Elke C1000 is anders. Die van ons is natuurlijk de beste.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar misschien is het bij andere C1000'en natuurlijk wel goed geregeld.
Sta juist op de blacklist omdat niemand er om kon lachen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans wanneer ga je de theaters in met je humor
zullen we een duo vormen....staan we samen op die blacklistquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sta juist op de blacklist omdat niemand er om kon lachen.
Damn, neit best. Denk dat je pech hebt gehad bij die C1000 want als ik Pino zo hoor is het wel aardig. Blij dus dat je daar weg bentquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Allebei niet (integendeel), maar gewoon enorm slecht geregeld en werd in het diepe gegooid. Werd niet (of nauwelijks) verteld wat ik moest doen en daardoor gingen klanten tegen me zeiken en nog meer gezeik gehad en nu ben ik er (na 1,5 maand) weg. Kreeg van allemaal dingen de schuld die niet mijn schuld waren en ze waren zo geweldig voor me (hahaha ja ik werkte vier dagen per weeg terwijl de afsprak 2 avonden en dan om de week ook de zaterdag was) en blablabla. Raad het je sterk af. Maar misschien is het bij andere C1000'en natuurlijk wel goed geregeld.
Sgoedquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we een duo vormen....staan we samen op die blacklist
Haal me uit de doos!
Okay, reinig ze !quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga mijn goddelijke lichaam maar eens grondig reinigen. Daarna nog ff stukje MT50 meepikken. smane met Hans roepen wat we horen
tot later!
Have fun!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wandelen, daaaaaag , twas gezellig
Veel plezier !!! Werk zequote:Op zaterdag 20 november 2010 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga werken, daarna verjaardag en dan de stad in.
Tot morgen mensen!
quote:
die over juichen in t ajaxvak?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef miieejj het volgende:
Coen (3fm) heeft een leuk twitter berichtje gestuurd
Wat een baas.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef miieejj het volgende:
Coen (3fm) heeft een leuk twitter berichtje gestuurd
NEEquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is een grapje of neit?!
ook voor de mijne....quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Was voor mijn tijd, misschien dat het daar door komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |