken imho
dat mag, hoor je wel tot een minderheid denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:45 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens. Ik heb in igg helemaal niets met The Beatles
Weet niet! Zal het wel eens aan Roel vragen. Die weet het antwoord vast welquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Was voor mijn tijd, misschien dat het daar door komt..
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Clip is ook wel OK.
Ah, de zon. W00t.
Niet echt mijn smaak, maar ze schijnt nog steeds wat te hebben met Hamilton (F1 coureur). Vriendin van Button vind ik leukerquote:
Zonde. Luister er nog es vaker naar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:45 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens. Ik heb in igg helemaal niets met The Beatles
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet! Zal het wel eens aan Roel vragen. Die weet het antwoord vast wel.
Zal het proberenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zonde. Luister er nog es vaker naar.
Van Di-Rect, Natural High heet 'ie!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:55 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt als een fijne danceplaat, maar van wie is het??
Daar kom ik net vandaan. Ik zit nu in 040.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoe is 't in de mooiste stad van Nederland?
Deze had ik kunnen zien aankomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Ik zit nu in 040.
quote:
dat kan toch helemaal niet Roel!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Ik zit nu in 040.
LOL !quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van Di-Rect, Natural High heet 'ie!
Ron van den Beuken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL !
Het is Clokx - Catch Your Fall.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan toch helemaal niet Roel!
Die van Timeless?! Die plaat is nog vaak te horen in Martiniplaza tijdens het pauzespel. Geweldige plaat.quote:
Jep, Clokx = Ron van den Beuken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Timeless?! Die plaat is nog vaak te horen in Martiniplaza tijdens het pauzespel. Geweldige plaat.
Leuke info om te weten want ik vroeg mij laatst nog af of de beste man nog muziek maakt, maar dat is dus nog steeds het geval. Die andere 2 platen ken ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jep, Clokx = Ron van den Beuken.Had dit jaar nog een klein hitje met Life's too short en in mindere mate V2.0.
Meen je dat echt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoe is 't in de mooiste stad van Nederland?
Die hebben ook alleen maar de tipparade gehaald en zijn een paar keer gedraaid op 538.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke info om te weten want ik vroeg mij laatst nog af of de beste man nog muziek maakt, maar dat is dus nog steeds het geval. Die andere 2 platen ken ik niet.
Ik vind het ook niet, maar ik ben subjectief omdat ik PSV-supporter ben.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
Ik vind het zo'n lelijke rotstad en dat heeft niet eens met PSV te maken
De gebouwen apart zijn wel echt mooi. En er zijn hele leuke buurten (zoals waar ik woon, en da's niet omdat ik er woon, het is er gewoon tof).quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
Ik vind het zo'n lelijke rotstad en dat heeft niet eens met PSV te maken
Ik ook alleen maar na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Glow heb ik maar heel even gezienwant voelde me niet lekker en daarna had ik geen tijd meer.
TU kijk ik hier nu op uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar daar bij Piazza (Bijenkort) en als je vh station naar de TU loopt vind ik dus echt supermooi.
En strooigoed van de Aldi is ranzig.
JA JONGENS LATEN WE MENSEN GAAN UITLACHEN OM HUN SMAAKquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vind jij mooi?
Dan kan je net zo goed in Almere wonen
Als je het maar in Eindhoven doet vind ik het niet ergquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ik houd echt van dat gebouw.
[..]
JA JONGENS LATEN WE MENSEN GAAN UITLACHEN OM HUN SMAAK
Gelukkig kan ik over 6 jaar wraak nemen door allemaal van dat soort gebouwen neer te gooien.
Was ik niet van plan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je het maar in Eindhoven doet vind ik het niet erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |