het is je gelukt!quote:
Te ver weg. Haha. Nee, thank voor het aanbodquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook het dvd'tje komen halenmoet je ff richting Cafetaria de Hunze aan de korreweg fietsen
jullie kunnen ook samen in min liefdesnestje kijken. ben er toch nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Samen kijken? Lijkt mij best leuk! Heb hier namelijk een vrij klein tv'tje staan. Optie is natuurlijk om het via de pc te gaan kijken want dan is het scherm net wat groter. Lastig, lastig. Het is hier nog steeds vrij grijs, helaas.
Ziet er wel OK uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=13244 ga ik kijken als ik op tijd thuis ben
jij wil pino ook als toyboy??quote:
Nee ik heb al een Toygirl thuisquote:
ik had er tot een kwartier geleden nog nooit van gehoordquote:
Dude, 32 inch?! Mijn tv is 36 cm (gemeten van linksboven naar rechtsonder) en mijn pc monitor is 24 inch.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie kunnen ook samen in min liefdesnestje kijken. ben er toch niet32inchscherm...
* 3rdRock jaloers isquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik heb al een Toygirl thuis
neem ook ff voor mij mee!quote:
23:40 is de film pas. Haal je welquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik had er tot een kwartier geleden nog nooit van gehoordmaar mocht ik op tijd thuis zijn ga ik kijkne. lijkt me wel wat
nja, half 7 eten bij een collega in Siddeburen.....met collega's enzo. geen idee hoe laat het wordtquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
23:40 is de film pas. Haal je wel.
Nou, dat gaat krap worden! Je bent toch zo 4 a 5 uur bezig en dan moet je ook terug. Gaat er om spannen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, half 7 eten bij een collega in Siddeburen.....met collega's enzo. geen idee hoe laat het wordt
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
ah, straks de 3voor12plugplaatdie van die 60plusser
Timur gaat zo I love Coco draaien en volgens mij is dat de dochter van Sting (toch?) en dat is de plugplaat.....of iig dat was ie woensdag nog...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |